Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Wyroby z papieru > Jak zrobić mikrofon z rolki po papierze toaletowym?
Jak zrobić mikrofon z rolki po papierze toaletowym?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.1/5 (182 ocen)
Oceń 
Jeśli Twoje dzieciaki lubią śpiewać i bawić się w występy na scenie lub w telewizję możesz sprawić im nie lada niespodziankę i wielką frajdę. Zrób im mikrofony z rolek po papierze toaletowym i folii aluminiowej. Zamieńcie dom w wielką estradę. Życzę świetnej zabawy.
rolka po papierze toaletowym, folia aluminiowa, flamaster.
1
Na rolce po papierze toaletowym napisz logo jakiejś stacji telewizyjnej lub radiowej. Może to być też ulubiona stacja z bajkami Twojego dziecka. Jeśli chcecie możecie coś również narysować, aby mikrofon był ładniejszy.
2
Z foli aluminiowej formuj kulę. Powinna być na tyle duża, aby idealnie komponowała się z rolką w roli mikrofonu.
3
Jeden z końców rolki posmaruj klejem szybkoschnącym. Kulkę z folii umieść na rolce. Lekko ją w rolkę wepchnij i przyciśnij, żeby się przykleiła.
4
Gdy klej wyschnie, mikrofon gotowy. Dzieciaki mogą wystąpić w roli gwiazd.
Jak odnowić stare lustro?
Jak zrobić kwiatka ze wstążki?
Jak zrobić oryginalne lustro na ścianę?
Jak zrobić lampion z kliszy fotograficznej?
 1.1/5 (182 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jakiż jest lepszy sposób na bycie ekologicznym, świadomym człowiekiem niż odnawianie i wykorzystywanie starych rzeczy,...
Jak odnowić stare lustro?
Jakiż jest lepszy sposób na bycie ekologicznym, świadomym człowiekiem niż odnawianie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub