Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak uwieść chłopaka?

Jak uwieść chłopaka?

, specjalista Tipy.pl
 2.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Czy istnieje człowiek z którym chcesz być w związku? Jeśli ideał mężczyzny jeszcze na Ciebie nie zwraca uwagi, nie martw się. W tym artykule zdradzę 5 sprawdzonych (i seksownych) sposobów na uwiedzenie mężczyzny. Mężczyźnie schlebia, kiedy wie, że jest dla Ciebie pokusą, ale trzeba uważać, żeby nie stwierdził że jesteś nachalna, albo że całkowicie oszalałaś na jego punkcie. Więc nie zastanawiając się, skorzystaj z moich 5 rad, aby uwieść tego upatrzonego faceta.
1

Wybierz odpowiednie miejsce i atmosferę

Uwiedzenie faceta będzie trudniejsze, jeśli atmosfera w koło będzie zakłócała to co ma się wydarzyć. Wybierz najlepiej ciche i romantyczne miejsce, gdzie nie jeżdżą samochody, nie szczekają psy i nie marcują się koty i zapomniałabym o najważniejszym - wybierz miejsce gdzie nie ma ludzi. Trudno się skoncentrować na rozmowie (pierwszej albo bardziej poważnej) jeśli obok przechadzają się ludzie. Idealnym miejscem byłaby cicha romantyczna knajpka na uboczu miasteczka/centrum, tak żeby w środku nie było tłumów. Sprzyjające byłyby świece i kolacja, można też wyjechać gdzieś nad wodę, i zjeść kolacje na piasku przy zachodzie słońca. Wszystko zależy od dyspozycyjności czasem, aczkolwiek najważniejsze to to by było jak najmniej zakłóceń.

2

Uwiedź go zmysłowym zapachem perfum.

Wybierz zmysłowy zapach, który pobudzi zmysły. Jeśli możesz, poprosić o opinię kolegę, bo to właśnie faceci powinni wydawać sondę na temat zapachu jaki nosisz na sobie. Płeć przeciwna wie jaki zapach przyciągnie faceta, na czym na pewno Ci zależy. Możesz także spróbować ziołowych afrodyzjaków jak jaśmin, róża i ylang ylang.

Na co mężczyźni zwracają uwagę?
Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?
Jak uwodzić mężczyzn?
Jak odbić chłopaka innej dziewczynie?
Wskazówki
  • Zastosuj te 5 zdumiewających sposobów na uwiedzenie faceta i spędzenie z nim romantycznego czasu.
  • Jeśli znasz jakieś sposoby, by uwieść faceta pisz. Na pewno jest jeszcze wiele sposobów łatwo przyciągających płeć przeciwną.
strona 1 z 3następna >
 2.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli jesteś singlem lub singielką i poszukujesz miłości, to jest artykuł którego potrzebujesz. Czy wiedzieliście, że...
Jak się dowiedzieć czy się podobam?
Jeśli jesteś singlem lub singielką i poszukujesz miłości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub