Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Planowanie Ślubu i Wesela > Dekoracje Weselne > Jak zrobić dekoracyjne kule z kwiatów na ślub?
Jak zrobić dekoracyjne kule z kwiatów na ślub?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Weselne dekoracje powinny tworzyć uroczystą atmosferę, nie odciągać przy tym uwagi od pary młodej. Powinny więc być proste, ale eleganckie. Widoczne na zdjęciu ozdobne kule zostały wykonane ze zużytych męskich T-shirtów w białym kolorze. Z pewnością zrobią dobre wrażenie na gościach i dodadzą wnętrzu romantycznego nastroju.
2 męskie T-shirty w rozmiarze XL na większą kulę (na małą wystarczy jeden), styropianowa kula średnicy 10cm i druga - 15 cm, gorący klejowy pistolet, wstążka w kolorze przewodnim wesela
1
Ozdabianie styropianowych kul 1
Najpierw odetnij dolny szew koszulki.
2
Ozdabianie styropianowych kul 2
Następnie zacznij od dołu koszulki wycinać poziome paski o szerokości 2,5 cm każdy.
3
Ozdabianie styropianowych kul 3
Każdy pasek rozetnij na dwa kawałki – osobno przód i tył koszuli.
4
Ozdabianie styropianowych kul 4
Ustaw maszynę do szycia na ścieg prosty i szyj pasek trzymając delikatnie nitkę u góry. Dzięki temu nadasz materiałowi karbowany wygląd.
5
Ozdabianie styropianowych kul 5
Następnie zwiń pasek wokół własnej osi i sklej za pomocą gorącego kleju, tworząc coś w kształcie kwiatka.
6
Ozdabianie styropianowych kul 6
Przyklej kwiatek klejem do styropianowej kuli. Powtarzaj te same kroki z każdym paskiem i dekoruj kulę kolejnymi kwiatkami.
7
Ozdabianie styropianowych kul 7
Kiedy już będziesz się zbliżać do końca, przyczep za pomocą dwóch szpilek dwa końce wstążki do czubka kuli.
8
Ozdabianie styropianowych kul 8
Szpilki wbijaj do styropianu pod kątem, aby wstążka lepiej się trzymała. Możesz gotową zawieszkę wzmocnić odrobiną kleju. Upewnij się, że wstążka dobrze trzyma się kuli. Zakończ wyklejać kulę kwiatkami, aż nie będzie żadnego wolnego miejsca.
9
Ozdabianie styropianowych kul 9
Możesz wykonać tak dużo kul jak tylko ci się podoba, w różnych kształtach. Zawieś je na drzewach i na werandzie lub jeśli wesele odbywa się w sali, na suficie. Gdziekolwiek je umieścisz, te dekoracje z pewnością dodadzą powiewu elegancji weselnemu przyjęciu.
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Planujesz w tym roku wstąpić w związek małżeński? Zrób to z klasą! Przeczytaj ten artykuł, a poznasz najnowsze trendy...
Jak zorganizować modne wesele i ślub? Trendy 2011.
Planujesz w tym roku wstąpić w związek małżeński?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub