Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak zdobyć numer telefonu chłopaka?

Jak zdobyć numer telefonu chłopaka?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (3 ocen)
Oceń 
Przystojny mężczyzna, który uśmiecha się do ciebie codziennie rano, gdy jedziecie razem pociągiem, seksowny facet, którego spotykasz często w ulubionym sklepie. Zawsze jest ktoś, z kim chciałabyś poznać się bliżej, zdobyć numer telefonu, ale to zrobić? Tak naprawdę to pole minowe zakazów i nakazów, bo jeden fałszywy ruch może sprawić, że już nigdy nie będzie szansy na to by porozmawiać z wymarzoną osobą. Przeczytaj ten artykuł a numer jego telefonu już niedługo znajdzie się w twojej komórce.
1

Bądź pewna siebie

Przede wszystkim musisz dać mu do zrozumienia, że jesteś nim zainteresowana. Nic bardziej ci nie pomoże niż pewność siebie. Ubieraj się seksownej niż zwykle, a przede wszystkim noś sexy bieliznę, bo nic bardziej nie doda Ci pewności siebie. Mężczyźni są wzrokowcami, więc na pewno zauważy twoją zmianę i kto wie może sam poprosi cię o numer telefonu.

2

Rozpracuj go

Zanim przystąpisz do zdobywania numeru dowiedź się, jaki jest jego status matrymonialny. Zwróć uwagę czy nosi obrączkę i jak się zachowuje. Jeśli spotykasz go w sklepie to rzuć okiem, co ma w koszyku a gdy odbiera telefon to oddala się od ciebie na większy dystans czy twoja obecność mu nie przeszkadza? Przecież nie chcesz być ewentualnie tą drugą.

3

Uśmiechaj się

Uśmiech stanowi zawsze 80 procent sukcesu. Ludzie uśmiechnięci są zawsze lepiej postrzegani i mają większą szansę, aby kogoś poznać. Popracuj nad swoim uśmiechem i ruszaj do dzieła.

4

Trzepotanie rzęs...

Zagryzaj wargi, połóż dłoń na jego ramieniu, baw się włosami i rzuć do niego zalotne spojrzenie – to oczywiście flirt. To jest niezawodny sposób, aby zdobyć jego numer telefonu i jego serce.

Jak dać znać chłopakowi, że Ci się podoba?
Jak uwieść przyjaciela?
Jak poderwać faceta na imprezie?
Jak poderwać chłopaka w szkole?
Wskazówki
  • Jak widzisz jest wiele sposobów, aby dostać numer telefonu od wymarzonego faceta i przy okazji zrobić na nim dobre wrażenie. Pamiętaj o tym, aby mieć klasę, naucz się swobodnie flirtować. Nie ma określonego wieku, kiedy musi pojawić się druga połówka. W każdym wieku zasługujesz na prawdziwą miłość.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak flirtować z facetem?
 3/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

makarena - 2013-04-09
Ja zrobilam tak:
(Imie jego) wiem, ze to moze dziwnie zabrzmiec, ale czy moglbys mi podac swoj numer telefonu? Nie chce zebys myslal, ze ja sie narzucam ale po prostu na fb trudno jest cie dorwac. Byla bym ci bardzo wdzieczna :*
Od kiedy mamy możliwość wysyłania SMS-ów możemy powiedzieć, że sztuka flirtowania wkroczyła w XXI wiek. Wydawać by się...
Jak flirtować przez SMS-y?
Od kiedy mamy możliwość wysyłania SMS-ów możemy powiedzieć, że sztuka flirtowania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub