Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak się pozbyć cellulitu z ud?
Jak się pozbyć cellulitu z ud?

Jak się pozbyć cellulitu z ud?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Cellulit to problem, który doprowadza wiele kobiet do złego samopoczucia. Tak naprawdę nie ma aż takiego znaczenia wiek i waga, choć zdecydowanie więcej pojawia się go u kobiet w starszym wieku czy po przybraniu na wadze. Cellulit przede wszystkim pojawia się na udach. Problem jest mniej widoczny w zimnych porach roku, ale gdy zbliża się lato i wymarzony urlop nad wodą to cellulit potrafi spędzać sen z oczu. Wizja nieprzyjemnych grudek na ciele, gdy możesz mieć na sobie, co najwyżej strój kąpielowi potrafi pozbawić cię chęci na jakikolwiek wyjazd. Nie martw się jednak, bo są metody, aby się pozbyć tej niechcianej „skórki pomarańczowej”. W tym artykule mam zamiar pomóc ci w tym problemie.
1

Przyczyny cellulitu

Zanim zaczniesz z nim walczyć warto wiedzieć, co najczęściej go powoduje. To ważne by na przyszłość starać się wyeliminować te czynniki.

Nadmiar hormonów zwłaszcza progesteron jest jednym z przyczyn pomarańczowej skórki. Hormony zatrzymują wodę w organizmie. Wahania hormonalne mogą nasilić tę dolegliwość. Te substancje chemiczne są nie tylko składem wielu leków, jakie zażywamy, ale coraz częściej znajdują się w jedzeniu, które spożywamy, na co dzień.

Toksyczne używki takie jak alkohol i papierosy. Jeżeli palisz to poważnie powinnaś zastanowić się nad rzuceniem. Alkohol również jest wrogiem twojego ciała. 2 lampki wina dziennie to maksimum, jakie możesz dostarczyć do organizmu.

Brak ruchu – powoduje spowolnienie krążenia limfy, co sprawia, że tłuszcz zaczyna odkładać się na twoim ciele a co za tym idzie wraz z jego nadmiarem pojawia się cellulit.

Niedostatek wody – woda pomaga w wypłukiwaniu toksyn z twojego organizmu, dlatego warto zadbać o to by dziennie pić około 2, 5 litra wody.

Jak zrobić peeling z kawy?
Jak zrobić peeling kawowy?
Jak usunąć cellulit z ud?
Naturalne sposoby na cellulit
Wskazówki
  • Sposoby, które tu opisałam są podstawowymi, jakie możesz zastosować, ale są one naprawdę skuteczne. Jak widzisz wiążą się one z niemałą zmianą trybu życia. Taka zmiana nie tylko pomoże ci pozbyć się cellulitu z ud, ale wpłynie również doskonale na twój organizm, ogólną kondycję i zdrowie. W większości przypadków cellulit powstaje, gdy przybieramy na wadze, ale są również inne powody czasem dla nas niezrozumiałe. Jeśli jesteś osobą, która nie narzeka aż tak bardzo na nadmiar „skórki pomarańczowej” możesz również zastosować się do tych zasad, bo zawsze łatwiej zapobiegać niż później leczyć. Życzę powodzenia w walce z okropnym cellulitem.
strona 1 z 3następna >
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

tadaa - 2014-08-03
Skuteczne będą też masaże, klasyczne połączone z peelingiem lub banka chinska kupisz je w kazdej aptece.
Cellulit jest zmorą większości kobiet - zarówno tych tęższych jak i chudych. Zbliża się lato a my widzimy na swoim...
Jak skutecznie pozbyć się cellulitu?
Cellulit jest zmorą większości kobiet - zarówno tych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub