Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż > Jak malować oczy głęboko osadzone?
Jak malować oczy głęboko osadzone?

Jak malować oczy głęboko osadzone?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Każdy rodzaj oczu wymaga właściwej oprawy. Zazwyczaj koncentrujemy się jednak tylko na wyborze odpowiedniego koloru cieni do powiek, które mają podkreślić naturalny kolor tęczówki. Zapominamy jednak, że prócz koloru oczu liczy się także ich kształt. W tym artykule dowiesz się jak malować oczy głęboko osadzone. Poznasz kilka trików, które wydobędą ich piękno, zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje.
1
W przypadku oczu głęboko osadzonych część powieki (w zewnętrznym kąciku oka) jest widoczna, ale zwęża się w kierunku wewnętrznego kącika oka. Jeśli jesteś właścicielką oczu głęboko osadzonych, zdecyduj się na jasne cienie do powiek, które optycznie „wypchną” oczy nieco do przodu.
2
Na górną powiekę nałóż opalizujący cień, zaczynając od wewnętrznego kącika oka i kierując się w stronę zewnętrznego kącika. Możesz używać różnych zestawów cieni, jednak do oczu głęboko osadzonych najlepiej sprawdzą się te sprzedawane w zestawach po trzy. Najważniejsze jest rozświetlenie oczu. Najlepiej zastosować do tego jasne kolory, jak blady róż, beż czy brzoskwiniowy. Zacznij nakładanie jasnego cienia od linii rzęs i kontynuuj aż po linię brwi.
3
oczy głęboko osadzone- makijaż
Kolejnym krokiem jest użycie drugiego w kolejności (średnio jasnego) cienia. Nakładamy go począwszy od środka powieki na zewnątrz. Robiąc to kierujemy się ku górze, rozmazując cień w kierunku łuku brwiowego. Ważne jest, by kierować się tutaj naturalną linią oka.
Jak zrobić fioletowy makijaż oczu?
Jak malować małe oczy?
Jaki makijaż do brązowych włosów?
Jak dobrze pomalować dolne rzęsy?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Makijaż w kolorach szafirowo-miętowych będzie pasować każdemu. Wspaniale podkreśla oko i wydobywa głębię każdego koloru...
Jak zrobić szafirowy makijaż sylwestrowy?
Makijaż w kolorach szafirowo-miętowych będzie pasować...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub