Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Sprzątanie kuchni > Jak czyścić zmywarkę?
Jak czyścić zmywarkę?

Jak czyścić zmywarkę?

, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (15 ocen)
Oceń 
Jeśli jesteś posiadaczem zmywarki, na pewno doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że również ona od czasu do czasu, musi zostać wyczyszczona. Wiele osób jednak nie wie, że zmywarkę możemy wyczyścić środkami, które będą bezpieczne dla środowiska. Bez wątpienia każdy z was ma w domu produkty, które są do tego potrzebne. Sposób zaproponowany przeze mnie jest wbrew pozorom bardzo prosty i nie wymaga wiele wysiłku. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w tym zadaniu.
1
Brudna zmywwarka

Plamy w zmywarce.

Pierwszym krokiem jest usunięcie półki, dzięki czemu można zobaczyć, jakiego rodzaju plamy występują w twojej zmywarce. Na półce dolnej będzie łatwo, ale na górze... nie tak bardzo. Korzystając z latarki, będziesz w stanie zlokalizować plamy. Większość brudu będzie skupiona wokół spustu przy podłodze.

2
Zmywarka

Zdemontuj zmywarkę.

Na podłodze w zmywarce znajduje się główne ramię natryskowe. Najprawdopodobniej będzie ono przymocowane łatwymi do usunięcia śrubami z tworzywa sztucznego. Kiedy je odkręcisz i uniesiesz całość, zobaczysz ile brudu nagromadziło się w pobliżu odpływu.

3
Mycie zmywarki

Ocet i mydło.

Połącz ze sobą w misce kilka filiżanek octu i odrobiny mydła w płynie. Zamocz w roztworze szmatkę lub gąbkę, a następnie wymyj podłogę i ścianki zmywarki.

4
Mycie zmywarki 2

Oczyść akcesoria.

Następnie przejdź do wyczyszczenia wyciągniętego wcześniej z dna zmywarki, ramienia, upewniając się, że nic nie blokuje otworów. Czasami cząstki żywności mogą przejść przez filtr i zalegnąć w otworach, osłabiając ciśnienie w natrysku. Użyj tej samej mieszaniny, aby usunąć nagromadzony kamień lub plamy na akcesoriach. Regały będą prawdopodobnie mniej więcej czyste, ale nie zaszkodzi ich umyć.

Jak zwalczyć mole spożywcze?
Jak wykorzystać naturalne produkty do sprzątania domu?
Jak stosować boraks w gospodarstwie domowym?
Jak wyczyścić toster?
strona 1 z 2następna >
 2.6/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

ola - 2012-10-02
Wystarczy wlozyc do pojemnika na tabletki,tabletke zalac octem,nastawic na najwyzsza temperature,zmywarka sie sama wyczysci,dla zapachu sok z cytryny,nie trzeba nic szorowac
Sprzątając kuchnię zazwyczaj w jednej ręce trzymasz papierowy ręcznik, a w drugiej butelkę ze środkiem chemicznym. Ale...
Jak sprzątać kuchnię bez użycia chemii?
Sprzątając kuchnię zazwyczaj w jednej ręce trzymasz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub