Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić wieniec z muszli dekoracyjnych?
Jak zrobić wieniec z muszli dekoracyjnych?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (6 ocen)
Oceń 
Morza szum, ptaków śpiew, a wakacje zbliżają się ku końcowi. Chcesz zachować wspomnienia z wakacyjnego wyjazdu nad morze? Pomoże ci w tym nieco marynistyczny wieniec z muszli. Jeśli będąc nad morzem nie przywiozłaś ze sobą własnej kolekcji muszelek, poszukaj w Internecie sklepu z artykułami dekoracyjnymi. Znajdziesz tam różne zestawy muszli morskich, które doskonale sprawdzą się w tym przypadku.
muszle (zebrane samodzielnie lub kupione w sklepie z artykułami dekoracyjnymi), wieniec z gąbki florystycznej, około 10m kremowej wstążki dekoracyjnej (długość zależy od rozmiarów wieńca), pistolet z klejem na gorąco, szpilki, kawałek wstążki (do powieszenia wieńca)
1
wieniec z muszli - krok 1
Umieść wieniec z gąbki na stole wyłożonym starymi gazetami. Na koniec wstążki dekoracyjnej nanieś odrobinę gorącego kleju. Przymocuj koniec wstążki do wieńca i zabezpiecz szpilkami. Teraz zacznij owijać wstążkę dookoła wieńca, co 4-5 zwojów nakładając na niego odrobinę kleju. Kontynuuj dopóki nie owiniesz całego wieńca. Gdy klej wyschnie, wyjmij szpilki zabezpieczające końce wstążki. Z kawałka wstążki zrób również uchwyt do wieszania wieńca. Przyklej go z tyłu wieńca i zabezpiecz końce szpilkami, dopóki klej dobrze nie wyschnie. Jeśli wieniec jest bardzo ciężki, zamiast wstążki możesz użyć haczyka wykonanego z kawałka drutu.
2
wieniec z muszli - krok 2
Pistoletem z klejem na gorąco przyklej z przodu wieńca duże i średnie muszle. Mniejsze muszelki naklej także po zewnętrznej i po wewnętrznej stronie obręczy wieńca. Malutkimi muszelkami wypełnij wszystkie wolne przestrzenie. Możesz nawet nakleić małe muszelki na większych muszlach. Podoklejaj do wieńca rozgwiazdy (jeśli je masz) lub inne morskie dekoracje.
3
wieniec z muszli - krok 3
Wieniec jest już prawie gotowy. Ostatnim (choć opcjonalnym) elementem będzie naklejenie muszelki na górze uchwytu ze wstążki. Ponownie przyda się tu klej na gorąco. Pamiętaj jednak, by dobrze przytrzymać muszlę i poczekać, aż klej zaschnie.
Jak zrobić różę z plastikowych łyżeczek?
Jak zrobić  tryptyk?
Jak zrobić lustro do jadalni?
Jak zrobić zegar do kuchni?
 2.2/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli przerabiasz kuchnię lub masz nową i nie wiesz jak nadać jej ostatecznego wyglądu może to być super podpowiedź dla...
Jak ozdobić ścianę w kuchni?
Jeśli przerabiasz kuchnię lub masz nową i nie wiesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub