Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Pielęgnacja ciała > Domowe sposoby na piękne ciało.
Domowe sposoby na piękne ciało.

Domowe sposoby na piękne ciało.

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Każda kobieta chce być piękną. Ale czasami trzeba sobie dopomóc. Niestety gdybyśmy chciały kupić produkty na wszystko nasza łazienka by w nich zatonęła, a portfel znacznie schudł. Poza tym, narażenie ciała na taką ilość chemikaliów [bo nikt mi nie wmówi, że kupowane produkty ich nie zawierają] może nam z czasem bardziej zaszkodzić, niż pomóc. Warto więc postawić na prostotę i nie szukać za daleko. Wystarczy, a nawet należy wspomóc się naturą. Tylko tyle i aż tyle. Zobacz jak domowymi sposobami możesz wpłynąć na stan swojej cery, skóry i włosów. Bądźmy naturalnie piękne. Dosłownie.
1
brązowy cukier
BRĄZOWY CUKIER I MIÓD. Cukier świetnie czyści skórę. Złuszcza naskórek, doskonale oczyszcza zatkane pory. Miód zaś to naturalny środek antybakteryjny. Razem tworzą bardzo zgrany duet. Podczas, gdy cukier oczyści Ci cerę miód od razu ją łagodzi, odżywa i nawilża.
2
KAWA WE WŁOSACH. Nie wyrzucaj fusów z kawy. Zamiast tego dodaj je do odżywki do włosów, pod warunkiem, że używasz odżywki ze spłukiwaniem. Dzięki kawie włosy nabiorą pięknego połysku i odżywią się.
3
OCET POD WŁOS. Żeby pozbyć się problemów z włosami takich jak łamliwość, brak połysku, matowość zastąp odżywkę octem raz do czterech razy w miesiącu. Nie przesadzaj jednak z częstotliwością.
4
oliwa z oliwek
NAWILŻAJĄCA OLIWA Z OLIWEK. Prosta w użyciu, szybka w działaniu. Oliwa z oliwek. Nada połysku włosom, ale i skórze całego ciała. Nałóż oliwę na włosy i pozostaw na 30-45 minut. Załóż na głowę czepek w tym czasie. Dodaj również oliwę do kąpieli. Skóra będzie świetnie nawilżona i odżywiona. Świetna w dotyku.
Jak zrobić podświetlaną ramę do obrazu?
Jak zrobić prostą choinkę z papieru?
Jak zrobić papierowe rożki na choinkę?
Jak zrobić dekoracje ścienne z wieczek od słoików?
strona 1 z 3następna >
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Boże Narodzenie tuż tuż, zatem pora zabrać się za kartki świąteczne. Wiele osób zgodzi się ze mną, że najlepsze to te,...
Jak zrobić kartkę z choinką na Boże Narodzenie?
Boże Narodzenie tuż tuż, zatem pora zabrać się za...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub