Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Fryzury okolicznościowe > Jak zrobić eleganckiego kucyka?
Jak zrobić eleganckiego kucyka?

Jak zrobić eleganckiego kucyka?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (9 ocen)
Oceń 
Poniżej przedstawiam instrukcję wykonania eleganckiego kucyka krok po kroku. Taka fryzura będzie idealna na bal, studniówkę, uroczystość rodzinną czy na ślub (jeśli wybierasz się w charakterze gościa_. Fryzura ta mimo swojej prostoty jest bardzo elegancka i pasuje do włosów z grzywką jak i bez niej.
woda z odrobiną soli, gumka do włosów i 2 wsuwki do zrobienia bungee, lakier do włosów, Wsuwka, Szczotka do włosów, Prostownica (opcjonalnie)
1
Spryskiwanie włosów wodą z solą
Zmieszaj pół litra wody z łyżeczką soli. Miksturę przelej do spryskiwacza. Spryskaj nią włosy.
2
Suszenie włosów
Wysusz włosy suszarką. Podczas suszenia zaczesuj je do tyłu.
3
Gumka do kucyka
Za pomocą gumki i dwóch wsuwek zrób pętelkę do włosów. Aby to zrobić wepnij wsuwki z dwóch stron gumki.
4
Zbieranie włosów w kucyk
Zaczesz wszystkie włosy do tyłu. Podczas zbierania włosów przechyl głowę lekko do tyłu.
5
Robienie kucyka
Umieść kucyka w najdalej wysuniętym punkcie głowy - pomiędzy kością ciemieniową a potyliczną.
6
Wiązanie kucyka
Zwiąż kucyka przygotowaną wcześniej gumką z wsuwkami. Najpierw wbij jedną wsuwkę w górną część kucyka, następnie obwiąż kucyka gumką dookoła a na końcu wepnij w niego drugą wsuwkę. Sposób z wsuwkami jest dobry ale trudny. Jeśli nie uda ci się po dwóch próbach to użyj zwykłej gumki do włosów do związania kucyka.
7
Pasemko włosów
Weź pasemko włosów od spodu kucyka, spryskaj je lakierem do włosów i dokładnie wyszczotkuj, aby było idealnie gładkie.
8
Robienie eleganckiego kucyka
Pasemkiem owiń kucyka w taki sposób, aby całkowicie zasłonić gumkę. Koniec pasemka przymocuj do kucyka wsuwką.
9
Robienie eleganckiego kucyka
Spryskaj włosy lakierem i je wygładź.
10
Elegancki kucyk
Elegancki kucyk gotowy!
Jak zrobić luźną koronę z warkocza?
Jak zrobić koka z włosów?
Jak zrobić koka z warkoczy?
Jak zrobić kokardkę z włosów?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić koka z boku?
 4.6/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

majkaku.95 - 2012-12-21

Podoba mi się taki kucyk. Może sama wkrótce ten pomysł wykorzystam. Wykonanie nie wygląda na trudne.

ola - 2012-12-19
dlaczego włosy na początku spryskiwane są wodą z solą? czy aby ta "mikstura" ich nie wysusza?
Kok jest ponadczasowy. Zawsze elegancki, zawsze w modzie. I do wszystkiego pasuje. Są oczywiście różne jego rodzaje....
Jak zrobić koka z włosów?
Kok jest ponadczasowy. Zawsze elegancki, zawsze w modzie. I do wszystkiego pasuje. Są...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub