Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Sztuka i akcesoria > Jak zrobić organizer długopisów z dyskietek?
Jak zrobić organizer długopisów z dyskietek?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Czy masz sporo starych dyskietek? Poniżej znajdziesz ciekawy sposób na ich wykorzystanie: organizer w kształcie pudełka na długopisy i ołówki. To pudełko posłuży ci również jako doniczka na kwiatki.
1
Pojemnik z dyskietek 1
Jeśli nie zostało to zrobione wcześniej to usuń z dyskietki zabezpieczenie przed zapisem.
2
Pojemnik z dyskietek 2
Za pomocą małego śrubokręta lub wiertełka zrób w każdym rogu dyskietki małą dziurkę (w okrągłych miejscach zaznaczonych blisko krawędzi dyskietki).
3
Pojemnik z dyskietek 3
Za pomocą plastikowych opasek zaciskowych połącz ze sobą ścianki i spód pudełka. Zanim zaczniesz upewnij się, że dyskietki są do siebie zwrócone tą samą stroną. W tym przypadku strona dyskietki na której znajduje się etykietka znajduje się w środku.
4
Pojemnik z dyskietek 4
Zacznij składanie pudełka od jego spodu. Najpierw luźno załóż opaski zaciskowe - zaciśnij je mocno jak już złożysz wszystkie ścianki. Utnij nadmiar pasków.
Jak kreatywnie wykorzystać lakier do paznokci?
Jak zrobić jesienne podkładki na stół?
Jak zrobić podkładkę ze sznurka?
Jak zrobić bransoletkę ze sznurka i nakrętek?
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Jeśli nie wiesz co zrobić z pofalowaną tekturą, aby kreatywnie ją wykorzystać i stworzyć coś fajnego to pomysł dla...
Jak zrobić wazon z tektury falistej?
Jeśli nie wiesz co zrobić z pofalowaną tekturą, aby...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub