Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić wieniec z muszli dekoracyjnych?

Jak zrobić wieniec z muszli dekoracyjnych?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (6 ocen)
Oceń 
Morza szum, ptaków śpiew, a wakacje zbliżają się ku końcowi. Chcesz zachować wspomnienia z wakacyjnego wyjazdu nad morze? Pomoże ci w tym nieco marynistyczny wieniec z muszli. Jeśli będąc nad morzem nie przywiozłaś ze sobą własnej kolekcji muszelek, poszukaj w Internecie sklepu z artykułami dekoracyjnymi. Znajdziesz tam różne zestawy muszli morskich, które doskonale sprawdzą się w tym przypadku.
muszle (zebrane samodzielnie lub kupione w sklepie z artykułami dekoracyjnymi), wieniec z gąbki florystycznej, około 10m kremowej wstążki dekoracyjnej (długość zależy od rozmiarów wieńca), pistolet z klejem na gorąco, szpilki, kawałek wstążki (do powieszenia wieńca)
1
wieniec z muszli - krok 1
Umieść wieniec z gąbki na stole wyłożonym starymi gazetami. Na koniec wstążki dekoracyjnej nanieś odrobinę gorącego kleju. Przymocuj koniec wstążki do wieńca i zabezpiecz szpilkami. Teraz zacznij owijać wstążkę dookoła wieńca, co 4-5 zwojów nakładając na niego odrobinę kleju. Kontynuuj dopóki nie owiniesz całego wieńca. Gdy klej wyschnie, wyjmij szpilki zabezpieczające końce wstążki. Z kawałka wstążki zrób również uchwyt do wieszania wieńca. Przyklej go z tyłu wieńca i zabezpiecz końce szpilkami, dopóki klej dobrze nie wyschnie. Jeśli wieniec jest bardzo ciężki, zamiast wstążki możesz użyć haczyka wykonanego z kawałka drutu.
2
wieniec z muszli - krok 2
Pistoletem z klejem na gorąco przyklej z przodu wieńca duże i średnie muszle. Mniejsze muszelki naklej także po zewnętrznej i po wewnętrznej stronie obręczy wieńca. Malutkimi muszelkami wypełnij wszystkie wolne przestrzenie. Możesz nawet nakleić małe muszelki na większych muszlach. Podoklejaj do wieńca rozgwiazdy (jeśli je masz) lub inne morskie dekoracje.
3
wieniec z muszli - krok 3
Wieniec jest już prawie gotowy. Ostatnim (choć opcjonalnym) elementem będzie naklejenie muszelki na górze uchwytu ze wstążki. Ponownie przyda się tu klej na gorąco. Pamiętaj jednak, by dobrze przytrzymać muszlę i poczekać, aż klej zaschnie.
Jak zrobić ozdobę na ścianę – promieniste słońce?
Jak zrobić świecące słoiki?
Jak ozdobić ścianę w kuchni?
Jak farbować kwiaty sprayem?
 2.2/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Szukasz ciekawego pomysłu na wieszaczki na klucze lub do kuchni? Wykorzystaj więc stare sztućce, lub kup nowe, jedne z...
Jak zrobić wieszaki ze sztućców?
Szukasz ciekawego pomysłu na wieszaczki na klucze lub...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub