Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?

Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (40 ocen)
Oceń 
 1 z 11 
Mężczyźni mogą być nieco trudni do zrozumienia dlatego też nie możemy być całkowicie pewne, czy facet nas rzeczywiście lubi. Przez całe moje młodzieńcze lata gdy zaczęłam randkować, zastanawiało mnie czy facet jest słodki bo ‘chce czegoś dostać’ czy jest słodki bo mu się podobam. Jeśli jesteś w niepewnym związku albo masz taki przed sobą, chciałabym Ci przedstawić 10 wskazówek aby być całkowicie pewną, że on cię naprawdę lubi. Więc słuchajcie dziewczyny i przygotujcie się, żeby dowiedzieć się czy facet z którym się spotykasz leci na ciebie czy tylko się zgrywa.
 3.5/5 (40 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (15)

Ale_Bullshit - 2014-11-24
Ale bullshit. Najgłupsza rzecz jaką może facet zrobić to zaufać kobiecie i się przed nią otworzyć. Robienie wspólnych rzeczy? Przecież kobieta robi to co jej facet każe jak na niego leci dla kasy. Jego zainteresowania stają się jej nawet jaki nie będzie ich lubiła będzie robić co jej każe ponieważ będzie się bała że kasa ucieknie. Kobietę ch... obchodzi czy facet ją kocha czy ona jego. Jeżeli zapewnia jej utrzymanie dostosuje się i będzie siedzieć cicho. O jego wadach będzie mówiła że to nic takiego, będzie je obłudnie umniejszała, aby się przekonać że pomimo wad jest wspaniały, że on już ma taki charakter itp. Jak tylko zapłaci może być totalnym zerem, a kobieta z uśmiechem będzie mu robiła dobrze i się starała mając na uwadze to że zapewnia jej utrzymanie i stabilizację finansową. Popłacze sobie jak coś w kącie albo poszuka jakiegoś zakochanego w niej frajera i zacznie mu się zwierzać i zalewać go całym gnojem. Prosty sposób aby rozpoznać że chłopak jest zainteresowany kobietą to że chce ją wyruchać w zamian za zapewnianie utrzymania i kasy, nakarmienie dziecka, wykupienie wakacji.
blondi - 2014-11-18
Nie znajomy z szkoły na przerwie pocałował a na nastęmpnej zapytał się czy chcę z nim chodzić
beata - 2014-11-18
Otwieracie oczy ;) ale nie tylko na tego kto nie jest nami zainteresowany. Myślę, że pewne uwagi otworzą oczy na faceta, który na nas patrzy (choć nie jest namolny i nie napiera), a którym się nie zajmowałyśmy. Takie jest życie, że pewne fakty powinny do nas dotrzeć i otworzyć nam oczy. Zwłaszcza kiedy zwracamy uwagę na osoby nieistotne, a nie dostrzegamy zainteresowania od tych, które nie napierają ;)
lola - 2014-11-18
No nie ma co zakwestionować ;) zgadzam się z każdym punktem.
nick1234 - 2014-11-18
Rusz tyłek, administratorze!
nick1234 - 2014-11-18
Sprawdzamy co ma do powiedzenia prymityw, jełop, glista ludzka, wieśniak w jednej osobie. Wchodząc do wanny pomyślałam, że wyzywając innych określasz siebie i swoje postępowanie. Twoje wszystkie epitety w sam raz pasują do określenia Ciebie. Jesteś największym prymitywem jakiego poznałam, żyjąc na tym świecie 60 lat. Nie ma drugiego tak wulgarnego człowieka. Czy ktoś został wyzwany, tak jak tutaj /w internecie/? Nie!, nie ma ani jednej osoby. Z Tobą należny walczyć, pozbyć się Ciebie jak najprędzej, bo to Ty jesteś jak określasz glista ludzką, to Ty jesteś prymitywem i jełopem. Otaczasz się takimi samymi ludźmi, a przykładem są te dwie lafiryndy z Łodzi - rozchwiane emocjonalnie, płaczące, irytujące się, robiące z igły widły, zajmujące się wróżbami, odrzuconymi facetami, pocieszającymi starych zdziwaczałych zgredów i szurniętych małolatów. Które normalne kobiety tak postępują? Ani sąsiadka, ani znajoma nie jest seksualną pocieszycielka strapionych. Tak samo Ty zajmujesz się wszystkimi wolnymi kobietami w internecie - witasz, uwodzisz, wielbisz, wykorzystujesz i zostawiasz. Przy pierwszej nadarzającej się okazji nazwiesz tymi samymi epitetami swoją wybrankę, człowieku z klasą ...zerową. Jesteś prymitywem, który nie potrafi się zachować - rozstać w normalny i cywilizowany sposób. Masz wyreżyserowane pewne zachowania i sadzisz, ze można je stosować na dłuższą metę? Twoja podłość nie zna granic, ani umiaru. Jesteś gotowy na wszystko - możesz latami znęcać się. Co z tego, że jesteś mądrym człowiekiem jeśli jesteś największą zakałą społeczeństwa, najgorszym człowiekiem na kuli ziemskiej?
W tygodniu spotkałam znajomego, który zapytał co u mnie słuchać i czy kogoś mam? Człowiek inteligentny /radca prawny/ zna mnie od lat /pracowaliśmy razem 1O lat/, opiniował problematyczne sprawy kadrowe, które wtedy prowadziłam i on zasypuje mnie stekiem miłych słów na temat wyglądu, postępowania, prowadzenia się, charakteru, sposobu bycia. A tutaj /internet/ jestem postrzegana jako osoba najgorsza, totalne zero, debil, kretyn, matoł, nędzna kreatura i szata. Dlaczego jestem tak postrzegana? Dlatego, że takimi ludźmi jesteście - matołami, tumanami, glistami ludzkimi, prymitywami, wieśniakami, szmatami, śmieciami, nędznymi życiowymi kreaturami, którym najważniejszy jest pieniądz, a nie godność człowieka!
driver911 - 2014-11-18
drogie dziewczyny fececi lubia jak jesteście niedostepne ,jak musza sie nakombinować żeby was zdobyć ,kokietujcie ,bawcie sie a beda emocje ,
mezczyznie nie znoszą łatwych Kobiet
ksmamona - 2014-11-18
Z mojego punktu widzenia w tym biednym państwie zwanym potocznie Polską widać ,że kobiety tu żyjące to potoczne suki szukające ciepłego miejsca do wylęgu i dobrobytu. Nie ważna ,że bije! ,ważne ,że daje na życie !!! Ohyda i uwłaczanie podstawowym normom ludzkim.
Marcyś - 2014-08-05
Am pytanko kolega mojego brata podoba mi sie i nwm czy ja mu tez sie podobam . Przylapalam go juz nie raz gdy sie na mnir patrzyl j usmiechal , uciekal tez czasamy wzrokiem. Nwm co mam zrobic zeby z nim byc . Mam prosbe prosze zeby do 6.08. 2014 byla odpowiedz bardzo mi zalezy .
wikunia - 2014-07-22
Ja mam taki mały problem... I mój przyjaciel który mi się podoba od 3 jak i o tym od tamtego czasu wie kiedyś się we mnie podkochiwał... Z zazdrości odsunął się trochę ode mnie i teraz znów mnie podrywa i wogóle... Jeśli robi rzeczy z punktów 1,2,5,8 to znaczy że nadal coś do mnie czuje ??
andreasw110 - 2014-06-12
Witam. Miłość jest ślepa. Niby wybacza wszystko. Należy uważać bardzo, by nie popełnićblędu.
Olivka - 2014-02-20
Ja mam kolegę z którym trenuje od dłuższego czasu, nie mamy możliwości rozmowy na treningach. Każdy przychodzi w innych godzinach, ale za każdym razem gdy się wita ze mną uśmiecha się szczerze i od jakiegoś czasu delikatnie rumieni, nawet od kilku spotkań jak się wita szybko spuszcza wzrok. Zastanawia mnie czy mu się podobam. Ja też się szczerze do niego uśmiecham tylko jeśli mu się podobam to czemu nie chce ze mną porozmawiać, miałby możliwość poznania mnie prywatnie.
efi5 - 2013-04-13
Chłopaki mają różne sposoby okazania zainteresowania.Jednym z nich może być pożyczenie zeszytu z zadaniami w szkole, upuszczenie jakiegoś przedmiotu tylko po to żeby zwrócić na siebie uwagę.Dobrym sposobem jest także pożyczenie książki i pod pretekstem oddania jej umówienie się na randkę np. do kina.
Delena16 - 2013-01-20
tak patrze że z 8 punktów pasuje do tego jak się zachowuje przy mnie chłopak który mi się podoba, czy 8 na 10 może oznaczać że mnie lubi ?
Karolinas - 2012-10-23
Warto dodać przy tym artykule, że nie wszyscy mężczyźni zachowują się wobec ustalonego schematu :) Niektóre przesłanki mogą wskazywać wręcz o odwrotnych zamiarach :)
Co sprawia, że kobieta staje się atrakcyjna dla mężczyzny? Jak zwrócić na siebie uwagę i co zrobić, aby rzucić faceta...
Jak poderwać faceta?
Co sprawia, że kobieta staje się atrakcyjna dla mężczyzny? Jak zwrócić na siebie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub