Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Zdrowa Żywność > Diety > Co jeść, żeby mieć zdrową cerę?
Co jeść, żeby mieć zdrową cerę?

Co jeść, żeby mieć zdrową cerę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Dieta to bardzo ważny element w naszym życiu. To, co jemy ma wpływ nie tylko na funkcjonowanie naszych narządów, ale także na stan naszej skóry. Nie bez powodu mówi się, że „Jesteś tym, co jesz”. Każdy produkt dostarczony naszemu organizmowi oddziałuje na niego, nasze samopoczucie czy też kondycję fizyczną. Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. W związku z tym warto wspomnieć o diecie, która pomaga w regulowaniu funkcji życiowych, powoduje poprawę jakości naszego życia, a tym samym wpływa na stan naszej skóry. W poniższym artykule znajdziesz kilka wskazówek odnośnie produktów, które warto włączyć do codziennej diety po to, żeby zapobiec stanom zapalnym skóry.
1
Rola skóry w naszym organizmie jest bardzo ważna. Ochrania ona organizm przed zewnętrznymi, szkodliwymi czynnikami, min. przed promieniem ultrafioletowym. Reguluje ona gospodarkę wodną organizmu a tym samym przyczynia się do termoregulacji. Co w związku z tym należy jeść, żeby wspomagać naszą skórę, a nie działać na jej szkodę? Jest kilka diet, które można uznać za bardzo zdrowe dla skóry. Między innymi jest to dieta śródziemnomorska bogata w ryby. Poniżej znajdziesz produkty, które należy włączyć do codziennego menu.
2
Pierwszą i najważniejszą witaminą, która pomaga wzmocnić naszą skórę jest witamina A. Niedobór tej witaminy może przyspieszać starzenie się komórek. Przyczynia się do tego zwiększona ilość wolnych rodników. Dzięki witaminie A zmniejsza się łojotok, który przyczynia się do powstawania trądziku. Wygładza ona również skórę. W jakich produktach znajdziesz najwięcej witaminy A? Z pewnością można do nich zaliczyć: morele, marchew, szpinak, suszone śliwki, dynia, słodkie ziemniaki, kapusta czy wątroba zwierzęca.
Jak mieć idealną cerę?
Jak nakładać maseczkę?
Dlaczego warto jeść żółty ser?
Jak gotować wg. Pięciu Przemian?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

kjbkjb - 2013-02-08
Staram się jeść zdrowo. Nasza cera w ogromnym stopniu pokazuje, to co jemy. Oczywiście zdarzają mi się "wpadki urodowe'. Za dużo słodyczy, napojów gazowanych.. Jednak na co dzień staram się jeść zdrowo. Prawie codziennie jem rybki wędzone (łosoś, makrela), sałatki owocowe i sok z wyciśniętych warzyw. Marchew, burak i seler wrzucam do sokowirówki i koktajl gotowy. Ostatnio włączyłam do posiłków olej lniany. Twarz jest promienna i bez wyprysków :) Pozdrawiam
Jedzenie na ładną cerę
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub