Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak ćwiczyć szóstkę Weidera?
Jak ćwiczyć szóstkę Weidera?

Jak ćwiczyć szóstkę Weidera?

, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Praktycznie każdy/każda z nas marzy o pięknym, płaskim brzuchu. Odpowiednia figura daje nam lepsze samopoczucie, podnosi samoakceptację, sprawia, że czujemy się bardziej atrakcyjnie. Możemy osiągnąć doskonałą figurę ćwicząc A6W, czyli aerobiczną szóstkę Weidera. Jest to zestaw ćwiczeń mający na celu odpowiednio wykształcić mięśnie brzucha. Naprawdę metoda jest bardzo skuteczna, pozwala w krótkim czasie zredukować tkankę tłuszczową i odpowiednio wyrzeźbić brzuch. Poniżej przedstawimy w jaki sposób ćwiczyć, by mieć płaski brzuch.
1
Ćwiczenia wykonujemy codziennie przez okres 42 dni. A6W polega na wykonywaniu ciągle tej samej serii sześciu ćwiczeń, którą powtarzamy zwiększając z czasem ilość ćwiczeń. Robiąc pierwsze ćwiczenie musimy położyć się na twardym podłożu. Ręce kładziemy wzdłuż ciała. Następnie zginamy i podnosimy jedną nogę, aby uzyskać kąt 90 stopni. W tym samym momencie podnosimy również barki, ale nie możemy oderwać tułowia od podłoża. Możemy dla ułatwienia podnieść ręce na kolano. Następnie kładziemy nogę i postępujemy podobnie z druga nogą. Trzymamy je w górze od 2 do 3 sekund. Pierwszego dnia wykonujemy wszystkie ćwiczenia po sześć razy.
2
Następnie, również leżąc na ziemi lub karimacie, układamy dłonie wzdłuż ciała. Potem uginamy obie nogi w kolanach i podnosimy do góry, również jak poprzednio utrzymując kąt 90 stopni. „Odklejamy” barki od podłogi, tułów dalej przylega. Utrzymujemy taką pozycję przez 2 – 3 sekundy. Opuszczamy nogi na dół, prostujemy. Potem znowu powtarzamy ćwiczenie (sześć razy).
Jak mieć płaski brzuch? Zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha.
Jak ćwiczyć fitness w domu? Zbiór najlepszych ćwiczeń online
Jak poruszać klatką piersiową podczas tańca brzucha?
Jak ćwiczyć mięśnie brzucha?
strona 1 z 2następna >
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

bombelada - 2013-08-05
ćwiczyłam swojego czasu A6W,polecam wytrwałym bo są rewelacyjne żeby uzyskać płaski brzuszek:)!
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub