Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?
Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?

Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?

, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (400 ocen)
Oceń 
Strój Czerwonego Kapturka jest o tyle prosty w przygotowaniu, że nie potrzeba ci praktycznie nic więcej prócz.. czerwonego kapturka. Jeśli twoje dziecko w szkolnym przestawieniu zostało obsadzone w tej właśnie roli, prawdziwa z ciebie szczęściara. Wystarczy, że zrobisz córce uroczą czerwoną pelerynkę i strój w zasadzie gotowy. Instrukcja wykonania takiej pelerynki – poniżej.
4
strój czerwonego kapturka - krok 4
Poprzez otwór pozostawiony w kroku poprzednim, wywiń pelerynkę na prawą stronę. Gdy to zrobisz, zaszyj otwór.
5
szablon kapturka
Teraz zajmij się wykonaniem kapturka. Spójrz na schemat obok. Wytnij dwa takie elementy z grubego materiału i dwa z podszewki.
6
Dwa kawałki z grubego materiału połóż jeden na drugim, prawymi stronami do wewnątrz. Zepnij krawędzie szpilkami. Zszyj wzdłuż łuku.
7
To samo zrób z materiałem na podszewkę.
8
Przyszyj kapturek z podszewki do kapturka z materiału.
9
Teraz przyszyj kapturek do pelerynki. Pod szyją zamocuj kawałek czerwonej tasiemki. Będzie ona służyła do zawiązywania pelerynki na szyi.
10
Żeby strój był kompletny, przygotuj również koszyczek, z którym Czerwony Kapturek będzie szedł do babci.
Jak przebrać dziecko za drzewo?
Jak zrobić przebranie rakiety?
Jak zrobić strój motyla?
Jak przebrać dziecko za krasnoludka?
Wskazówki
Jeśli wydaje ci się, że ten projekt przerasta twoje zdolności krawieckie, zawsze możesz kupić gotowy strój Czerwonego Kapturka w sklepie.
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak zrobić strój wilka?
 2.1/5 (400 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Gdy nasze dziecko chodzi do przedszkola lub szkoły podstawowej, często bierze udział w przedstawieniach szkolnych. Musi...
Jak przebrać dziecko za jesień?
Gdy nasze dziecko chodzi do przedszkola lub szkoły podstawowej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub