Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Budowa i Przebudowa Domów > Kuchnie > Jak urządzić spiżarnię?
Jak urządzić spiżarnię?

Jak urządzić spiżarnię?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Wiele osób marzy o domowej spiżarni, lecz większość z nich uważa, że to marzenie jest zarezerwowane wyłącznie dla właścicieli domów z dużym metrażem. Nic bardziej mylnego! Praktycznie w każdej kuchni można wygospodarować miejsce chociażby na małą spiżarnię. Jeśli nie wiesz jak urządzić domową spiżarnię- ten artykuł jest dla Ciebie!
1
Spiżarnia w małych pomieszczeniach.

Jeśli nie dysponujesz zbyt dużą przestrzenią w kuchni, bardzo dobrym pomysłem może okazać się wysuwana pojemna szafka, która pomieści różnego rodzaju przetwory. Taka szafka jest wyposażona w system szuflad i koszy, dzięki której wszystko można utrzymać w jednym miejscu. Regulowane prowadnice pomogą Ci dostosować długość szuflad wewnętrznych do Twoich potrzeb. Duży wybór takich szafek znajdziesz w ofercie firm: Ikea, Rejs, Noment czy Peka.
Dobrym pomysłem na spiżarnię w małej kuchni jest również zastosowanie tzw. wyciągu. Jest to wysoki regał z półkami, który poprowadzony jest po prowadnicy. Dzięki temu regał można swobodnie przesuwać po kuchni i dopasowywać jego położenie do swoich potrzeb. Dostęp do półki jest wygodny- można nawet obracać nim w lewo i w prawo. Dopuszczalne obciążenie takiego wyciągu wynosi 70kg. W wyciągach tego typu warty uwagi jest wyciąg cargo Swing marki Peka, z półkami Arena Plus.
Możesz również zagospodarować wolną przestrzeń między regałami ustawiając tam wąską półkę. Jedynym warunkiem jest tylko odpowiednie kolorystyczne dopasowanie regału i półki. Pamiętaj, że aby rozwiązanie było praktyczne to produkty, które są najczęściej używane, powinny leżeć najniżej dla lepszego dostępu.
Jak uzupełnić fugi między płytkami ceramicznymi?
Jak zrobić pesto ze szpinakiem?
Jak przechowywać grzyby?
Jak zrobić ryż z owocami morza?
strona 1 z 3następna >
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak przechowywać grzyby?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub