Jak uszczęśliwić kobietę?

Jak uszczęśliwić kobietę?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (3 ocen)
Oceń 
Uszczęśliwienie kobiety - brzmi bardzo prosto, jednak jest w rzeczywistości niezwykle trudne. Większość kobiet narzeka, że na początku związku ich mężczyźni starali się, jednak z czasem to się zmieniło. Przestają się starać, bo przecież zdobyli już kobietę, więc po co tyle zachodu? Jednak musicie panowie pamiętać, że miłość trzeba pielęgnować, aby nie wygasła. Nie możecie dopuścić do tego, aby ktoś inny poderwał wam waszą dziewczynę czy żonę na miłe słówka, tylko dlatego, że wy zapomnieliście czym jest komplement czy dlatego, że nie mieliście czasu, aby zrobić dla niej coś miłego. Kobiety potrzebują słów, komplementów i miłych uczynków, aby czuć się kochane. Potrzebują sygnałów, że komuś na nich zależy i ktoś o nie dba. Z kobietami jest jak z kotami - pójdą na kolana tego, kto będzie dla nich miły i kto je pogłaszcze.
1

Lojalność to podstawa

Jeśli chcesz, aby twoja kobieta była szczęśliwa to bądź wobec niej lojalny - to takie proste! Wiem, że lubicie czasami poflirtować, ale takie zachowanie może mieć katastrofalne skutki dla związku. Bycie lojalnym nie oznacza, że nigdy nie może ci się spodobać jakaś inna dziewczyna, ale to, że za każdym razem, kiedy tak się stanie, musisz pamiętać, że jest ktoś kto cię kocha i ufa, że go nie skrzywdzisz i nie zdradzisz.

2

Słodkie, małe nic

Zacznij dzień od sympatycznych słów, lub jeśli razem nie śpicie to od miłego SMS-a lub telefonu na dzień dobry. Napisz jej, że za nią tęsknisz i nie możesz się doczekać, kiedy znów się spotkacie. Za pomocą kilku miłych słów możesz sprawić, że kobieta będzie naprawdę szczęśliwa.

3

Kolejna, pierwsza randka

Aby zabić monotonię w związku staraj się umawiać z nią na spotkania z takim samym zapałem i ekscytacją jaka towarzyszyła ci podczas pierwszej randki lub podczas dnia oświadczyn. Ubierz się jak najlepiej potrafisz, użyj perfum, kup kwiaty. Publiczne okazywanie uczuć sprawi, że twoja kobieta poczuje się kochana i wyjątkowa.

Jak się całować z chłopakiem?
Gdzie iść z dziewczyną na randkę?
Jak zaprosić dziewczynę na randkę?
Co zrobić żeby dziewczyna oszalała na twoim punkcie?
strona 1 z 2następna >
 4/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

jarhead - 2012-08-12
kobiety teraz na tym swiecie sa najwazniejsze? a zapominaja o nas :( my tez jestesmy skomplikowani. a nie zawsze lodzik i bedzie ok.
Co zrobić, aby dziewczyna była szczęśliwa, zadowolona i jeszcze bardziej zakochana w Tobie? Poniżej znajdziesz kilka...
Jak sprawić, aby dziewczyna była szczęśliwa?
Co zrobić, aby dziewczyna była szczęśliwa, zadowolona...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub