Tutaj jesteś: Dziecko > Niemowlaki > Pierwsze Dziecko > Jak zrobić tort z pieluszek?
Jak zrobić tort z pieluszek?

Jak zrobić tort z pieluszek?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (31 ocen)
Oceń 
Twoim znajomym niebawem urodzi się dziecko? A może maleństwo niedawno przyszło na świat? Uczcijcie ten ważny moment i podarujcie świeżo upieczonym rodzicom niezapomniany prezent – tort z pieluszek. Prezent zarówno efektowny, jak i praktyczny, wszystkie bowiem wiemy, że pieluszki to w przypadku małego dziecka zawsze towar deficytowy.
72-75 pieluszek (ja użyłam pieluszek Pampers 1, ale sprawdzą się każde, które nie mają nadruków w środkowej części), gumki recepturki (duże), baza pod tort (może być zrobiona z kartonu – koło o średnicy 24cm), serwetka z ceraty do dekoracji bazy (minimum 24cm średnicy), zasypka dziecięca 450ml, plastikowa butelka do karmienia 120ml, elementy do dekoracji (wstążki, kokardki, bibuła, maskotki - wedle uznania), taśma dwustronna
1
tort z pieluch - krok 1
Przygotuj wszystkie potrzebne materiały. Jeśli nie masz gotowej bazy pod tort, wytnij z kartonu koło o średnicy 24 cm, a na nim naklej serwetkę, najlepiej z ceraty.
2
tort z pieluch - krok 2
10 pieluch rozłóż jak widać na zdjęciu obok i zwiń w rulon. Każdy z takich rulonów zabezpiecz na środku gumką recepturką. Gumka nie może być zbyt ciasna.
3
tort z pieluch - krok 3
Na środku bazy postaw zasypkę. Ułóż dookoła niej pierwszą warstwę rulonów z pieluszek (powinnaś zużyć 9-10 rulonów). Zabezpiecz całość gumką recepturką.
4
tort z pieluch - krok 4
Zwiń w rulon kolejne 14-15 pieluch. Ustaw je dookoła poprzedniego pieluchowego pierścienia i zabezpiecz gumką. Teraz zroluj kolejne 20-21 pieluch i zrób z nich następny pierścień. Ponownie zabezpiecz go gumką (lub nitką, jeśli nie masz tak dużych gumek).
5
tort z pieluch - krok 5
Za pomocą taśmy dwustronnej przyklej do nakrętki zasypki butelkę do karmienia. Będzie to rdzeń kolejnego piętra tortu.
6
tort z pieluch - krok 6
Zwiń kolejne 8-9 pieluszek. Zrób z nich pierścień dookoła butelki i zabezpiecz całość gumką.
7
tort z pieluch - krok 7
Zroluj 14-15 pieluszek i zrób z nich drugi pierścień. Zabezpiecz.
8
tort z pieluch - krok 8
Teraz zrób ostatnie piętro tortu. Będzie ci do tego potrzeba około 7 zrolowanych pieluszek. Postępuj tak jak poprzednio. Nie przejmuj się, jeśli zatyczka butelki będzie widoczna wśród pieluszek.
9
przykładowy tort z pieluch
Teraz czas ozdobić tort. Na pewno musisz zasłonić poszczególne gumki recepturki, obowiązując każde piętro tortu wstążką. Gdzieniegdzie poprzyczepiaj również kokardy. Do tortu możesz przyczepić maskotkę, do wstążek smoczki i grzechotki. Jeśli dziecko jest płci żeńskiej, ozdób tort kwiatkami i utrzymaj go w różowej tonacji. Dla chłopczyka postaraj się o niebieskie dekoracje. Ogranicza cię tylko twoja fantazja.
Jak leczyć katar u niemowląt?
Jak leczyć kolkę u niemowląt?
Jak zrobić ozdobne pudełeczko?
Jak myć dziąsła u niemowląt?
 3.9/5 (31 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

dorota.teija - 2014-03-05
Świetne!
Narodziny dziecka to zawsze okazja do świętowania. Młodzi rodzice zazwyczaj nie cierpią na nadmiar dziecięcych ubranek...
Jak zrobić bukiet z ubranek?
Narodziny dziecka to zawsze okazja do świętowania. Młodzi rodzice zazwyczaj nie cierpią...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub