Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Sprzątanie kuchni > Jak czyścić zmywarkę?
Jak czyścić zmywarkę?

Jak czyścić zmywarkę?

, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (14 ocen)
Oceń 
Poniżej znajdziesz przydatne porady na temat czyszczenia zmywarki produktami naturalnymi, bezpiecznymi dla środowiska.
1
Brudna zmywwarka

Plamy w zmywarce.

Pierwszym krokiem jest usunięcie półki, dzięki czemu można zobaczyć, jakiego rodzaju plamy występują w twojej zmywarce. Na półce dolnej będzie łatwo, ale na górze... nie tak bardzo. Korzystając z latarki, będziesz w stanie zlokalizować plamy. Większość brudu będzie skupiona wokół spustu przy podłodze.

2
Zmywarka

Zdemontuj zmywarkę.

Na podłodze w zmywarce znajduje się główne ramię natryskowe. Najprawdopodobniej będzie ono przymocowane łatwymi do usunięcia śrubami z tworzywa sztucznego. Kiedy je odkręcisz i uniesiesz całość, zobaczysz ile brudu nagromadziło się w pobliżu odpływu.

3
Mycie zmywarki

Ocet i mydło.

Połącz ze sobą w misce kilka filiżanek octu i odrobiny mydła w płynie. Zamocz w roztworze szmatkę lub gąbkę, a następnie wymyj podłogę i ścianki zmywarki.

4
Mycie zmywarki 2

Oczyść akcesoria.

Następnie przejdź do wyczyszczenia wyciągniętego wcześniej z dna zmywarki, ramienia, upewniając się, że nic nie blokuje otworów. Czasami cząstki żywności mogą przejść przez filtr i zalegnąć w otworach, osłabiając ciśnienie w natrysku. Użyj tej samej mieszaniny, aby usunąć nagromadzony kamień lub plamy na akcesoriach. Regały będą prawdopodobnie mniej więcej czyste, ale nie zaszkodzi ich umyć.

Jak używać naturalnych produktów do czyszczenia?
Jak czyścić sodą oczyszczoną?
Jak segregować śmieci?
Jak wyczyścić blachę z piekarnika?
strona 1 z 2następna >
 2.6/5 (14 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

ola - 2012-10-02
Wystarczy wlozyc do pojemnika na tabletki,tabletke zalac octem,nastawic na najwyzsza temperature,zmywarka sie sama wyczysci,dla zapachu sok z cytryny,nie trzeba nic szorowac
Sprzątanie mieszkania to zmora niejednego z nas. Głównie dlatego, że nie wiemy jak się za to zabrać, aby było szybko i...
Jak sprzątać mieszkanie?
Sprzątanie mieszkania to zmora niejednego z nas. Głównie dlatego, że nie wiemy jak...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub