Tutaj jesteś: Dziecko > Zakładanie Rodziny > Planowanie ciąży > Jak począć syna?
Jak począć syna?

Jak począć syna?

Stopień trudności: bardzo trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (175 ocen)
Oceń 
Marzysz o poczęciu chłopca? Nie można zdecydować o płci dziecka, ale można zwiększyć szanse na jego poczęcie konkretnej płci. Poniżej znajdziesz instrukcję jak spłodzić chłopca.
1

Zapewne słyszałaś mity dotyczące poczęcia chłopca typu pozycja seksualna czy rodzaj diety. Otóż pozycja w jakiej kochasz się z partnerem nie ma wpływu na płeć poczętego dziecka. Jeśli chodzi o dietę zdania są podzielone. Wg niektórych naukowców dieta nie ma żadnego wpływu na płeć dziecka, inni natomiast twierdzą, że aby powić upragnionego synka jego przyszła mama powinna przed poczęciem być na wysokokalorycznej diecie.

2
Plemniki płci męskiej "Y" są szybsze od plemników płci żeńskiej "X" ale nie są "trwałe" czyli nie przeżywają tak długo jak żeńskie. Aby począć chłopca musisz odbyć stosunek płciowy z partnerem w 3 dniach owulacji, wówczas plemniki męskie szybko dotrą do jajeczka. Jeżeli stosunek jest kilka dni przed owulacją plemniki męskie nie przetrwają do dni owulacji i szanse na poczęcie chłopca spadają.
3

Śluz kobiety może "przechowywać" plemniki i w sprzyjających okolicznościach dochodzi do zapłodnienia. Ale właśnie plemniki męskie nie są w stanie dłużej przeżyć w śluzie kobiety. Np. kobiety uprawiające sport tj. jazda na rowerze czy nurkowanie mają zdecydowanie częściej dziewczynki. Również sauna i gorąca kąpiel zabija męskie plemniki. Nawet dopasowane slipy męskie obkurczają jądra i ograniczają żywotność plemników Y. Dlatego jeśli chcesz mieć synka unikaj gorących kąpieli oraz obcisłej bielizny.

Jak szybko zajść w ciążę?
Co powinien jeść mężczyzna starający się o dziecko?
Jak począć dziewczynkę?
Jak zrobić bukiet z ubranek?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak począć dziewczynkę?
 4.9/5 (175 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

meagain - 2013-01-04
testów nie polacem. ja korzystam z ovufriend.pl i tam pokazuje kiedy dokładnie jest owulacja, więc można to sobie jakoś planować (jeśli ktoś wierzy w takie planowanie płci;). Dla mnie w sumie to wszystko jedno czy chlopiec czy dziewczynka. choć mam już córcię, gdyby był teraz synuś to bym się cieszyła.
just - 2012-02-11
ja kupilam test owulacyjny, bede wiedziala o moencie owulacji na 48 h przed. Zobaczymy, zyczcie mi powodzenia.
sss - 2011-08-29
.. ale jakims cudem chlopakow rodzi sie wiecej niz dziewczynek..
pati - 2010-12-21
Czyli tak naprawde szanse na chlopaka sa marne..
Oczywiście na początku należy zaznaczyć, iż w warunkach domowych zaplanowanie płci dziecka jest właściwie niemożliwe, a...
Jak naturalnie zaplanować płeć dziecka?
Oczywiście na początku należy zaznaczyć, iż w warunkach...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub