Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Małżeństwo i Rozwiązywanie Problemów > Jak rozpoznać, że mężczyzna cię okłamuje?
Jak rozpoznać, że mężczyzna cię okłamuje?

, specjalista Tipy.pl
 2/5 (183 ocen)
Oceń 
Kiedy byliśmy dziećmi nie widzieliśmy niczego złego w kłamstwie. W dorosłym życiu jednak rozumiemy, że kłamstwo nie powinno istnieć, że ludzie powinni być ze sobą do końca szczerzy. Niestety nie wszyscy mają takie przekonania i są po prostu świetnymi kłamcami. Przede wszystkim mężczyźni uwielbiają kłamać, aby nie wyszły na jaw ich niechlubne czyny. Jeśli chcesz dowiedzieć się czy twój mężczyzna jest niezłym kłamczuchem to przeczytaj ten artykuł.
1

Ma zawsze na wszystko odpowiedź

Jeśli przyłapiesz go na kłamstwie, ale on zaprzeczy twoim podejrzeniom mając od razu wytłumaczenie to może świadczyć, że świetnie kłamie.

2

Zawsze waha się przed udzieleniem odpowiedzi

Jeżeli zadasz mu pytanie dotyczące jego zachowania lub związanego z jego nieobecnością to on potrzebuje kilku sekund, aby ci na nie odpowiedzieć. Najprawdopodobniej wykorzystuje ten czas, aby wymyślić ściemę, którą mogłabyś się zadowolić.

3

Denerwuje się

Jeżeli on unika kontaktu wzrokowego, drapie się po głowie czy przebiera z nogi na nogę, gdy zadasz mu pytanie, najprawdopodobniej jest podenerwowany i kłamie. Naukowcy przeprowadzający badania związane z kłamstwem dowiedli, że takie znaki świadczą o tym, że on kłamie.

4

Dzwoni do przyjaciół, aby potwierdzili jego historię

Pytasz się go o to, co robił poprzedniego wieczoru a on zanim odpowie dzwoni do przyjaciela. Świadczy to o tym, że może szukać sobie alibi i potrzebuje świadka, który potwierdziłby jego wersję.

Jak rozpoznać kłamstwo?
Jak poznać, że ktoś kłamie?
Jak podnosić królika?
Jak kłamać?
Wskazówki
  • Tak naprawdę każdy z nas ma na sumieniu jakieś kłamstewko, ale ważne jest to czy kłamstwo towarzyszy w życiu na stałe czy zdarza się raz na jakiś czas w wyjątkowej sytuacji. Tak mężczyźni kłamią najbardziej. Przeanalizuj powyższe kroki i zastanów się jak bardzo twój facet do nich pasuje. Jeśli mogłabyś mu przypisać większość z tych zachowań myślę, że warto zastanowić się nad dalszym byciem z takim kłamczuchem.
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak rozpoznać kłamstwo?
 2/5 (183 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każdemu z nas zdarzyło się skłamać. Często robimy to, by nie ranić czyichś uczuć. Jednak dzieci nie umieją jeszcze...
Jak oduczyć dziecko kłamstwa?
Każdemu z nas zdarzyło się skłamać. Często robimy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub