Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Bezpieczny Seks > Jak powinna wyglądać gra wstępna?
Jak powinna wyglądać gra wstępna?

Jak powinna wyglądać gra wstępna?

, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (10 ocen)
Oceń 
Mimo że gra wstępna to preludium do seksu, dla niektórych może być tak naprawdę daniem głównym a nie tylko drobną przekąską. Wiem, że doskonale potrafisz całować czy w odpowiedni sposób ściągać ubranie z kobiety! W tym artykule mam kilka dodatkowych porad jak urozmaicić grę wstępną.
1

Całuj ją namiętnie

Mam całkowitą pewność, że całowałeś się z niejedną kobietą, ale czy kiedykolwiek całowałeś tak, że kobiecie sukienka sama zaczęła się zsuwać? Następnym razem, gdy będziesz chciał ją pocałować chwyć dłońmi jej twarz i popatrz głęboko w oczy. Przytrzymaj tak około dwóch minut i następnie pocałuj ją. Podczas pocałunku nie wpychaj na siłę języka do jej gardła. Chwilami liż jej wargi delikatnie cmokaj. Przesuń ręce do tyłu jej głowy i delikatnie złap za włosy. Całuj ją dalej namiętnie a twoje ręce niech zaczną przesuwać się po jej ciele, ale nie dotykaj jej piersi i pochwy.

2

Rozbieraj ją powoli

Tym razem to nie jest szybki numerek, podczas którego pozbywacie się ubrań w kilka sekund. Tej nocy będziesz powoli rozpinał jej bluzkę, (jeśli oczywiście jest na guziki) i następnie podniesiesz ją do góry, aby ściągnąć ją z niej przez głowę. Biustonosz pozostaw na miejscu. Delikatne pocałunki przy obrzeżach biustonosza sprawią jej niesamowitą przyjemność. Palcami dotykaj okolice jej tali. Jeśli będziesz gotowy, aby przejść do następnego kroku rozepnij biustonosz, niech zsunie jej się delikatnie po sutkach. Teraz zacznij lizać i ssać jej sutki.

Wskazówki
  • To niesamowite jak wiele gra wstępna może wnieść do życia seksualnego. Oczywiście szybkie numerki są jak najbardziej wskazane, ale nie ma to jak stosunek seksualny w pełnym znaczeniu tych słów. Szybki seks na pewno pozwala rozładować napięcie i daje relaks, ale jak wiele emocji towarzyszy wam w trakcie gry wstępnej nie mówiąc o finale, który zyskuje wiele na mocy.
strona 1 z 2następna >
 3.2/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przygotowujesz się do spotkania ze swoją dziewczyną? Planujesz romantyczny wieczór, który może się zakończyć czymś...
Jak rozpiąć stanik jedną ręką?
Przygotowujesz się do spotkania ze swoją dziewczyną?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub