Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Dolegliwości w ciąży > Domowe sposoby na nudności
Domowe sposoby na nudności

Domowe sposoby na nudności

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
Jest kilka domowych sposobów zwalczania nudności bez potrzeby używania farmaceutycznych specyfików. Zasoby przyrody są bogate w różnego rodzaju zioła, dzięki którym możesz pozbyć się nudności, kiedy następnym razem ci się przytrafią. Przede wszystkim jednak musisz najpierw ocenić swoją sytuację i znaleźć źródło nudności. Czy to migrena? Zatrucie pokarmowe? Grypa lub inny wirus? Kiedy już ustalisz przyczynę, łatwiej będzie ci dobrać odpowiednie lekarstwo.
1

Imbir

Imbir używany jest od co najmniej dwóch tysięcy lat i jest on jednym z trzech najlepiej przebadanych ziół na świecie. Jest to najbardziej rekomendowany naturalny lek na nudności, który można stosować nawet będąc w ciąży. Imbir możesz zażyć w postaci kapsułek, pijąc piwo imbirowe (np. Gingers) lub jedząc potrawy zawierające imbir. Zioło to ma także wiele innych właściwości, takich jak obniżanie gorączki u dzieci, leczenie przeziębienia bądź grypy, łagodzenie bólu miesiączkowego oraz objawów choroby lokomocyjnej.

2

Mięta pieprzowa

To zioło jest najbardziej skuteczne w postaci miętowej herbaty lub czystego ekstraktu z mięty. Pomaga ono także leczyć przeziębienie. Mięta może być czasem zbyt mocna w działaniu i obezwładniająca, ale zawsze pomaga. Możesz także ssać miętowe cukierki. Mimo, że nie mają aż takiej mocy, zwalczają lekkie nudności.

3

Zmielone nasiona kminku

Podobno zażycie połowy łyżeczki zmielonego kminku łagodzi objawy nudności. Ten specyfik jest także dość mocny, ale warto go spróbować, kiedy wszystko inne zawodzi.

Jak wyleczyć grypę żołądkową?
Jak domowymi sposobami wyleczyć zatrucie pokarmowe?
Jak leczyć niestrawność?
Jak posprzątać kocie wymioty?
Wskazówki
  • Nudności mogą być bardzo nieprzyjemnym uczuciem. Po co cierpieć, jeśli jest tyle naturalnych i prostych sposobów, aby się ich pozbyć? Wypróbuj ten, który najbardziej ci odpowiada.
strona 1 z 2następna >
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zatrucie pokarmowe  pojawia się po spożyciu pokarmu, w którym znajdowały się szkodliwe substancje lub różnego rodzaju...
Zatrucie pokarmowe pojawia się po spożyciu pokarmu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub