Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Sprzątanie kuchni > Jak czyścić zmywarkę?
Jak czyścić zmywarkę?

Jak czyścić zmywarkę?

, specjalista Tipy.pl
 2.6/5 (15 ocen)
Oceń 
Jeśli jesteś posiadaczem zmywarki, na pewno doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że również ona od czasu do czasu, musi zostać wyczyszczona. Wiele osób jednak nie wie, że zmywarkę możemy wyczyścić środkami, które będą bezpieczne dla środowiska. Bez wątpienia każdy z was ma w domu produkty, które są do tego potrzebne. Sposób zaproponowany przeze mnie jest wbrew pozorom bardzo prosty i nie wymaga wiele wysiłku. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w tym zadaniu.
1
Brudna zmywwarka

Plamy w zmywarce.

Pierwszym krokiem jest usunięcie półki, dzięki czemu można zobaczyć, jakiego rodzaju plamy występują w twojej zmywarce. Na półce dolnej będzie łatwo, ale na górze... nie tak bardzo. Korzystając z latarki, będziesz w stanie zlokalizować plamy. Większość brudu będzie skupiona wokół spustu przy podłodze.

2
Zmywarka

Zdemontuj zmywarkę.

Na podłodze w zmywarce znajduje się główne ramię natryskowe. Najprawdopodobniej będzie ono przymocowane łatwymi do usunięcia śrubami z tworzywa sztucznego. Kiedy je odkręcisz i uniesiesz całość, zobaczysz ile brudu nagromadziło się w pobliżu odpływu.

3
Mycie zmywarki

Ocet i mydło.

Połącz ze sobą w misce kilka filiżanek octu i odrobiny mydła w płynie. Zamocz w roztworze szmatkę lub gąbkę, a następnie wymyj podłogę i ścianki zmywarki.

4
Mycie zmywarki 2

Oczyść akcesoria.

Następnie przejdź do wyczyszczenia wyciągniętego wcześniej z dna zmywarki, ramienia, upewniając się, że nic nie blokuje otworów. Czasami cząstki żywności mogą przejść przez filtr i zalegnąć w otworach, osłabiając ciśnienie w natrysku. Użyj tej samej mieszaniny, aby usunąć nagromadzony kamień lub plamy na akcesoriach. Regały będą prawdopodobnie mniej więcej czyste, ale nie zaszkodzi ich umyć.

Jak zwalczyć mole spożywcze?
4 sposoby na muszki owocówki
Jak wyczyścić toster?
Jak sprzątać łazienkę?
strona 1 z 2następna >
 2.6/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

ola - 2012-10-02
Wystarczy wlozyc do pojemnika na tabletki,tabletke zalac octem,nastawic na najwyzsza temperature,zmywarka sie sama wyczysci,dla zapachu sok z cytryny,nie trzeba nic szorowac
Sprzątając kuchnię zazwyczaj w jednej ręce trzymasz papierowy ręcznik, a w drugiej butelkę ze środkiem chemicznym. Ale...
Jak sprzątać kuchnię bez użycia chemii?
Sprzątając kuchnię zazwyczaj w jednej ręce trzymasz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub