Tutaj jesteś: Dziecko > Zakładanie Rodziny > Planowanie ciąży > Jak rozpoznać oznaki owulacji?
Jak rozpoznać oznaki owulacji?

Jak rozpoznać oznaki owulacji?

, redaktor Tipy.pl
 3.3/5 (36 ocen)
Oceń 
Będziesz zaskoczona ile znaków i sygnałów daje Twoje ciało przed zbliżającą się owulacją. Najważniejsze jest aby wsłuchać się w swój organizm i go dokładnie obserwować. Pomożemy Ci poznać te sygnały. Zapoznaj się z poniższymi instrukcjami.
1
Jeżeli masz to szczęście (lub nieszczęście zależy ja na to spojrzeć) wyczujesz moment owulacji, którego sygnałem jest kłujący ból w okolicach podbrzusza, często z jednej strony. Może on osiągać różne nasilenie od lekkiego, ledwo odczuwalnego do mocniejszego. Podobny on jest do bólu okresowego, może promieniować w okolice miednicy i może skończyć się w każdej chwili lub potrwać kilka dni. Często jest on zlokalizowany po stronie jajnika z którego uwolni się jajeczko. Jeżeli odczuwałaś opisany wyżej ból znaczyło to że miałaś owulację lub będziesz ją miała za dzień czy dwa.
2
Następnym sposobem na rozpoznanie owulacji jest obserwowanie śluzu w pochwie. Może wydawać ci się dziwne, ale zwiększona ilość śluzu w pochwie jest doskonałym sygnałem o występującej właśnie owulacji. Gdy śluz jest przeźroczysty, ciągnący i lepki znaczy to że trwa owulacja. Organizm naturalnie wytwarza taki śluz, a by ułatwić plemnikom przetrwanie i poruszanie się podczas kontaktu seksualnego. Obserwuj wydzielinę z pochwy podczas całego cyklu miesięcznego a łatwo nauczysz się rozpoznawać kiedy wskazuje ona na owulację.
Jak szybko zajść w ciążę?
Jak zwiększyć szanse zajścia w ciążę?
Jak począć dziewczynkę?
Jak począć syna?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak obliczyć dni płodne?
 3.3/5 (36 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

jonaelle - 2013-04-22
bzdura! temperatura obniża się a nie podnosi! Wzrost następuje PO OWULACJI i utrzymuje się do końca cyklu by opaść tuż przed miesiączką
Jak wyznaczać dni płodne?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub