Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Wielkanoc z Dziećmi > Jak zrobić koszyczek wielkanocny dla dziecka?
Jak zrobić koszyczek wielkanocny dla dziecka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (10 ocen)
Oceń 
Potrzebujesz koszyczek dla swojego maluszka, ale chciałabyś aby był on bezpieczny w rękach Twojego poszukiwacza przygód? Proponujemy wykonanie prostego, praktycznego koszyczka z plastikowej butelki po wodzie.
Czystą butelkę po wodzie mineralnej lub napoju 2 litrowym, Taśmę maskującą lub taśma klejąca do przewodów elektrycznych, Drut w koszulce, Dziurkacz, Biały klej, Sztuczną trawę, Ostry nóż, Koronka lub ozdobna pasmanteria, Kolorowa pianka lub papier kolorowy, albo kolorowy brystol, Wstążkę, Włóczkę w wybranym kolorze.
1
Utnij butelkę od dna na około 8-10 cm. To powinno być wykonane koniecznie przez dorosłą osobę za pomocą ostrego noża. Górną część butelki – możesz wykorzystać jako lejek. Obklej taśmą maskującą jej brzeg aby nie był ostry i nie skaleczył dziecka.
2
Również taśmą oklej brzeg dolnej części butelki, przyklejając połowę z zewnątrz i zaginając do wewnątrz, aby brzeg nie był ostry. Jeżeli użyjesz taśmy do przewodów elektrycznych w jakimś kolorze, od razu ozdobisz górną część naszego koszyczka.
3
Przyklej na taśmie koronkę, ozdobną pasmanterię itp.
4
Wytnij z pianki lub papieru kolorowego lub brystolu kształt jajek i przyklej je kolorową stroną do brzegu butelki od wewnątrz.
5
Dziurkaczem zrób po dwie dziurki po dwóch przeciwległych brzegach butelki w miejscu gdzie obklejałaś taśma maskującą. W te miejsca przewlecz końcówki druta w koszulce (jeżeli ma jeden przewód wewnątrz zrób tylko po jednej dziurce) aby zrobić ucho do naszego koszyka.
6
Wcześniej owiń drut wełną w wybranym kolorze, lub nitką, aby ozdobić ucho naszego koszyka.
7
Aby zamaskować miejsce zaczepienia drutu – ucha koszyka przyklej tam kokardki lub inne ozdoby. Następnie włóż sztuczną trawę do koszyka i koszyk jest gotowy do użycia przez twoją pociechę.
Jak zrobić pleciony koszyczek wielkanocny z papieru?
Jak zrobić koszyk wielkanocny z szablonu?
Jak zrobić koszyk wielkanocny z zajączkiem?
Jak zrobić kurczaczki z ziemniaków?
 3.8/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Kamila - 2013-03-05
Jeden z lepszych i trwalszych pomysłów na koszyczek jaki czytałam. Chętnie wykorzystam :)
Anna - 2012-04-02
Bardzo ciekawy,łatwy i tani pomysł.Córeczki będą w siódmym niebie :)
A to bardzo ciekawa opcja dla tych, którzy lubią nietuzinkowe rozwiązania. Koszyk zrobiony z chusty na pewno wzbudzi...
Jak zrobić koszyczek wielkanocny z chusty?
A to bardzo ciekawa opcja dla tych, którzy lubią nietuzinkowe...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub