Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak przebrać dziecko za kwiatka?

Jak przebrać dziecko za kwiatka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Twoje dziecko wróciło ze szkoły podekscytowane, bo dostało rolę w szkolnym przedstawieniu? A może cieszy się na myśl o nadchodzącym balu kostiumowym? Pytasz za co chcę się przebrać, a ono mówi, że za kwiatka. Wydaje się to proste, ale jak zrobić strój, który będzie niebanalny, a zarazem funkcjonalny? Poniżej dowiesz się jak w prosty sposób przebrać dziecko za kwiatka.
plastikowa opaska, cieniutki drucik florystyczny, taśma florystyczna, naklejki w kształcie małych kółek (lub kolorowy papier samoprzylepny i dziurkacz), filc (na płatki), szeroka taśma ozdobna, flizelina krawiecka z klejem, klej do tkanin
1
strój kwiatka - krok 1
Drucik florystyczny potnij na osiem 10cm kawałków. Jeden koniec każdego drucika przyklej między dwa kółka wycięte z kolorowego papieru samoprzylepnego. Otrzymasz w ten sposób pręciki kwiatka. Teraz zamocuj je do opaski. W tym celu zacznij owijać opaskę taśmą florystyczną. Gdy będziesz w około 1/3 długości, zamocuj do opaski jeden z drucianych pręcików i zabezpiecz taśmą florystyczną. Równomiernie rozmieść na opasce pozostałe pręciki i oklej ją do końca zieloną taśmą florystyczną.
2
strój kwiatka - krok 2
Przygotuj szablon płatka. Na filc (z jego lewej strony) naprasuj flizelinę. Odrysuj płatki za pomocą przygotowanego wcześniej szablonu. Wytnij je. Jeśli chcesz, możesz zrobić płatki z dwóch warstw filcu, a pomiędzy nie włożyć drucik florystyczny. Dzięki temu będzie łatwo nadać płatkom dowolny kształt. Zrób 5-10 płatków.
3
Utnij około 90cm szerokiej na około 3-4cm taśmy. Złóż ją wszerz na pół i zaprasuj żelazkiem. W środek taśmy (zaczynając około 30cm od jej końca) zacznij wkładać płatki. Rozmieść je w odpowiedni sposób i przyklejaj klejem do tkanin.
4
strój kwiatka - krok 4
Córkę ubierz w zielone (lub kolorowe) rajstopki i w tunikę lub sukienkę. Na szyję nałóż jej kołnierz z płatków a na głowę opaskę z pręcikami. Przebranie gotowe.
Jak przebrać dziecko za drzewo?
Jak przebrać dziecko za jesień?
Jak zrobić strój kota?
Jak zrobić kły wampira?
Wskazówki
  • Jeżeli nie masz czasu na własnoręczne przygotowanie stroju, rozważ jego kupno w sklepie (np. tutaj).
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kostium kruka to doskonałe przebranie na szkolne przedstawienie, bal karnawałowy lub imprezę z okazji Halloween. Bardzo...
Jak zrobić strój kruka?
Kostium kruka to doskonałe przebranie na szkolne przedstawienie, bal karnawałowy lub...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub