Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Sport w ciąży > Jak ćwiczyć mięśnie Kegla?
Jak ćwiczyć mięśnie Kegla?

Jak ćwiczyć mięśnie Kegla?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (393 ocen)
Oceń 
Mięśnie Kegla to mięsień łonowo-guziczny odpowiedzialny za kontrolę i podtrzymanie dnia miednicy i pęcherza. Mięśnie te mają również olbrzymi wpływ na doznania seksualne. Ćwiczenia te powinny wykonywać wszystkie kobiety bez względu na wiek. Mocne mięśnie Kegla to rewelacyjny seks, mniej bolesny i łatwiejszy poród jak również prawie 100% gwarancja że w późniejszych latach swojego życia unikniemy problemów związanych z nietrzymaniem moczu.
1
Aby wzmocnić mięśnie Kegla zaciskaj mięśnie pochwy i odbytu na około 10 sekund. Czynność tą powtarzaj przez około 20 minut z kilkusekundowymi odstępami czasu pomiędzy poszczególnymi seriami.
2
Na początku możesz robić po kilka serii zaciskając mięśnie pochwy i odbytu na 5 sekund. Z dnia na dzień zwiększaj ilość serii jak również czas napięcia mięśni.
3
Ćwiczenia Kegla można wykonywać w różnych pozycjach. Możesz stać w delikatnym rozkroku lub leżeć na plecach z kolanami uniesionymi do góry a stopami na ziemi. Ćwiczenia mięśni Kegla możesz wykonywać właściwie zawsze i wszędzie - w kolejce na poczcie, w pracy siedząc przed komputerem czy podczas mieszania gotującej się zupy.
4
taniec brzucha
Jeśli chcesz wzmocnić mięśnie Kegla zapisz się na kurs tańca brzucha. Taniec brzucha składa się właśnie między innymi z ruchów bioder i napinaniu mięśni Kegla. Dlatego właśnie wszystkie tancerki brzucha są wspaniałymi kochankami!
5
Podczas napinania mięśni pochwy i odbytu nie należy napinać dolnych partii brzucha. Na początku ćwiczeń może być ci trudno dlatego kontroluj ręką czy twój brzuch jest napięty. Jeśli tak to się rozluźnij i spróbuj jeszcze raz.
6
kulki gejszy

Mięśnie Kegla można wzmocnić używając na kulek gejszy. Kulki umieszcza się w pochwie i nosi codziennie kilka godzin. Kulki oprócz tego, że wzmacniają mięśnie pochwy to dostarczają niesamowitych przeżyć i rozkoszy (zobacz: kulki gejszy).

7
Wspaniały seks
Mocne mięśnie Kegla sprawią, że twój seks będzie jeszcze wspanialszy niż dotychczas. Kobiety, które mają słabe mięśnie Kegla mają problem z osiągnięciem orgazmu. Dzięki ćwiczeniom tych mięśni sprawisz że zarówno ty będziesz lepiej czuć partnera jak i on Ciebie.
Wskazówki
  • Mocne mięśnie Kegla ochronią kobiety w czasie porodu przed nacięciami i pęknięciami. Dzięki nim łatwiej jest również powrócić do formy po porodzie.
 4.5/5 (393 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

juliakawka03 - 2012-10-24
Najlepiej cały czas ćwiczyć
beti - 2011-04-10
Do wzmocnienia mięśni Kegla warto stosować specjalne aparaty do elektrostymulacji. Naprawdę polecam.
Oprah - 2010-09-16
Najlepsze są ćwiczenia poprzez zaciskanie i puszczanie mięśni kegla. Jak już wydaje nam się że są wystarczająco mocne to możemy poćwiczyć na czymś np. na obranym bananie zapakowanym w folię - jeśli uda nam się zmiażdżyć banana to znaczy że mięśnie mamy mocne.
naturalnie - 2010-02-24
Można kupić specjalne urządzenie do ćwiczenia mięśni pochwy. Nazywa się GyneFlex. Do wyboru są 3 zestawy LIGHT White 1 & 2, REGULAR Pink 3 & 4 i FIRM Blue 5 & 6. Czyli dla pań o bardzo słabych mięśniach Kegla, średnich i mocnych. Niestety nie można ich nabyć w Polsce (cena to ok 40$)
Mordimer - 2009-05-28
Bardzo fajny tip :)
Wiele czasopism i książek opisuje jak osiągnąć orgazm. Niezależnie od tego czy szukasz informacji jak osiągnąć orgazm...
Jak osiągnąć orgazm podczas stosunku?
Wiele czasopism i książek opisuje jak osiągnąć orgazm...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub