Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Dolegliwości w ciąży > Domowe sposoby na nudności
Domowe sposoby na nudności

Domowe sposoby na nudności

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
Jest kilka domowych sposobów zwalczania nudności bez potrzeby używania farmaceutycznych specyfików. Zasoby przyrody są bogate w różnego rodzaju zioła, dzięki którym możesz pozbyć się nudności, kiedy następnym razem ci się przytrafią. Przede wszystkim jednak musisz najpierw ocenić swoją sytuację i znaleźć źródło nudności. Czy to migrena? Zatrucie pokarmowe? Grypa lub inny wirus? Kiedy już ustalisz przyczynę, łatwiej będzie ci dobrać odpowiednie lekarstwo.
1

Imbir

Imbir używany jest od co najmniej dwóch tysięcy lat i jest on jednym z trzech najlepiej przebadanych ziół na świecie. Jest to najbardziej rekomendowany naturalny lek na nudności, który można stosować nawet będąc w ciąży. Imbir możesz zażyć w postaci kapsułek, pijąc piwo imbirowe (np. Gingers) lub jedząc potrawy zawierające imbir. Zioło to ma także wiele innych właściwości, takich jak obniżanie gorączki u dzieci, leczenie przeziębienia bądź grypy, łagodzenie bólu miesiączkowego oraz objawów choroby lokomocyjnej.

2

Mięta pieprzowa

To zioło jest najbardziej skuteczne w postaci miętowej herbaty lub czystego ekstraktu z mięty. Pomaga ono także leczyć przeziębienie. Mięta może być czasem zbyt mocna w działaniu i obezwładniająca, ale zawsze pomaga. Możesz także ssać miętowe cukierki. Mimo, że nie mają aż takiej mocy, zwalczają lekkie nudności.

3

Zmielone nasiona kminku

Podobno zażycie połowy łyżeczki zmielonego kminku łagodzi objawy nudności. Ten specyfik jest także dość mocny, ale warto go spróbować, kiedy wszystko inne zawodzi.

Jak zrobić herbatę z imbirem?
Jak leczyć zatrucie pokarmowe?
Jak leczyć zespół jelita drażliwego?
Jak radzić sobie z wymiotami i nudnościami w ciąży?
Wskazówki
  • Nudności mogą być bardzo nieprzyjemnym uczuciem. Po co cierpieć, jeśli jest tyle naturalnych i prostych sposobów, aby się ich pozbyć? Wypróbuj ten, który najbardziej ci odpowiada.
strona 1 z 2następna >
 4/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Choroba lokomocyjna wynika z zaburzeń między naszym błędnikiem, mózgiem a nerwami, czyli z różnic między tym, co...
Jak zapanować nad chorobą lokomocyjną?
Choroba lokomocyjna wynika z zaburzeń między naszym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub