Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Inne przeglądarki > Alternatywne przeglądarki internetowe
Alternatywne przeglądarki  internetowe

Alternatywne przeglądarki internetowe

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Ostatnimi czasy nie ma praktycznie tygodnia w którym nie słyszymy o coraz to nowych błędach w programie IE, Opera, Firefox i dobrze strony ponieważ przynajmniej wiadomo na czym się stoi . Ale czy tak musi być? Wcale nie. Istnieje wiele alternatywnych przeglądarek które tych problemów nie mają, a jeśli już wystąpią użytkownik nie musi czekać kilka tygodni na wydanie odpowiedniej łatki tak jak ma to miejsce w przypadku programu Microsoftu. Przyjrzyjmy się im:
1
XeroBank Browser (kiedyś znany pod nazwą Torpark). Bardzo dobra, darmowa przeglądarka internetowa zbudowana na podstawach przeglądarki Firefox Portable. Cechy programu: program jest niezwykle bezpieczny, aplikacja nie pozostawia śladów obecności w internecie oraz nie wpuści na nasz komputer żadnego wirusa, ani oprogramowanie spyware i adware. Może być uruchamiany z dowolnego dysku przenośnego, na przykład PenDrive'a.
2
WebSpeedReader. Darmowa bardzo prosta przeglądarka stron internetowych. Cechy: bardzo ładne kolorowe menu, szybkość podczas przeglądania stron www, otwieranie stron w zakładkach, program pobiera strony www w tle dzięki temu ładowanie tych stron jest bardzo szybkie oraz jest bardzo szybka na tle konkurencji.
3
AOL Explorer. Darmowa przeglądarka o ciekawych funkcjach. Cechy programu: system przeszukiwania internetu Power Browsing - usprawnia szukanie informacji w internecie, przeglądanie miniatur stron internetowych ostatnio przez nas odwiedzanych, przeglądanie miniatur stron, które mamy w Ulubionych, blokowanie wszelkiego rodzaju reklam i okienek, przeglądanie stron w zakładkach oraz bardzo dobre filtrowanie reklam.
Jak zablokować reklamy w Internecie?
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?
Jak wyświetlić zapisane hasła (Internet Explorer)?
Jak przyspieszyć przeglądarkę?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Roky - 2010-09-10
google chrome jest beznadziejne. mniej funkcjonalne od firefoxa, jakieś takie niedorobione i wszystko chce mi tłumaczyć z polskiego na angielski. nie rozumie jakoś że ja chcę po polsku!
elrey - 2009-03-18
@Alex: Osobiście używam Firefoxa 3.0 bez żadnych dodatków i przenośnie Operę 8.5 Lite na penie.Przeglądarka na penie daje mi to swobodę poruszania się po swoich ulubionych stronach bez wyszukiwania ich wczytując cały adres na innych kompach. Tzw.intymność...mądra rzecz
Alex - 2009-03-18
Ja jestem za Google Chrome. Wszystkie produkty od Google są dobre. Mają co prawda błędy ale są one w miarę szybko poprawiane. Co prawda nie mam dużego doświadczenia (do tej pory IE, Firefox i Chrome) ale Google to Google.
Próbujesz sobie przypomnieć jakie jest twoje obecne hasło do jakiejś strony? Używasz przeglądarki Mozilla Firefox?...
Jak wyświetlić zapamiętane hasła (Firefox)?
Próbujesz sobie przypomnieć jakie jest twoje obecne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub