Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?
Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?

Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?

, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (399 ocen)
Oceń 
Strój Czerwonego Kapturka jest o tyle prosty w przygotowaniu, że nie potrzeba ci praktycznie nic więcej prócz.. czerwonego kapturka. Jeśli twoje dziecko w szkolnym przestawieniu zostało obsadzone w tej właśnie roli, prawdziwa z ciebie szczęściara. Wystarczy, że zrobisz córce uroczą czerwoną pelerynkę i strój w zasadzie gotowy. Instrukcja wykonania takiej pelerynki – poniżej.
4
strój czerwonego kapturka - krok 4
Poprzez otwór pozostawiony w kroku poprzednim, wywiń pelerynkę na prawą stronę. Gdy to zrobisz, zaszyj otwór.
5
szablon kapturka
Teraz zajmij się wykonaniem kapturka. Spójrz na schemat obok. Wytnij dwa takie elementy z grubego materiału i dwa z podszewki.
6
Dwa kawałki z grubego materiału połóż jeden na drugim, prawymi stronami do wewnątrz. Zepnij krawędzie szpilkami. Zszyj wzdłuż łuku.
7
To samo zrób z materiałem na podszewkę.
8
Przyszyj kapturek z podszewki do kapturka z materiału.
9
Teraz przyszyj kapturek do pelerynki. Pod szyją zamocuj kawałek czerwonej tasiemki. Będzie ona służyła do zawiązywania pelerynki na szyi.
10
Żeby strój był kompletny, przygotuj również koszyczek, z którym Czerwony Kapturek będzie szedł do babci.
Jak zrobić koronę z papieru?
Jak zrobić czapkę pirata z filcu?
Jak zrobić skrzydła wróżki?
Jak się przebrać za psa?
Wskazówki
Jeśli wydaje ci się, że ten projekt przerasta twoje zdolności krawieckie, zawsze możesz kupić gotowy strój Czerwonego Kapturka w sklepie.
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak zrobić strój kruka?
 2.1/5 (399 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Gdy nasze dziecko chodzi do przedszkola lub szkoły podstawowej, często bierze udział w przedstawieniach szkolnych. Musi...
Jak przebrać dziecko za jesień?
Gdy nasze dziecko chodzi do przedszkola lub szkoły podstawowej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub