Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Moda Ślubna > Kreacje Gości Weselnych > Jak się ubrać na wesele jako gość?
Jak się ubrać na wesele jako gość?

Jak się ubrać na wesele jako gość?

, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (8 ocen)
Oceń 
Dobór odpowiedniej kreacji na wesele potrafi być frustrujący, zwłaszcza kiedy nie jesteś pewna, co oznacza półformalny styl. Na typowym weselu codzienny ubiór nie wypada, a zbyt formalny strój może być potraktowany jako przesada. Wybór odpowiedniego kompletu pasującego do miejsca i czasu wesela, twojego osobistego stylu i ochoty do tańca będzie łatwiejszy, jeśli prześledzisz poniższe reguły.
1

Sukienka koktajlowa

Ogólna zasada dotycząca półformalnego ubioru odnosi się do długości twojej sukienki czy spódnicy. Jeśli jej brzeg sięga podłogi a materiał mieni się od ozdób, jest to strój formalny. Na taką półformalną okazję jak wesele dobrze jest odsłonić kawałek nóg. Kobiety często wybierają w tym celu sukienki w ciemnych kolorach. Jeśli chodzi o długość, zarówno sukienka do kostek jak i do kolan wydaje się być właściwa na taką okazję. Sukienka koktajlowa to przyjemna i uwodzicielska kreacja w sam raz na małe przyjęcie czy nieformalne zgrupowanie ludzi.

2

Sukienka biurowa

Sukienka w podobnym typie jak ta, którą ubierasz do pracy też może być dobra na wesele. Większość takich kreacji sięga kolan, co nadaje się zarówno na przyjęcie jak i do pracy. Możesz także wykorzystać biżuterię, np. stylowy naszyjnik lub kolczyki, aby dodać sukience szyku. Jeśli chcesz odejść trochę od konserwatywnego kostiumu, sandały lub buty na pasku sprawią, że będziesz wyglądać bardziej imprezowo. Unikaj sztywnych kostiumów i grubych linii sylwetki – zamiast tego wybierz bardziej zwiewną sukienkę, która będzie się dobrze prezentować na parkiecie.

Jaką suknię ślubną wybrać?
Jak dobrać fryzurę do sukni ślubnej?
Jak zrobić poduszeczkę na obrączki?
Jak zrobić butonierkę z liści?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak się ubrać na wesele?
 3.4/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

efi5 - 2013-04-23
Ja na takim weselu wystąpiłam w ciemno-różowej sukience mającej u dołu falbanki, a do tego miałam bolerko w tym samym kolorze.Ozdobiłam to przypiętą różą w nieco ciemniejszym odcieniu różu i dodałam białe perły.Do tego miałam czarne szpilki i wszystko wyglądało extra.Mąż natomiast ubrany był w elegancki garnitur i jasny krawat.Wyglądaliśmy bardzo szykownie i wszystkim się podobało-polecam.
LaPouchette - 2012-08-29
@Marta: no fajnie ale wg mnie bardziej pasuje na wesele w mieście a nie na wsi. ja ostatnio byłam ubrana dość podobnie - sukienka prosta granatowa z białym wykończeniem i złotymi guzikami od góry do dołu, czerwona torebka, buty, paznokcie, usta i złoto-biała biżuteria. elegancko ale w sumie fajnie.
Marta - 2012-08-29
Ja dokładnie za miesiąc wybieram się na prawdziwe wiejskie weselicho, na wieś niedaleko Łodzi. Wybrałam skromność, a zarazem elegancję. Moją sukienkę mogę przyrównać do sukienki biurowej-z artykułu. Grafitowa, obcisła sukienka do kolan, z kołnierzykiem, guziczkami i w pasie miejscem na paseczek. Zdecydowałam się na dodatki w kolorze czerwonym. Dodadzą seksapilu tej prostej sukience. A więc : czerwone, eleganckie sandałki na obcasie-do tego dobrana mała torebka-kopertówka w podobnym stylu; w pasie czerwony, cienki paseczek z kokardką; w kościele towarzyszyć mi będzie również czerwone bolerko z długim rękawem, ale później je zdejmuję ;) do dodatków zaliczam również krótko przycięte paznokcie pomalowane na czerwono. Do tego stroju obmyśliłam już nawet weselny make-up i fryzurę. Oczy na styl smoky eyes, usta podkreślone czerwonym błyszczykiem. Natomiast jeżeli chodzi o fryzurę, to wymyśliłam sobie luźno opadające loki, z cieniutką czerwoną opaską ozdobną, ponieważ na co dzień i z natury mam włosy proste. Jestem długowłosą blondynką, dlatego myślę, że taki look będzie modny, a zarazem zaskakujący. Co o tym myślicie ?
Pani Młoda musi być najpiękniejsza, ale równie piękne powinny być jej druhny. Na pewno też nie jeden raz same byłyście...
Jak wybrać suknie dla druhen?
Pani Młoda musi być najpiękniejsza, ale równie piękne powinny być jej druhny. Na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub