Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Higiena Osobista > Pielęgnacja dłoni i stóp > Jak leczyć zastrzał palca?

Jak leczyć zastrzał palca?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (40 ocen)
Oceń 
 1 z 6 
Zastrzał jest ostrym procesem zapalnym palców ręki. Pojawia się ropne zapalenie tkanki wokół paznokci u rąk albo całych dłoni. Ropotwórcze zarazki często wnikają do wewnątrz przez małe skaleczenia, infekując ranę. Przewlekłą postać choroby wywołują grzyby pleśniowe białawe. Jeśli nie wiesz jak wyleczyć zastrzał paznokcia - ten artykuł jest dla Ciebie!
 3.1/5 (40 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (14)

awajz - 2014-09-11
ludzie nie róbcie głupstwa i nie idźcie do chirurga, zastrzał można wyleczyć w domu i bezboleśnie, a chirurg narobi bólu i pokiereszuje palec. Wiem z praktyki bo takie sytuacje były z moimi dziećmi i nie tylko, wystarczy trzy dni na wyleczenie tego. A więc na jakiś materiał nalać trochę miodu ale prawdziwego i zrobić okład na paznokieć, zawinąć folią i zabandażować jak skaleczony palec, raz na dobę, najlepiej na noc odwijamy, dodać troszeczkę miodu i ponownie zawinąć. po trzech dobach zdjąć wyczyścić przegotowaną wodą. Miód ma właściwości że całkowicie wyżre ropę z tego palca, kiedyś konserwowano w miodzie zwłoki.
zgaga - 2014-09-11
Bezbolesny sposób to moczyć w wodzie utlenionej. Sprawdziłam na sobie .TO DZIAŁA. Polecam więcej wiadomości na temat leczenia schorzeń wodą utlenioną. wyleczylam grzybice stóp i grzyby.
edi - 2014-09-11
Miałam zastrzał na palcu u nogi - garnek z gorąca wodą i szybkie moczenie we wrządku - wyobraźcie sobie -POMOGŁO!!!!!1
lalu - 2014-09-11
wystarczy moczyć w letniej wodzie z mydłem z nanosrebrem
sqwind - 2014-09-11
Robicie wodę z mózgu,mieszacie co chwilę zastrzał z zanokcicą.
picadoor - 2014-09-11
pierdu, pierdu
Jasiumistrz - 2014-09-11
Polecam kwas borowy - nie ma za co :D
stahu12 - 2014-09-11
tylko babka z ogrodu,wszystko wyciągnie
CaliforniaKid - 2014-09-11
Filozofujecie a na taki zastrzały najlepsza była, jest i będzie maść ichtiolowa. Nasmarować, zakleić plastrem i przez noc po temacie. Dobrze jest jeszcze wycisnąć ropę to zagoi się jeszcze szybciej. Maść 4zł. Pozdro!
malenka - 2014-01-28
mi zastrzal zrobil sie ok 5 dni temu. od razu wrzatek i maczanie. w czystej wodzie, w czarnej herbacie i rumianku. pod opatrunek masc ichtiolowa... nic... zero ulgi. dzis doszedl rivanol i tribiotic. jutro wymocze we wrzatku z mydlinami. jesli to nic nie da to w srode chirurg:(
matijen - 2013-10-05
A ja mam lepszą metodę na to :) Idziemy do apteki i kupujemy maść Tribiotyk - koszt około 10 zł. Myjemy nogi na wieczór i przed położeniem się spać nakładamy maść grubo na całą ranę oraz na opatrunek. Owijamy palca tak aby się nie odwiązało w trakcie snu. Rano zdziwicie się co się stało i będziecie zadowoleni. Opatrunek można powtórzyć kolejnej nocy w razie potrzeby. Ten sposób działa i nie ważne jaki jest stan rany.
ewa - 2013-10-04
Wiola ma racje! Wystarczy zamaczac palec kilka razy we wrzacej wodzie. To dziala!
wiolka - 2013-02-19
Krótko i na temat. Doradzam to każdemu. Ze 20 lat temu miałam zastrzał przy paznokciu palca serdecznego(manicure sobie robiłam) , rosło, puchło,zbierało się, bolało bardzo. Skończyło sie na chirurgicznym cięciu palca i sączkach.
Pan doktor poradził krótko: następnym razem moja panno, jak coś takiego sobie urządzisz-to gdy tylko poczujesz objawy zastrzału:naciągnięta skóra, pulsowanie,kłucie-jest piękna metoda, mianowicie-zagotować wrzątek, zacisnąć zęby i "chlupać" tym paluchem w ten wrzątek(w miseczce) tak około 20 razy....boli,wiem, ale nie ma opcji ,że nie pomoże.
Prawda, opcji nie ma. Od tego czasu wielokrotnie miałam objawy pięknie zapowiadającego się zastrzału i... zęby zaciśnięte, wrzątek, 20 razy "chlupnięte"(jasne,że wrażenie nie miłe"), następnego ranka znaku po objawach, nie mówiąc o zastrzale.
Stary doktor, dobry i mądry. Każdemu to doradzam, każdemu ratuje palucha.Ps-na szczęście nie słyszałam o zastrzale głowy, bo to-to jednak trudno mi sobie wyobrazić("chlupanie" głowy we wrzątku heheheh)
sylwia180793 - 2012-12-13
Polecam na zastrzał olejek herbaciany, który można kupić w sklepie zielarskim, odkazi zranione miejsce i uśmierzy ból, zapach może nie jest przyjemny ale warto się chwilę przemęczyć.
Piękne paznokcie u rąk, to nie tylko staranne ich pomalowanie. To również sposób ich piłowania oraz diety jaką...
Jak dbać o paznokcie u rąk?
Piękne paznokcie u rąk, to nie tylko staranne ich pomalowanie. To również sposób...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub