Tutaj jesteś: Sztuka i Rozrywka > Sztuczki Magiczne > Sztuczki Magiczne > Jak zrobić sztuczkę ze znikajaca monetą?

Jak zrobić sztuczkę ze znikajaca monetą?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (63 ocen)
Oceń 
Poniżej przedstawiam jak wykonać jedną z najłatwiejszych i najbardziej efektownych sztuczek związanych ze znikaniem przedmiotów. Ten trik można wykonać ze wszystkim - nie tylko z monetą. Możesz sprawić, że zniknie każdy przedmiot jaki trzymasz w ręce. Sztuczka ta robi największe wrażenie zwłaszcza na młodych ludziach, jednak z pewnością uda się dzięki niej zaskoczyć nie jednego dorosłego. Aby zostać mistrzem tej magicznej sztuczki musisz jednak poćwiczyć trochę przed lustrem.
dwie ręce, moneta lub inny mały przedmiot, dużo praktyki i ćwiczeń
1
znikająca moneta 1
Przytrzymaj monetę w jednej ręce pomiędzy kciukiem a palcem wskazującym.
2
znikająca moneta 2
Przyłóż drugą palce drugiej dłoni pomiędzy przestrzeń pomiędzy kciukiem a palcem wskazującym ale nie chwytaj za monetę.
3
znikająca moneta 3
Upuść monetę poprzez poluźnienie uścisku kciuka - tak, aby moneta opadła na twoją dłoń. Ten ruch jest najważniejszą częścią całej sztuczki. Jeśli będziesz za dużo ruszać rękami wszyscy się domyślą że upuściłeś monetę na dłoń.
4
znikająca moneta 4
Odsuń nieco dłoń bez monety na bok ale udawaj że ją właśnie w niej trzymasz. Opuść w dół rękę z monetą i ukryj monetę w kieszonce. Patrz na rękę bez monety w taki sposób jakby moneta w niej była.
5
znikająca moneta 5
Pokaż pustą dłoń lub udawaj że wsadzasz monetę do buzi i (przypadkowo) ją połykasz. Ruch ten zdziwi ludzi, może wywoła ich oburzenie ale do czasu kiedy im wyjawisz, że była to tylko sztuczka magiczna. Udawaj że to u ciebie normalne że zjadasz monety i kiedy wszyscy będą już tym bardzo zainteresowani wyciągnij monetę z kieszonki i powiedz że dali się nabrać. Nie wykonuj sztuczki ponownie. Drugi raz ludzie się już na to nie nabiorą.
6
Najlepsi magicy nigdy nie wykonują swoich sztuczek więcej niż raz!
Jak zrobić świecący napój z Mountain Dew?
Jak ruszać uszami?
Jak zrobić niewidoczny tusz?
Jak zrobić sztuczkę ze sznurkiem?
Wskazówki
  • Przed zrobieniem sztuczki z monetą mów coś do swoich widzów (znajomych) tak, aby ich uwaga była skierowana na ciebie ale nie mów im że masz zamiar wykonać trik magiczny. Musisz ich zaskoczyć.
 3.3/5 (63 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Exio Muliplexio - 2012-10-22
W sumie rozumiem to, ale nie potrafie jakoś tej reki z pieniażkiem schowac, albo po prostu nie myslec o niej sztucznie mi to wychodzi.
Dupa - 2012-06-28
Nie ogarniam tej sztuczki... Ustawienie rąk na obrazkach jest jakieś kijowe i nie potrafię tego powtórzyć...
Szymek - 2012-02-24
Nawet nie zła sztuczka tylko że próbuję i próbuję i nic mi nie wychodzi. :(
Klasyczny numer ze znikającą monetą zawsze był i będzie budził podziw. Nasada Twojej dłoni to miejsce, które powinno...
Jak zrobić sztuczkę z monetą?
Klasyczny numer ze znikającą monetą zawsze był i będzie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub