Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak zrobić strój wilka?
Jak zrobić strój wilka?

Jak zrobić strój wilka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (20 ocen)
Oceń 
Jeśli mowa o Czerwonym Kapturku, nie sposób nie wspomnieć również o wilku. Jeśli twoje dziecko zostało w szkolnym przedstawieniu obsadzone w tej niewdzięcznej roli, nie martw się. Pokażę ci jak w prosty i szybki sposób zrobić dla niego strój wilka.
4
szablon nosa wilka
Analogicznie postępuj w przypadku nosa. Po sklejeniu obu kawałków filcu, przyklej (przyszyj) gotowy nos na środku kaptura, w miarę blisko jego dolnej krawędzi.
5
szablon zębów wilka
Teraz czas kompletować wilkowi uzębienie. Na szablonie pokazany jest końcowy układ zębów. Widzisz zapewne, że mamy tam zęby górne i dolne. Górne zęby (wraz z dziąsłami), należy przymocować od wewnątrz do górnej krawędzi kaptura. Kolejność, w jakiej należy to zrobić, przedstawia szablon. Dolne zęby należy natomiast przymocować do dolnej krawędzi kaptura. Możesz je przykleić lub przyszyć.
6
szablon pazurów wilka
Na koniec zostały pazury. Najlepiej byłoby przekonać dziecko, by ubrało brązowe rękawiczki, a pazury przykleić na wierzchu każdej z nich. Jeśli jednak dziecko będzie narzekać, że w rękawiczkach jest mu gorąco, przyklej lub przyszyj pazury od wewnątrz do mankietów bluzy. Strój gotowy.
Jak zrobić kostium owieczki?
Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?
Jak zrobić kły wampira?
Jak przebrać dziecko za krasnoludka?
< poprzedniastrona 2 z 2
 4.4/5 (20 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zrobić strój motyla?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub