Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?
Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (32 ocen)
Oceń 
Mężczyźni mogą być nieco trudni do zrozumienia dlatego też nie możemy być całkowicie pewne, czy facet nas rzeczywiście lubi. Przez całe moje młodzieńcze lata gdy zaczęłam randkować, zastanawiało mnie czy facet jest słodki bo ‘chce czegoś dostać’ czy jest słodki bo mu się podobam. Jeśli jesteś w niepewnym związku albo masz taki przed sobą, chciałabym Ci przedstawić 10 wskazówek aby być całkowicie pewną, że on cię naprawdę lubi. Więc słuchajcie dziewczyny i przygotujcie się, żeby dowiedzieć się czy facet z którym się spotykasz leci na ciebie czy tylko się zgrywa.
1

Mówił coś komuś na Twój temat.

Flirtowałaś z nim a on z Tobą. Czy to znaczy coś więcej dla niego? Jeśli spodobałaś mu się, to na pewno opowie komuś o Tobie. Jeśli powiedział to waszemu wspólnemu znajomemu to oznacza, że chce dowiedzieć się czegoś więcej i ma okazje zadać kilka pytań dotyczących Ciebie, a to oznacza, że naprawdę go kręcisz. Kiedy wypytuje o ciebie inne osoby (udaje, że 'tylko pyta' bez żadnego powodu, lecz jego zachowanie pokazuje, że jest trochę bardziej tobą zainteresowany niż zazwyczaj) to znaczy, że wpadłaś mu w oko.

2

Jego spojrzenie.

Mimo, że facet siedzi po drugiej stronie pokoju to jego wzrok jest skupiony na tobie. On ogląda cię od stóp do głów (nie w perwersyjny sposób) i wasz wzrok w końcu się spotkał. Kontakt wzrokowy jest doskonały! Zaczynasz dostrzegać jego niepewny uśmiech... Tak dziewczyno! To definitywny znak, że mu się podobasz!

3

Rozmowa.

Rozmowa jest niezbędna jeśli istnieją szanse na romans.. Więc otwórz się i porozmawiaj z nim! Gdy zbliży się do Ciebie i zacznie zadawać pytania oznacza to, że jest prawdopodobnie Tobą zainteresowany. Wygląda na to, że słucha i reaguje na to, co mówisz. Ponadto jeśli zadaje pytania typu "Czy widujesz się z kimś...?" to masz odpowiedź! Pyta o to, ponieważ chce umówić się z tobą i ma nadzieje, że twoją odpowiedzią będzie 'nie'.

Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?
Jak poderwać faceta?
Jak wrócić do byłej dziewczyny?
Jak rozpoznać, że jest się zakochanym?
strona 1 z 3następna >
 3.5/5 (32 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

wikunia - 2014-07-22
Ja mam taki mały problem... I mój przyjaciel który mi się podoba od 3 jak i o tym od tamtego czasu wie kiedyś się we mnie podkochiwał... Z zazdrości odsunął się trochę ode mnie i teraz znów mnie podrywa i wogóle... Jeśli robi rzeczy z punktów 1,2,5,8 to znaczy że nadal coś do mnie czuje ??
andreasw110 - 2014-06-12
Witam. Miłość jest ślepa. Niby wybacza wszystko. Należy uważać bardzo, by nie popełnićblędu.
Olivka - 2014-02-20
Ja mam kolegę z którym trenuje od dłuższego czasu, nie mamy możliwości rozmowy na treningach. Każdy przychodzi w innych godzinach, ale za każdym razem gdy się wita ze mną uśmiecha się szczerze i od jakiegoś czasu delikatnie rumieni, nawet od kilku spotkań jak się wita szybko spuszcza wzrok. Zastanawia mnie czy mu się podobam. Ja też się szczerze do niego uśmiecham tylko jeśli mu się podobam to czemu nie chce ze mną porozmawiać, miałby możliwość poznania mnie prywatnie.
efi5 - 2013-04-13
Chłopaki mają różne sposoby okazania zainteresowania.Jednym z nich może być pożyczenie zeszytu z zadaniami w szkole, upuszczenie jakiegoś przedmiotu tylko po to żeby zwrócić na siebie uwagę.Dobrym sposobem jest także pożyczenie książki i pod pretekstem oddania jej umówienie się na randkę np. do kina.
Delena16 - 2013-01-20
tak patrze że z 8 punktów pasuje do tego jak się zachowuje przy mnie chłopak który mi się podoba, czy 8 na 10 może oznaczać że mnie lubi ?
Karolinas - 2012-10-23
Warto dodać przy tym artykule, że nie wszyscy mężczyźni zachowują się wobec ustalonego schematu :) Niektóre przesłanki mogą wskazywać wręcz o odwrotnych zamiarach :)
Odrywałaś kiedyś płatki róży, recytując znane „kocha, nie kocha”? Jest to bardzo popularna metoda, której nastolatkowie...
Jak sprawdzić czy się komuś podobasz?
Odrywałaś kiedyś płatki róży, recytując znane „kocha...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub