Tutaj jesteś: Zdrowie > Stomatologia > Wybielanie Zębów > Jak wybielić zęby domowym sposobem?
Jak wybielić zęby domowym sposobem?

Jak wybielić zęby domowym sposobem?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (425 ocen)
Oceń 
Poniżej przedstawiam domowe metody wybielania zębów. Są one przede wszystkim tanie i skuteczne. Z dnia na dzień twój uśmiech będzie piękniejszy, a zęby bielsze. Zamiast wybielać zęby w sposób chemiczny, niezdrowy dla szkliwa, zaufaj naturze. Oprócz tego, że twoje zęby będą białe, będą również zdrowe i mocne.
pomarańcze, truskawki, woda utleniona, soda spożywcza, orzechy włoskie
1
Skórka pomarańczowa ma właściwości wybielające. Codziennie nacieraj zęby wewnętrzną częścią skórki z pomarańczy.
2
Rozetrzyj dwie, trzy truskawki na papkę. Używaj jej jako pasta do zębów. Truskawki, oprócz właściwości wybielających, mają również właściwości czyszczące zęby. Częste jedzenie truskawek zapobiega osadzaniu się kamienia na zębach.
3
Zmieszaj sodę spożywczą i sól jodowaną. Weź łyżeczkę sody, zmieszaj ze szczyptą soli i wcieraj tę mieszankę w zęby za pomocą szczoteczki. Należy jednak uważać - sól ma działanie ścierające i może spowodować osłabienie szkliwa, a tym samym nadwrażliwość zębów na różne czynniki, takie jak np. temperatura.
4
Rozdrobniony orzech włoski naturalnie wyczyści zęby, zapobiega ich żółknięciu i osadzaniu się kamienia. Utrzyma twoje zęby białe i wolne od bakterii.
5
Zamocz w wodzie utlenionej patyczek higieniczny. Delikatnie przecieraj nim zęby omijając dziąsła, aby ich nie podrażnić.
6
Płucz usta roztworem z octu i wody.
Jak wyprostować zęby?
Jak pokonać strach przed dentystą?
Jak palić po wyrwaniu ósemki?
Jak wyprostować zęby domowym sposobem?
Ostrzeżenia
  • Wybielanie zębów domowymi metodami nie trwa jedną noc. Musisz uzbroić się w cierpliwość.
  • Aby całkowicie i dokładnie usunąć kamień z zębów, udaj się do dentysty.
Wskazówki
  • Unikaj kawy, tytoniu, musztardy, ketchupu, coli, czerwonego wina, czerwonych sosów.
  • Codziennie używaj nici dentystycznych.
  • Myj zęby po każdym posiłku lub - jeśli nie masz takiej możliwości - żuj gumy czyszczące zęby.
  • Używaj szczoteczki elektrycznej.
strona 1 z 2następna >
 3.3/5 (425 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (25)

KASIA - 2013-07-18
nie polecam tej metody wybielania zębów. W ogóle powinna ta rada zostać zaraz usunięta, po nie zgadzających się opiniach.
justpaulinka - 2013-07-17
Tanie nie znaczy zdrowe.....Mój kolega, który studiuje stomatologie mówił mi,że niszczą bardzo one szkliwo...:( nie polecam..
julka - 2013-07-01
sok z cytryny to nie najlepszy pomysł ponieważ niszczy szkliwo .
NieLubieOdkurzac - 2013-04-23
Barrrdzo wiele z tych porad jest szkodliwych, zwłaszcza te z sodą, octem i wodą utlenioną! Nie polecam bawienia się w domu w ten sposób, bo można sobie tylko zniszczyć zęby. Można próbować specjalnych past, ale moim zdaniem lepiej iść do stomatologa na profesjonalne wybielanie. Ja takie miałam robione, poza tym po jego zakończeniu mój stomatolog w Candeo wymienił mi plomby na jaśniejsze, bo po takim wybielaniu widac różnicę w odcieniach.
Patkaa44 - 2013-04-07

Dobry,łatwy sposób na wyczyszczenie zebów woda utleniona..z checia spróbuje tego sposobu,a czy efekty beda to zobaczymy. :)

Lyira - 2012-12-30

Jeśli macie żółte zęby od herbaty, kawy, papierosów śmiało sięgnij po żel biała perła, jest naprawdę dobry. Wybielić martwego zęba jednak nie da rady z resztą tak jak i inne preparaty. Nie dajcie się naciągnąć na cudowne środki tu już tylko profesjonalny zabieg u dentysty może pomóc.

chemik - 2012-12-29
a co z zębami martwymi? te metody w tym przypadku również działają?
Emi - 2012-12-22
Te sposoby powoduja erozje szkliwa. Osoby z tym problemem nie powinny wlasnie w nadmiarze spozywac cytrusow- poprzez kwasy w nich zawarte. Nawet zabieg wykonany w gabinecie dentystycznym moze byc bardzo szkodliwy dla szkliwa a co dopiero soda czy ocet. Odradzam.
Janeck - 2012-10-28
ojojoj te sposoby na wybielanie wielce są dla mnie podejrzane. Zamiast się wygłupiać z takimi metodami lepiej pójść do apteki i kupić porządną pastę wybielającą. Ja stosuję białą perłę i jest naprawdę dobra. Dla tych co potrzebują mocniejszego wybielania jest specjalny żel wybielający biała perła system.
anna.brzeska74 - 2012-10-16
co do sody mam mieszane uczucia, ściera szkliwo i nie jestem zwolennikiem stosowania tego sposobu, jedna ja stawiam na wizyte u stomatologa:) zawsze to najrozsądniejszy i zdrowy sposób.
w - 2012-10-07
bo sok z cytryny podobno zmiekcza starsznie szkliwo :) wiem po sobie również, miałąm później problem dosć duży niestety :(
Mina - 2012-08-07
sok z cytryny odradzam, zęby robią się tak wrażliwe, że człowiek nie jest wstanie nic jeść ani pić. Straszny ból, wiem, bo próbowałam.
Lyira - 2012-08-01
Wybielić zęby można nie tylko u dentysty. Jest łatwy i tani sposób na wybielenie zębów w domu. Biała Perła System działa już po dwóch tygodniach. Polecam
kruszynka12 - 2012-05-06

podobają mi się te pomysły na wybielanie zębów , a najlepszy to chyba pastą do białych butów :)

Może jak ktoś ma niewielkie przebarwienia , to takie sposoby działają ... Ja Żeby mieć ładny i biały uśmiech musiałam sie wybrać do stomatologa , zrobiłam porządek z ubytkami , później zrobiłam usuwanie kamienia ( skaling)i dopiero po tym wszystkim zafundowałam sobie wybielanie . Musze przyznać efekt niesamowity. Polecam dla chętnych klinikę RS Dental w Warszawie, koło pól Mokotowskich .

RadoslawHalicz - 2012-04-21
Tej pasty do zębów nie próbowałem, ale wydaje mi się, że lepszy efekt osiągniemy nanosząc na zęby jedną warstwę Dekoralu - efekt "murowany".
Piękny uśmiech jest ozdobą każdego człowieka, ale aby był naprawdę zachwycający potrzebne są zdrowe i białe zęby....
Jak rozjaśnić zęby?
Piękny uśmiech jest ozdobą każdego człowieka, ale aby był naprawdę zachwycający...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub