Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Jak zmniejszyć apetyt na jedzenie?
Jak zmniejszyć apetyt na jedzenie?

Jak zmniejszyć apetyt na jedzenie?

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (8 ocen)
Oceń 
W tym sezonie walcz z tłuszczykiem, zwracając trochę większą uwagę na dietę. Dokonując kilku prostych wyborów podczas planowania posiłków, możesz zrobić wiele dobrego dla swojego ciała. Pierwszą ważną rzeczą podczas rozpoczynania diety jest ustawienie sobie celu do osiągnięcia. To daje więcej psychicznej determinacji do walki z głodem i pragnienie dokonywania właściwych wyborów żywieniowych.
1

Głód.

Głód nie jest groźnym przeciwnikiem podczas odchudzania, choć może się nim wydawać. Istnieje wiele strategii, które pomogą go zmniejszyć: unikanie rafinowanych węglowodanów, wystawianie skóry na naturalne światło słoneczne, regularne picie dużych ilości wody i duża ilość błonnika w diecie. Ale nie ma niczego, co absolutnie wyeliminuje głód. Najważniejsze jest to, że jeśli masz zamiar schudnąć, to doświadczysz głodu w tym czy innym czasie. Jest to szczególnie ważne dla tych, którzy angażują się w trening siłowy. Liczy się to, co zrobisz ze swoim głodem i jak sobie z nim poradzisz. Głód jest normalną ludzką reakcją na zmniejszenie zużycia kalorii.

Problemem, na jaki napotyka większość ludzi, gdy poczują głód jest fakt, iż czują oni że jest to pewnego rodzaju niebezpieczeństwo. Czują się jakby umierali, podczas gdy w rzeczywistości, ciało sygnalizuje jedynie, że ​​nie ma na tyle kalorii, aby dodać nowy tłuszcz do tych zapasów tłuszczu, które już istnieją. Pierwsze uczucie głodu jest tak naprawdę bardziej czymś w stylu fałszywego alarmu, niż czymś przez co powinno się czuć zaniepokojenie, jest to coś, czego trzeba być świadomym i co trzeba mieć pod kontrolą.

Jak powstrzymać apetyt?
Jak powstrzymać chęć jedzenia?
Jak zabić apetyt na jedzenie?
Jak zrobić wyciąg z mięty pieprzowej?
strona 1 z 4następna >
Przeczytaj teraz: Jak ograniczyć apetyt?
 3.8/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

anna - 2014-06-11
stosował ktoś Appetite Control?? Pomaga?? zastanawiam się czy nie zacząć stosować..
Jak przestać podjadać?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub