Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Inne przeglądarki > Alternatywne przeglądarki internetowe

Alternatywne przeglądarki internetowe

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Ostatnimi czasy nie ma praktycznie tygodnia w którym nie słyszymy o coraz to nowych błędach w programie IE, Opera, Firefox i dobrze strony ponieważ przynajmniej wiadomo na czym się stoi . Ale czy tak musi być? Wcale nie. Istnieje wiele alternatywnych przeglądarek które tych problemów nie mają, a jeśli już wystąpią użytkownik nie musi czekać kilka tygodni na wydanie odpowiedniej łatki tak jak ma to miejsce w przypadku programu Microsoftu. Przyjrzyjmy się im:
1
XeroBank Browser (kiedyś znany pod nazwą Torpark). Bardzo dobra, darmowa przeglądarka internetowa zbudowana na podstawach przeglądarki Firefox Portable. Cechy programu: program jest niezwykle bezpieczny, aplikacja nie pozostawia śladów obecności w internecie oraz nie wpuści na nasz komputer żadnego wirusa, ani oprogramowanie spyware i adware. Może być uruchamiany z dowolnego dysku przenośnego, na przykład PenDrive'a.
2
WebSpeedReader. Darmowa bardzo prosta przeglądarka stron internetowych. Cechy: bardzo ładne kolorowe menu, szybkość podczas przeglądania stron www, otwieranie stron w zakładkach, program pobiera strony www w tle dzięki temu ładowanie tych stron jest bardzo szybkie oraz jest bardzo szybka na tle konkurencji.
3
AOL Explorer. Darmowa przeglądarka o ciekawych funkcjach. Cechy programu: system przeszukiwania internetu Power Browsing - usprawnia szukanie informacji w internecie, przeglądanie miniatur stron internetowych ostatnio przez nas odwiedzanych, przeglądanie miniatur stron, które mamy w Ulubionych, blokowanie wszelkiego rodzaju reklam i okienek, przeglądanie stron w zakładkach oraz bardzo dobre filtrowanie reklam.
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?
Jak przyspieszyć przeglądarkę?
Jak zablokować reklamy w Internecie?
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Firefoxie?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak usunąć cookies?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Roky - 2010-09-10
google chrome jest beznadziejne. mniej funkcjonalne od firefoxa, jakieś takie niedorobione i wszystko chce mi tłumaczyć z polskiego na angielski. nie rozumie jakoś że ja chcę po polsku!
elrey - 2009-03-18
@Alex: Osobiście używam Firefoxa 3.0 bez żadnych dodatków i przenośnie Operę 8.5 Lite na penie.Przeglądarka na penie daje mi to swobodę poruszania się po swoich ulubionych stronach bez wyszukiwania ich wczytując cały adres na innych kompach. Tzw.intymność...mądra rzecz
Alex - 2009-03-18
Ja jestem za Google Chrome. Wszystkie produkty od Google są dobre. Mają co prawda błędy ale są one w miarę szybko poprawiane. Co prawda nie mam dużego doświadczenia (do tej pory IE, Firefox i Chrome) ale Google to Google.
Czasy pozbawionych życia i koloru przeglądarek odeszły już do lamusa. Google Chrome, podobnie jak Firefox, umożliwia...
Jak zmienić wygląd Google Chrome?
Czasy pozbawionych życia i koloru przeglądarek odeszły...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub