Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Meble > Sofy i kanapy > Jak zrobić pufę z bębna od pralki?
Jak zrobić pufę z bębna od pralki?

Jak zrobić pufę z bębna od pralki?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Pralki mają w środku wielki bęben ze stali nierdzewnej, który może być w prosty sposób przerobiony na pufę. Wystarczy dodać kółeczka i pokrywę zamykającą bęben a pufa gotowa.
1
Pufa z bębna z pralki 1
Najtrudniejsze w całym projekcie jest usunięcie osi obrotu, która wykonana jest z znacznie twardszego materiału niż bęben. Najlepiej będzie to zrobić za pomocą piły tarczowej - wówczas potrwa to tylko kilka sekund. Używając piłki do metalu będziesz pracować o wiele dłużej, jednak jest to lepsza metoda dla osób, które nie mają doświadczenia w pracy z piłą tarczową.
2
Pufa z bębna z pralki 2
Jak już oś obrotu będzie usunięta zamontuj kółka z trzech stron bębna (na końcach ramion). Jako przykrywkę bębna możesz użyć pokrywki od dużej puszki farby (28cm średnicy) - będzie to baza siedziska. Zamiast pokrywki od farby możesz też użyć kawałka drewna, płyty pilśniowej, kartonu itp.
3
Pufa z bębna z pralki 3
Zmierz średnicę bębna i narysuj odpowiednie koło na materiale. Będziesz potrzebować 2 takich samych kół na wierzch i spód siedziska oraz paska materiału o szerokości 15 cm na jego część boczną. Zszyj ze sobą części siedziska zostawiając otwór na wypełnienie. Za pomocą świdra ręcznego wytnij około 10 otworów w przykrywce i przyszyj je do materiałowego siedziska tak jak przyszywa się guziki. Wypchaj pufę wkładem silikonowym, pociętymi gąbkami, granulatem styropianowym lub pomiętymi gazetami.
4
Pufa z bębna z pralki 4
Ta pufa będzie ozdobą jak również schowkiem na koce czy zabawki twojego dziecka. Możesz trzymać ją również w łazience i używać jej jako siedziska i kosza na brudną bieliznę.
Jak zrobić kule ze sznurka?
Jak ozdobić półkę?
Jak zrobić podkładkę z filcu?
Jak zrobić lampion z patyków i szklanki?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

zenek50zenek - 2013-02-15
okropna ta pufa
Plastikowe tacki można dostać praktycznie wszędzie. Są one użyteczne, jednak te najtańsze nie są zbyt piękne. Jeśli...
Jak zrobić tackę wyplataną korkiem?
Plastikowe tacki można dostać praktycznie wszędzie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub