Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak przebrać dziecko za jesień?
Jak przebrać dziecko za jesień?

Jak przebrać dziecko za jesień?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (218 ocen)
Oceń 
Gdy nasze dziecko chodzi do przedszkola lub szkoły podstawowej, często bierze udział w przedstawieniach szkolnych. Musi się ono przygotować do swojej roli, ucząc się tekstu i ćwicząc wypowiadanie go. Jednak jeśli chodzi o przygotowanie stroju, całe zadanie spoczywa na rodzicach. Żeby nieco was zainspirować, dziś podpowiem jak przebrać dziecko za jesień.
1
Możesz nazbierać jesiennych liści (klonu, dębu, kasztanowca, brzozy) i użyć ich jako szablonów lub poszukać gotowych szablonów w Internecie.
2
Każdy liść wytnij w parzystej liczbie egzemplarzy ze złożonej na pół krepy (bibuły gufrowanej). Miejsce złożenia powinno pokrywać się z biegnącą przez środek liścia „żyłką”.
3
Utnij około 9 cm kawałek cieniutkiego drutu (o średnicy około 1mm). Owiń ten drut brązową taśmą florystyczną.
4
Przyklej drucik pomiędzy dwa identyczne liście. Oba liście sklej ze sobą tworząc jeden podwójny liść z drucianą żyłką w środku. Analogicznie posklejaj pozostałe liście. Nie ucinaj wystających drutów!
5
Żeby zrobić koronę, utnij odpowiedniej długości kawałek drutu (dodaj 2,5cm do obwodu głowy). Możesz również zamocować liście na opasce. Zacznij owijać drut brązową taśmą florystyczną. Przyczep pierwszy liść i zamocuj go, owijając oba druty taśmą. Analogicznie przymocuj kolejne liście. Skręć oba końce drutu na koronę i oklej je taśmą florystyczną.
6
Analogicznie zrób przepaskę z liści. Najpierw odmierz odpowiednią długość drutu, a następnie oklejaj go brązową taśmą florystyczną, mocując kolejne liście.
7
Dziecko ubierz w strój w jesiennych kolorach. Ja postawiłam na pomarańczowe legginsy i koszulkę. Nałóż koronę i przepaskę z liści. Jesień gotowa!
Jak zrobić kły wampira?
Jak zrobić jesienny bukiet w dyni?
Jak modnie się ubierać jesienią?
Jak zrobić strój kota?
 3/5 (218 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli mowa o Czerwonym Kapturku, nie sposób nie wspomnieć również o wilku. Jeśli twoje dziecko zostało w szkolnym...
Jak zrobić strój wilka?
Jeśli mowa o Czerwonym Kapturku, nie sposób nie wspomnieć również o wilku. Jeśli...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub