Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak się bawić w łóżku? Seks zabawy.
Jak się bawić w łóżku? Seks zabawy.

Jak się bawić w łóżku? Seks zabawy.

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Seks zabawy nie tylko mogą wprowadzić powiew świeżego powietrza w waszej sypialni, ale pomogą również w odkryciu waszych ciał na nowo. Nie spodziewacie się nawet jak wiele jest zabaw z dzieciństwa, które można wykorzystać w sypialni. Tym razem zabawki z seks shopu nie będą absolutnie potrzebne.
1

Gra w seks kości

Jedyne, czego potrzebujesz to kości do gry, kawałka papieru i odrobiny wyobraźni. Niech każde z was na swojej kartce napisze w kolejności od jeden do sześć to, co chcielibyście, aby zrobił dla was wasz partner i nie chodzi tu absolutnie o umycie naczyń po obiedzie czy tygodniowy dyżur na wynoszenie śmieci. Może być to masaż stóp bądź coś bardziej pikantnego. Jedyne, co musicie zrobić to rzucić kostką i zrealizować numerek, na którym wypadnie.

2

Prawda czy wyzwanie

Jeśli nigdy nie graliście w tę grę to może być dla was naprawdę seksi niespodzianka. Wybierasz prawdę czy wyzwanie? To nie lada okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o swoim partnerze. Wszystko, czego potrzebujesz do tej gry jest zdrowa wyobraźnia i popęd seksualny. Jeśli masz na tyle odwagi zapytaj ją o jej fantazje seksualne - ba, możecie pójść o krok dalej i od razu je zrealizować. Jeśli nie chcesz pytać lub rozmawiać o swojej przeszłości seksualnej ustalcie na samym początku, jakie tematy pomijacie w tej grze.

Wskazówki
  • Cóż mogę więcej powiedzieć. Bierzcie się do gry! W tych grach żadne z was nie będzie przegranym. Rozkosz, jaką sobie zafundujecie wystarczy dla was obydwojga.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Pomysły na grę wstępną
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Gra wstępna jest oczywiście najważniejszym etapem rozpoczynającym każde zbliżenie. Ale gra wstępna to nie tylko...
Jak urozmaicić grę wstępną?
Gra wstępna jest oczywiście najważniejszym etapem rozpoczynającym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub