Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Jak zmniejszyć apetyt na jedzenie?

Jak zmniejszyć apetyt na jedzenie?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (12 ocen)
Oceń 
 1 z 12 
W tym sezonie walcz z tłuszczykiem, zwracając trochę większą uwagę na dietę. Dokonując kilku prostych wyborów podczas planowania posiłków, możesz zrobić wiele dobrego dla swojego ciała. Pierwszą ważną rzeczą podczas rozpoczynania diety jest ustawienie sobie celu do osiągnięcia. To daje więcej psychicznej determinacji do walki z głodem i pragnienie dokonywania właściwych wyborów żywieniowych.
Przeczytaj teraz: Jak zmniejszyć apetyt?
 3.3/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (8)

Anna - 2014-09-21
Ja polecam sprawdzone porady od sławnej dietetyczki Gillian McKeith, Dieta oparta na zdrowym odchudzaniu. Jakiś czas temu była w Dzień dobry TVN zaproszona przez Rusin
Roman R - 2014-09-21
Apetyt mi dopisuje, co jednak zrobić aby przytyć. Otyli wystarczy, że przestaną jeść, a ja co mam zrobić?
as - 2014-09-21
jak się kisi ogórki bez soli?
markizak - 2014-09-20
Nie rozumiem, które ogórki kiszone nie mają soli? Unikać ogórków kiszonych zawierających cukier i SÓL?!
Majka - 2014-09-20
Majka - 2014-09-20
adam - 2014-09-20
Wszyscy dietetycy są załamujący. Studiują kilka lat, a potem jedyne na co ich stać w kwestii odżywiania, to zaproponowanie KAŻDEMU jednakowej diety, czyli warzyw, owoców i ryb. Traktowanie każdego człowieka jak organizmu, do którego można przyłożyć jednakową sztancę świadczy jedynie o kompletnym niedouczeniu dietetyków. Znam ludzi, których dieta nie zawiera prawie wcale w/w produktów a są zdrowi, nigdy nie chorują, choć mają dobrze po 70-tce. Sam nie jadam prawie wcale warzyw, owoce bardzo rzadko, ryby również, głównie pieczywo, nabiał i mięso. Nie narzekam na zdrowie, badam się regularnie, nie mam nadwagi. co na to specjaliści od sałatek?
anna - 2014-06-11
stosował ktoś Appetite Control?? Pomaga?? zastanawiam się czy nie zacząć stosować..
Jak powstrzymać chęć jedzenia?
Wielu z nas nie udaje się zastosować do żadnej diety...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub