Jak odzyskać skasowane smsy?

Jak odzyskać skasowane smsy?

, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (93 ocen)
Oceń 
W dzisiejszych czasach prawie każdy z nas jest użytkownikiem telefonu komórkowego. Ci, którzy użytkują go „intensywnie” muszą na bieżąco usuwać wiadomości sms, aby zapobiec zapełnieniu się skrzynki odbiorczej. Jednak często zdarza się tak, że usuwamy w pośpiechu ważne wiadomości. Czujemy się załamani, ale.. jeszcze nie wszystko przepadło! Sms-y można wykasować z telefonu kilkoma kliknięciami, jednak tylko pozornie. Większość urządzeń usuwa z pamięci dane tylko połowicznie i, dysponując odpowiednimi narzędziami, bez większego nakładu pracy można je odczytać.Istnieje kilka prostych sposobów na odzyskanie skasowanych wiadomości sms. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat- przeczytaj artykuł.
1
parabens device seizure
Pierwszym sposobem na odzyskanie utraconych wiadomości sms jest instalacja programu Paraben Device Seizure (wersja trial). Jest on również dostępny w pełnej wersji na stronie www.paraben.com. Kosztuje ok. 4400 zł. Po zainstalowaniu programu należy podłączyć telefon do komputera. Wtedy program tworzy obraz telefonu. Dzięki temu można odzyskać nie tylko skasowane wiadomości sms, ale także utracone kontakty czy zdjęcia. Jedynym minusem programu jest to, że niestety nie współpracuje on ze wszystkimi modelami telefonów komórkowych.
2
o&o unerase
Drugim programem służącym do odzyskiwania plików komórkowych jest O&O UnErase (wersja trial) lub jako pełna wersja na stronie www.oo-software.com (kosztuje około 120zł). Nie jest on skomplikowany w obsłudze. Wystarczy podłączyć telefon do komputera i uruchomić program, a resztę zrobi za nas program.
3
pc inspector file recovery
Jeśli nie posiadamy pieniędzy na zakup licencji programu to możemy skorzystać z bezpłatnego programu PC Inspector File Recovery. Dzięki niemu możemy odzyskać nie tylko wiadomości sms, ale także skasowane przez przypadek zdjęcia lub pliki wideo. Program jest również łatwy w obsłudze- dane można odzyskać bez żadnej wiedzy informatycznej, to program pokieruje naszymi działaniami i dostarczy nam cennych wskazówek.
4
przekładanie karty sim
Niektóre wiadomości zapisują się na karcie SIM (jeśli jest zaznaczona taka opcja w telefonie). Więc jeśli usuniemy takie wiadomości ze skrzynki odbiorczej, to jednak wciąż będą one zapisane na karcie SIM. Wystarczy przełożyć naszą kartę do innego telefonu, następnie wejść w opcję Skrzynka odbiorcza, a następnie Wiadomości SIM. Wtedy bez problemu odczytamy nasze wiadomości, które pozornie zostały utracone.
Jak przedłużyć żywotność baterii w telefonie?
Jak bezpiecznie korzystać z telefonu komórkowego?
Kody serwisowe Nokia - ukryte menu
Jak wyłączyć czasoumilacz?
Wskazówki
  • Unikaj masowego usuwania sms. Wybieraj ręcznie wiadomości, które chcesz usunąć.
 3.1/5 (93 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (3)

Asia - 2013-08-27
ciekawe ciekawe... a czy jeśli wiadomości sa zapisywane na sim to na tym samym telefonie tez można sprawdzić?
Jak ktoś sprawdzi ktorys ze sposobów niech pisze czy działa.
Anko77 - 2013-08-13
Bardzo interesujący artykuł :)
gosia - 2013-02-20
czy w tej 4 opcji potrzebny jest jakiś program?
Jeśli masz telefon w Plusie, pewnie zostałeś obdarowany pozornie niewinną usługą jaką jest Czasoumilacz. Może za...
Jak wyłączyć czasoumilacz?
Jeśli masz telefon w Plusie, pewnie zostałeś obdarowany pozornie niewinną usługą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub