Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Budowa i Przebudowa Domów > Kuchnie > Jak urządzić spiżarnię?

Jak urządzić spiżarnię?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Wiele osób marzy o domowej spiżarni, lecz większość z nich uważa, że to marzenie jest zarezerwowane wyłącznie dla właścicieli domów z dużym metrażem. Nic bardziej mylnego! Praktycznie w każdej kuchni można wygospodarować miejsce chociażby na małą spiżarnię. Jeśli nie wiesz jak urządzić domową spiżarnię- ten artykuł jest dla Ciebie!
1
Spiżarnia w małych pomieszczeniach.

Jeśli nie dysponujesz zbyt dużą przestrzenią w kuchni, bardzo dobrym pomysłem może okazać się wysuwana pojemna szafka, która pomieści różnego rodzaju przetwory. Taka szafka jest wyposażona w system szuflad i koszy, dzięki której wszystko można utrzymać w jednym miejscu. Regulowane prowadnice pomogą Ci dostosować długość szuflad wewnętrznych do Twoich potrzeb. Duży wybór takich szafek znajdziesz w ofercie firm: Ikea, Rejs, Noment czy Peka.
Dobrym pomysłem na spiżarnię w małej kuchni jest również zastosowanie tzw. wyciągu. Jest to wysoki regał z półkami, który poprowadzony jest po prowadnicy. Dzięki temu regał można swobodnie przesuwać po kuchni i dopasowywać jego położenie do swoich potrzeb. Dostęp do półki jest wygodny- można nawet obracać nim w lewo i w prawo. Dopuszczalne obciążenie takiego wyciągu wynosi 70kg. W wyciągach tego typu warty uwagi jest wyciąg cargo Swing marki Peka, z półkami Arena Plus.
Możesz również zagospodarować wolną przestrzeń między regałami ustawiając tam wąską półkę. Jedynym warunkiem jest tylko odpowiednie kolorystyczne dopasowanie regału i półki. Pamiętaj, że aby rozwiązanie było praktyczne to produkty, które są najczęściej używane, powinny leżeć najniżej dla lepszego dostępu.
Jak zrobić ziemniaki po szwedzku (Hasselback)?
Jak tanio odnowić kuchnię?
Jak zrobić kurczaka curry z mlekiem kokosowym?
Jak przechowywać grzyby?
strona 1 z 3następna >
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Podczas świąt Bożego Narodzenia w każdym domu na stole, szafce czy kominku znajdują się słodkości. Jeśli chcesz, aby...
Jak udekorować talerz na świąteczne smakołyki?
Podczas świąt Bożego Narodzenia w każdym domu na stole...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub