Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak doprowadzić kobietę do wytrysku pochwowego?
Jak doprowadzić kobietę do wytrysku pochwowego?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (78 ocen)
Oceń 
Tak naprawdę każda kobieta jest inna. Jedne z nich są nimfomankami a inne unikają seksu jak ognia. Tak samo jest, jeżeli chodzi o odczuwanie przyjemności seksualnej i umiejętności osiągnięcia tak pożądanego orgazmu. U jednej kobiety czasem wystarczy subtelne dotknięcie, aby miała na ciebie ochotę już w tym momencie, a inną trzeba długo nastrajać odpowiednią grą wstępną a i tak nie ma gwarancji, że będzie miała orgazm. Nie ma jednej prostej zasady, co zrobić, aby kobieta następnym razem błagała cię o seks. Dlatego mam dla ciebie kilka pomysłów jak doprowadzić kobietę do wytrysku pochwowego, który dodatkowo wzmocni siłę odczuwanych przez nią doznań.
1

Zanim doprowadzisz ją do wytrysku

Niedaleko cewki moczowej kobiety mają gruczoł odpowiadający męskiej prostacie. Stymulacja opuszki moczowej powoduje produkcję płynu. Sprawia, że opuszka powiększa się i staje się łatwiej wyczuwalna przez przednią stronę pochwy. Płyn wytworzony przez gruczoły może zostać gwałtownie wydalony przez ujście cewki moczowej, co nazywamy kobiecym wytryskiem. Płyn ten nie pachnie ani nie smakuje jak mocz. Więc jeżeli w trakcie stosunku kobieta wydali z siebie taką substancję nie przestrasz się od razu, że to jest mocz i nie uciekaj tam gdzie pieprz rośnie. Pamiętaj, że jeśli kobieta przeżywa orgazm, któremu towarzyszy właśnie taki wytrysk skala przeżywania przez nią emocji jest jeszcze większa. Poprzez manipulację jej pochwy możesz ułatwić pojawienie się takiego wytrysku, ale wcześniej upewnij się, że ona tego chce. Dla niej ten delikatny deszczyk może być równie krępujący.

2

Użyj palców, aby sprawić jej tą przyjemność

Istnieją kobiety, które przez stymulację łechtaczki mogą być doprowadzone do wytrysku pochwowego bądź inne, które należy pieścić w inny sposób np. całując piersi czy penetrując jej pochwę. Najskuteczniejszą jednak metodą jest jednak stymulacja punktu G. Nie oznacza to oczywiście, że od razu powinieneś przejść do stymulacji tej części ciała. Musisz nastroić wcześniej kobietę fundując jej grę wstępną.

Na początek zacznij lizać jej łechtaczkę, aby odpowiednio ją rozbudzić. Jeśli zacznie się denerwować włóż dwa palce do wewnątrz pochwy z dłonią skierowaną do góry. Nie przestawaj przy tym lizać łechtaczki oczywiście, jeśli jesteś w stanie robić dwie rzeczy na raz. Delikatnie wsuwaj palce jeszcze głębiej zbliżając się w kierunku punktu G. Druga ręką delikatnie naciskaj na skórę brzucha pomiędzy jej pępkiem a wzgórkiem łonowym w celu zwiększenia jej doznań. Jeśli ona powie ci, że czuje jakby musiała oddać mocz powiedz jej, że jest to praktycznie niemożliwe. Kiedy zaczyna osiągać orgazm ciecz powinna zbliżać się ku wytryskowi. Ilość płynu, która się pojawi może mieć objętość od jednej łyżki do filiżanki.

Po tym jak dojdzie do wytrysku pochwowego musi sobie odpocząć, ponieważ w tym momencie jej pochwa stanie się bardzo wrażliwa. Tak, więc nie przechodź od razu do drugiej rundy chyba, że masz wrażenie, że ona jest już gotowa.

Wskazówki
  • Każda kobieta może osiągnąć najwspanialszy orgazm w życiu. Tak naprawdę zależy to od ciebie jak ją do tego przygotujesz, w jaki sposób będziesz ją pieścił. Myślę, że warto poświęcić więcej czasu na to, aby zobaczyć ten nieoceniony wyraz twarzy, kiedy kobieta szczytuje.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak znaleźć punkt G?
 3.4/5 (78 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (9)

wielkisutek - 2014-06-30
Ktos napisal bzdury na temat wywolania squirtu u kobiety. Lizanie lechtaczki nie odpowiada kazdej kobiecie wiec jesli kobieta tego niecierpi napewno nie doprowadzisz jej w ten sposob do wytrysku.
Facecie czytajacy takie bzdury uparczywie chca lizac i lizac nie rozumieja ze nie tedy droga jesli kobieta nienawidzi lizania.
Damo - 2014-04-07
Zobaczymy co z tych porad wyniknie .. Moze mi sie uda
;) - 2013-12-02
Moj maz doprowadza mnie do wytryskow za kazdym razem kiedy ie kochamy. Jest niesamowicie, chociaz moj pierwszy strzal bardzo mnie zawstydzil bo strzelilam mu w twarz, oboje jeszcze wtedy nie wiedzielismy co sie wlasciwie wydarzlo ;) teraz to uwielbiam i z radoscia co rusz zmeniam pprzescierdlo
zenek50zenek - 2013-05-14
widziałem to kiedys na własne oczy super widok
NieLubieOdkurzac - 2013-04-23
Nie podoba mi się dzielenie kobiet na nimfomanki i oziębłe :P Obie postawy wymagają wizyty u seksuologa, a pośrodku jest rzesza normalnych kobiet, które mają orgazmy lub nie, wiele zalezy od partnera i jego chęci.
Monia - 2013-02-14
To mój mąż nauczył mnie sztuki miłości tego jeszcze nie próbowaliśmy ale jestem jak najbardziej otwarta :) w końcu jesteśmy ze sobą 12 lat bardzo go kocham i wierzę że nie zrobi mi krzywdy ...a rozluźniona to będę w 100% On już wie jak to zrobić... już nie mogę się doczekać :D
zenek50zenek - 2013-02-05
Może i mozliwe ale wątpie aby kobiety tak bardzo się rozluźniła
andre - 2012-12-09
Ja z moją narzeczoną czytaliśmy wcześniej artykuły jak do tego doprowadzić. Na początku nie mogła wytrysnąć myśleliśmy że nie każda kobieta to potrafi. Ostatnio chcieliśmy jeszcze raz spróbować pierwszej nocy się nie udało ale już kolejną wytrysła. Mówiła że ten orgazm jest całkiem inny mocniejszy od orgazmu pochwowego lub łechtaczkowego. Całkiem coś nowego uatrakcyjnia nasze współżycie i jest mnóstwo zabawy. Pozdrawiam i polecam.
HMMM!!!! - 2012-10-29
mialem Taka Kobiete ktora osiagala takie orgazmy i bylismy wczesniej zaklopotani ale bylo FANTASTYCZNIE "opieram sie ze oboju" i teraz za nia BARDZO TESKIE!!!!! SLONECZKO WROC!!!
<p>Poniżej znajdziecie <strong>pięć najlepszych pozycji seksualnych</strong>. Na pierwszy rzut oka mogą się one wam...
Jak najlepiej uprawiać seks?
Poniżej znajdziecie pięć najlepszych pozycji seksualnych. Na pierwszy rzut oka mogą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub