Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak urozmaicić seks?

Jak urozmaicić seks?

, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Czy zaczynasz zauważać pewne ochłodzenie emocji w sypialni? Nie ma się czego wstydzić, po pewnym czasie ludzie zaczynają czuć się ze sobą wygodnie i zapominają o dreszczyku emocji oraz o tym, żeby próbować nowych rzeczy. Oto 7 prostych sposobów, by odzyskać dawny płomień i rozpalić swoje życie seksualne!
1

Wypróbuj nowe miejsce.

Jakiekolwiek, byle nie sypialnię. Spróbuj zmienić kilka rzeczy - nie uprawiaj seksu w łóżku, spróbuj innej płaskiej powierzchni w domu. Prysznic, blat, stół... możliwości są nieograniczone. Kiedy następnym razem twój ukochany wejdzie do domu po długim dniu w pracy, wypróbuj którąś z nich i powitaj go we właściwy sposób!

2

Wyślij pikantnego sms-a lub mail-a.

Czy Twój ukochany był poza domem cały dzień, albo pracuje do późna, lub po prostu jest ogólnie zajęty? Dlaczego nie wysłać mu pikantnego sms-a lub mail-a, tylko po to żeby wiedział, że podczas kiedy jego myśli są skupione na innych rzeczach, ty myślisz tylko o jednym! Jeśli czujesz się naprawdę odważna, wyślij seksowne zdjęcie. Możesz być pewna, że wróci do domu bardzo szybko!

3

Spróbuj nowej pozycji.

Czy często zdarza wam się, że zaczynacie od nowej pozycji, a potem wracacie do tej już wypróbowanej? Czas to zmienić! Kupcie kalendarz z inną pozycją na każdy dzień albo książkę, bądźcie kreatywni. Nie trzeba wyginać się jak precel, wystarczy upewnić się, że nie robicie tego samego za każdym razem. Odrobina różnorodności jest dobra!

strona 1 z 2następna >
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

efi5 - 2013-04-30
Polecam użycie kostek lodu, truskaweczki i kremu.. a także seksownej bielizny.Polecam także włożenie szpilek i użycie pięknie pachnącej perfumy jednak nie agresywnie.Polecam zabawy wymyślone przez zainteresowanych i cudowne pieszczoty.
karolina - 2012-10-25
Od jakiegoś czasu nie układa wam się w łóżku i podejrzewasz, że partner cię zdradził? Dowiedz się prawdy, badając go na wariografie! Jeśli jesteś zainteresowana, prześlij nr telefonu na program(małpa)onet.com.pl
Niestety często tak bywa, że codzienne życie, obowiązki, praca, dzieci mogą spowodować niemały zastój w waszej...
Jak uwieść męża?
Niestety często tak bywa, że codzienne życie, obowiązki, praca, dzieci mogą spowodować...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub