Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?
Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?

, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (31 ocen)
Oceń 
Zakochanie się jest wspaniałą rzeczą i każdy doświadcza tego w pewnym momencie. Przyznaje, że trudno powiedzieć, kiedy chłopak jest zakochany. Oni mogą wysłać tyle mieszanych sygnałów na raz! Poniżej opiszę 12 znaków, które pokazują, że jest w Tobie zakochany.
1

Jest w stanie poświęcić się dla Ciebie.

Czy on schodzi z wyznaczonej przez siebie drogi dla Ciebie? Oczywiście, mógłby iść na skróty, ale jest w stanie nadrobić kilka dodatkowych kilometrów tylko dlatego, żeby Cię uszczęśliwić? Jeśli tak, to znak, że masz przy sobie faceta, który jest zakochany w Tobie!

2

Uwielbia spędzać z tobą czas.

To oczywiste, że gdy jesteś zakochana spędzasz jak najwięcej czasu z osobą, do której coś czujesz. Zamiast chodzić z kumplami woli zostać z Tobą? Potrafi zrezygnować z robienia swoich ulubionych zajęć dla Ciebie, aby spędzić z tobą trochę czasu i porobić to, co Ty lubisz? Jeśli tak to uważaj... On jest zakochany w Tobie po uszy!

3

On uśmiecha się do ciebie.

Oh, uśmiech facetów... Zwłaszcza, gdy chcą coś dostać a my jesteśmy w stanie od razu to zauważyć. Można też wyróżnić uśmiech pełen opieki i zalotny. Właśnie spoglądasz na niego i widzisz jego szeroki uśmiech i błysk w oku? Dobrze trafiłaś, bo właśnie traci dla Ciebie głowę!

Jak rozpoznać, że facet sobie pogrywa?
Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?
Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
Jak rozkochać w sobie mężczyznę?
Wskazówki
  • Jeśli u swojego wybranka zaobserwowałaś większość podanych przeze mnie znaków, to gratulacje! Więc co o nim myślisz w tym momencie? Czy widzisz siebie z nim za kilka lat?
strona 1 z 4następna >
 3.5/5 (31 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (11)

mikołaj - 2014-08-28
do Arimor facet ktory odzywa sie do Ciebie codziennie to nie facet to ciota.bo w w ten sposob pokazuje ze jest na kazde Twoje zawolanie co sprawi ze znudzi Ci sie on po jakims czasie. stanie sie nieatrakcyjny.
arimor - 2014-08-26
Wszystko to prawda, choć część facetów nie mówi "kocham Cię" zbyt prędko. Ja bym dodała jeszcze tylko kilka ważnych rzeczy, na które warto (naprawdę warto) zwrócić uwagę. Przede wszystkim: nie zrywa kontaktu ot tak, odzywa się do Ciebie codziennie, a nie np. raz w tygodniu, jest stale dostępny dla Ciebie. Poza tym- chodzi z Tobą za rękę, nie wstydzi się publicznie okazać uczuć. Inna ważna rzecz- po upływie pewnego czasu przedstawia Cię swoim znajomym i rodzinie. Jeśli po roku nie poznałaś żadnego z jego przyjaciół czy kumpli, to znaczy, że on nie traktuje Cię poważnie albo ma powody, by Cię ukrywać. No i ostatnia, ważna rzecz- jeśli facet jest w Tobie zakochany, będzie uwzględniał Cię w swoich planach, będzie myślał o przyszłości biorąc pod uwagę to, co Ty planujesz robić, a nie tylko to, co byłoby wygodne dla niego. Wszystkim zakochanym parom życzę powodzenia! :)
MICHALOWSKA - 2014-08-12
OH COS PIEKNEGO
mikołaj - 2014-05-05
rada dla dziewczyn-nie naciskac na slowo kocham. nie zmuszac nas do mowienia tego. bedziemy chcieli to powiemy
Ona - 2014-02-06
on mnie kocha )*
Malutka - 2013-04-15
Czyli nie kocha... :-(
natusia - 2013-03-27
;)
hehe - 2013-03-07
Hehe Ciekaw jestem czy zakochany mężczyzna wspomagający finansowo kobietę z oddaniem to już miłość czy tylko pusty sponsoring!
505843926 - 2012-11-09
mam 12lat i nazywam sie aurelia
baska - 2012-08-21
a jesli on próbuje zwrócic uwage na sb jak kolo niego przechodze...albo jak wysylam mu sms'ka zeby np.wszedl na fb a on po 5 sek. juz wysyla mi na fb "siema"...to co...?

PS:TO MOJ EX... ;/
sandrunia - 2011-10-24
a jeśli się do mnie uśmiecha gdy się zaśmieję i prubuje się przytulić,jak nie jesteśmy parą i nie byliśmy(odpisz na e-maila)
Co sprawia, że kobieta staje się atrakcyjna dla mężczyzny? Jak zwrócić na siebie uwagę i co zrobić, aby rzucić faceta...
Jak poderwać faceta?
Co sprawia, że kobieta staje się atrakcyjna dla mężczyzny? Jak zwrócić na siebie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub