Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Bóle Głowy > Jak się dotlenić?
Jak się dotlenić?

Jak się dotlenić?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Tlen jest niezbędny do prawidłowego działania całego organizmu. Człowiek, który zbyt dużo czasu przebywa w pomieszczeniach, może doznać niedotlenienia. Do objawów niedotlenienia należą: zawroty głowy, osłabienie a nawet omdlenia. Jak temu zaradzić? Dowiesz się czytając ten artykuł.
1
Staraj się jak najwięcej spacerować. Spacer nie tylko podnosi wydolność organizmu, ale także znakomicie dotlenia. Zamiast więc siedzieć w czterech ścianach warto wyjść na zewnątrz i zadbać o siebie. Gdy poczujesz, że nabrałaś lepszej kondycji fizycznej, postaraj się o większy wysiłek - np. codziennie biegaj 30 min w parku. Nie musi to być szybki bieg, lecz taki o umiarkowanym tempie. Sport na świeżym powietrzu doskonale dotlenia organizm. Jeśli stan Twojego zdrowia nie pozwala Ci na uprawianie sportu to wystarczy, że wyjdziesz na spacer z przyjaciółką lub wyprowadzisz psa. Dzięki temu nie tylko dotlenisz organizm, ale także poprawisz samopoczucie.
2
Jeśli jesteś zmuszona przebywać długi czas w pomieszczeniu (np. w pracy) to staraj się otwierać okno i w miarę możliwości wietrzyć pomieszczenie. Gdy będziesz pracowała „w zaduchu”, Twoja zdolność koncentracji zdecydowanie się obniży. Ponadto możesz czuć się rozdrażniona i senna. Aby tego uniknąć wietrz pokój co kilka godzin. Sam wentylator nie wystarczy!
Jak leczyć przewlekłe zapalenie oskrzeli?
Jak się nie załamać psychicznie?
Jak wyleczyć klaustrofobię?
Jak poznać, że dziecko jest chore?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przewlekłe zapalenie oskrzeli to długotrwałe podrażnienie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub