Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?

Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?

, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (34 ocen)
Oceń 
 1 z 13 
Zakochanie się jest wspaniałą rzeczą i każdy doświadcza tego w pewnym momencie. Przyznaje, że trudno powiedzieć, kiedy chłopak jest zakochany. Oni mogą wysłać tyle mieszanych sygnałów na raz! Poniżej opiszę 12 znaków, które pokazują, że jest w Tobie zakochany.
 3.6/5 (34 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (12)

arimor - 2014-09-01
To co piszesz dowodzi, że nie byłeś prawdziwie zakochany tylko stosujesz gierki. Bo jak facet jest naprawdę zakochany to się nie zastanawia czy się znudzi czy też nie i co ona sobie pomyśli o tym, czy jest męski, bo się odzywa rzadko czy jest "ciotą", tylko po prostu się odzywa, bo nie może bez tego wytrzymać.
mikołaj - 2014-08-28
do Arimor facet ktory odzywa sie do Ciebie codziennie to nie facet to ciota.bo w w ten sposob pokazuje ze jest na kazde Twoje zawolanie co sprawi ze znudzi Ci sie on po jakims czasie. stanie sie nieatrakcyjny.
arimor - 2014-08-26
Wszystko to prawda, choć część facetów nie mówi "kocham Cię" zbyt prędko. Ja bym dodała jeszcze tylko kilka ważnych rzeczy, na które warto (naprawdę warto) zwrócić uwagę. Przede wszystkim: nie zrywa kontaktu ot tak, odzywa się do Ciebie codziennie, a nie np. raz w tygodniu, jest stale dostępny dla Ciebie. Poza tym- chodzi z Tobą za rękę, nie wstydzi się publicznie okazać uczuć. Inna ważna rzecz- po upływie pewnego czasu przedstawia Cię swoim znajomym i rodzinie. Jeśli po roku nie poznałaś żadnego z jego przyjaciół czy kumpli, to znaczy, że on nie traktuje Cię poważnie albo ma powody, by Cię ukrywać. No i ostatnia, ważna rzecz- jeśli facet jest w Tobie zakochany, będzie uwzględniał Cię w swoich planach, będzie myślał o przyszłości biorąc pod uwagę to, co Ty planujesz robić, a nie tylko to, co byłoby wygodne dla niego. Wszystkim zakochanym parom życzę powodzenia! :)
MICHALOWSKA - 2014-08-12
OH COS PIEKNEGO
mikołaj - 2014-05-05
rada dla dziewczyn-nie naciskac na slowo kocham. nie zmuszac nas do mowienia tego. bedziemy chcieli to powiemy
Ona - 2014-02-06
on mnie kocha )*
Malutka - 2013-04-15
Czyli nie kocha... :-(
natusia - 2013-03-27
;)
hehe - 2013-03-07
Hehe Ciekaw jestem czy zakochany mężczyzna wspomagający finansowo kobietę z oddaniem to już miłość czy tylko pusty sponsoring!
505843926 - 2012-11-09
mam 12lat i nazywam sie aurelia
baska - 2012-08-21
a jesli on próbuje zwrócic uwage na sb jak kolo niego przechodze...albo jak wysylam mu sms'ka zeby np.wszedl na fb a on po 5 sek. juz wysyla mi na fb "siema"...to co...?

PS:TO MOJ EX... ;/
sandrunia - 2011-10-24
a jeśli się do mnie uśmiecha gdy się zaśmieję i prubuje się przytulić,jak nie jesteśmy parą i nie byliśmy(odpisz na e-maila)
Odrywałaś kiedyś płatki róży, recytując znane „kocha, nie kocha”? Jest to bardzo popularna metoda, której nastolatkowie...
Jak sprawdzić czy się komuś podobasz?
Odrywałaś kiedyś płatki róży, recytując znane „kocha...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub