Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Sport w ciąży > Jak ćwiczyć mięśnie Kegla?
Jak ćwiczyć mięśnie Kegla?

Jak ćwiczyć mięśnie Kegla?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (393 ocen)
Oceń 
Mięśnie Kegla to mięsień łonowo-guziczny odpowiedzialny za kontrolę i podtrzymanie dnia miednicy i pęcherza. Mięśnie te mają również olbrzymi wpływ na doznania seksualne. Ćwiczenia te powinny wykonywać wszystkie kobiety bez względu na wiek. Mocne mięśnie Kegla to rewelacyjny seks, mniej bolesny i łatwiejszy poród jak również prawie 100% gwarancja że w późniejszych latach swojego życia unikniemy problemów związanych z nietrzymaniem moczu.
1
Aby wzmocnić mięśnie Kegla zaciskaj mięśnie pochwy i odbytu na około 10 sekund. Czynność tą powtarzaj przez około 20 minut z kilkusekundowymi odstępami czasu pomiędzy poszczególnymi seriami.
2
Na początku możesz robić po kilka serii zaciskając mięśnie pochwy i odbytu na 5 sekund. Z dnia na dzień zwiększaj ilość serii jak również czas napięcia mięśni.
3
Ćwiczenia Kegla można wykonywać w różnych pozycjach. Możesz stać w delikatnym rozkroku lub leżeć na plecach z kolanami uniesionymi do góry a stopami na ziemi. Ćwiczenia mięśni Kegla możesz wykonywać właściwie zawsze i wszędzie - w kolejce na poczcie, w pracy siedząc przed komputerem czy podczas mieszania gotującej się zupy.
4
taniec brzucha
Jeśli chcesz wzmocnić mięśnie Kegla zapisz się na kurs tańca brzucha. Taniec brzucha składa się właśnie między innymi z ruchów bioder i napinaniu mięśni Kegla. Dlatego właśnie wszystkie tancerki brzucha są wspaniałymi kochankami!
5
Podczas napinania mięśni pochwy i odbytu nie należy napinać dolnych partii brzucha. Na początku ćwiczeń może być ci trudno dlatego kontroluj ręką czy twój brzuch jest napięty. Jeśli tak to się rozluźnij i spróbuj jeszcze raz.
6
kulki gejszy

Mięśnie Kegla można wzmocnić używając na kulek gejszy. Kulki umieszcza się w pochwie i nosi codziennie kilka godzin. Kulki oprócz tego, że wzmacniają mięśnie pochwy to dostarczają niesamowitych przeżyć i rozkoszy (zobacz: kulki gejszy).

7
Wspaniały seks
Mocne mięśnie Kegla sprawią, że twój seks będzie jeszcze wspanialszy niż dotychczas. Kobiety, które mają słabe mięśnie Kegla mają problem z osiągnięciem orgazmu. Dzięki ćwiczeniom tych mięśni sprawisz że zarówno ty będziesz lepiej czuć partnera jak i on Ciebie.
Wskazówki
  • Mocne mięśnie Kegla ochronią kobiety w czasie porodu przed nacięciami i pęknięciami. Dzięki nim łatwiej jest również powrócić do formy po porodzie.
 4.5/5 (393 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

juliakawka03 - 2012-10-24
Najlepiej cały czas ćwiczyć
beti - 2011-04-10
Do wzmocnienia mięśni Kegla warto stosować specjalne aparaty do elektrostymulacji. Naprawdę polecam.
Oprah - 2010-09-16
Najlepsze są ćwiczenia poprzez zaciskanie i puszczanie mięśni kegla. Jak już wydaje nam się że są wystarczająco mocne to możemy poćwiczyć na czymś np. na obranym bananie zapakowanym w folię - jeśli uda nam się zmiażdżyć banana to znaczy że mięśnie mamy mocne.
naturalnie - 2010-02-24
Można kupić specjalne urządzenie do ćwiczenia mięśni pochwy. Nazywa się GyneFlex. Do wyboru są 3 zestawy LIGHT White 1 & 2, REGULAR Pink 3 & 4 i FIRM Blue 5 & 6. Czyli dla pań o bardzo słabych mięśniach Kegla, średnich i mocnych. Niestety nie można ich nabyć w Polsce (cena to ok 40$)
Mordimer - 2009-05-28
Bardzo fajny tip :)
Byłoby wspaniale, gdyby mężczyźni podobnie jak kobiety mogli mieć orgazm wielokrotny. Jednak nie musi to pozostać w...
Jak mieć orgazm bez wytrysku?
Byłoby wspaniale, gdyby mężczyźni podobnie jak kobiety mogli mieć orgazm wielokrotny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub