Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Sztuka i akcesoria > Jak zrobić organizer długopisów z dyskietek?
Jak zrobić organizer długopisów z dyskietek?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Czy masz sporo starych dyskietek? Poniżej znajdziesz ciekawy sposób na ich wykorzystanie: organizer w kształcie pudełka na długopisy i ołówki. To pudełko posłuży ci również jako doniczka na kwiatki.
1
Pojemnik z dyskietek 1
Jeśli nie zostało to zrobione wcześniej to usuń z dyskietki zabezpieczenie przed zapisem.
2
Pojemnik z dyskietek 2
Za pomocą małego śrubokręta lub wiertełka zrób w każdym rogu dyskietki małą dziurkę (w okrągłych miejscach zaznaczonych blisko krawędzi dyskietki).
3
Pojemnik z dyskietek 3
Za pomocą plastikowych opasek zaciskowych połącz ze sobą ścianki i spód pudełka. Zanim zaczniesz upewnij się, że dyskietki są do siebie zwrócone tą samą stroną. W tym przypadku strona dyskietki na której znajduje się etykietka znajduje się w środku.
4
Pojemnik z dyskietek 4
Zacznij składanie pudełka od jego spodu. Najpierw luźno załóż opaski zaciskowe - zaciśnij je mocno jak już złożysz wszystkie ścianki. Utnij nadmiar pasków.
5 sposobów na zrobienie własnej lampy
Jak zrobić dywan z t-shirtów?
Jak kreatywnie wykorzystać lakier do paznokci?
Jak zrobić podkładkę z filcu?
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli w głębi duszy czujesz chęć tworzenia nowych oryginalnych rzeczy ten artykuł jest właśnie dla ciebie. Znajdziesz w...
5 sposobów na zrobienie własnej lampy
Jeśli w głębi duszy czujesz chęć tworzenia nowych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub