Tutaj jesteś: Dom i Ogród > AGD i Urządzenia Domowe > Drobne AGD > Jak czyścić żelazko?
Jak czyścić żelazko?

Jak czyścić żelazko?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (14 ocen)
Oceń 
Prasowanie raczej nie należy do naszych ulubionych czynności, a co dopiero czyszczenie żelazka. Jednak wbrew pozorom nie jest to trudne – wystarczy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.
1
Czyszczenie żelazka 1

Zbierz swoje pomoce domowe, które użyjesz przy czyszczeniu.

Kiedy twoje żelazko zacznie brudzić ubrania, które prasujesz – wiesz już, że nadszedł czas aby w końcu zrobić z nim porządek. Nie poddawaj się i nie wyrzucaj go na śmietnik. Tak naprawdę być może masz już w domu wszystko, czego potrzebujesz, aby wyczyścić żelazko. Przy stosowaniu podanej niżej metody, użyj kilku miękkich szmatek, skrobaczki (tylko nie do teflonowego żelazka!) , białego octu, soli, wody destylowanej i szczotki do czyszczenia rur. Teraz możesz przejść do rzeczy.

2
Czyszczenie żelazka 2

Poznaj swoje żelazko.

Parowe żelazko składa się z trzech głównych części: metalowej płyty (spodu), upustów pary (otwory na dole) i zbiornika (tam, gdzie zbiera się woda). To są części, które musisz wyczyścić. Warto też wiedzieć, czy spód żelazka zawiera teflon czy nie; jeśli tak – musisz go czyścić delikatnie. Dobra wiadomość jest taka, że teflon łatwiej wyczyścić, tak samo jak teflonową patelnię czy garnek. Upewnij się także, gdzie jest włącznik on/off. Oczywiście odłącz żelazko z kontaktu przed rozpoczęciem czyszczenia.

Jak oczyścić stopę żelazka?
Jak pozbyć się brzydkiego zapachu w szafie?
Jak zrobić odświeżacz powietrza domowym sposobem?
Jak wprowadzić recykling w domu?
strona 1 z 5następna >
 3.4/5 (14 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak oczyścić stopę żelazka?
Zdarza się nieraz, że spód żelazka brudzi się podczas...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub