Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Właściwości lecznicze cynamonu i miodu.

Właściwości lecznicze cynamonu i miodu.

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (281 ocen)
Oceń 
 1 z 11 
Miód i jego cudowne właściwości są znane od wieków. Po co sięgać po tabletki, skoro można najpierw spróbować pomóc sobie naturalnymi metodami. Miód w połączeniu z cynamonem daje nie tylko świetne walory smakowe, ale przede wszystkim zbawiennie działa na nasz organizm i wpływa na nasze zdrowie. Przeczytaj, na co może Ci pomóc cynamon i miód, jakie choroby zwalczy, jakie bóle uśmierzy.
 4.7/5 (281 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (11)

topielica - 2015-01-14
Od dawna stosuję cynamon ,kurkumę i imbir jako dodatek do kawy jeśli jeszcze posłodzić to miodem to kawa stanie się mega zdrowym napojem.Oczywiście miód traci właściwości w gorącej wodzie i to jest ważne jeśli chcemy by faktycznie działał no i miód miodowi nie równy -kupujmy z głową najlepiej bezpośrednio u pszczelarza.
Mirka - 2014-11-18
Miód jest zdrowy, ale jak zrobimy z niego herbatę, to znaczy zagotujemy go z wodą, to traci swoje cudowne właściwości.Czy autor artykułu nie wie o tym???
zdrowyfacet - 2014-11-18
jeszcze jedno ... ja pie wodę z miodem na czczo od dawna ... jest super, ale aby była jeszcze bardziej skuteczna, należy miód zalać letnią wodą wieczorem i wypić następnego dnia rano :) warto też zapoznać się z tym, jaki rodzaj miodu ma jakie działanie ... gdyż nie jest to takie oczywiste ja w artykule :)
zdrowyfacet - 2014-11-18
bzdura ............ miód zalany wrzątkiem traci swoje właściwości, a co dopiero zagotowany :(

aby miód nie stracił swoich właściwości, zalewamy go wodą czy dodajemy do herbaty o temperaturze nieprzekraczającej 40 C ...
3xjolber - 2014-11-18
Zdrowy jest tylko cynamon cejlonski, Ten w sklepach to chinska kasja,ktora nie jest zbyt zdrowa.
plumbum - 2014-11-18
Miałem taką nadkwasotę, że nic już nie pomagało a towarzyszący temu refluks i niekontrolowane brudzenie gatków ;) sprawiło że zacząłem się poważnie obawiać o zdrowie Aż zupełnie przypadkiem wpadłem na pewną "miksturę" smaczną i zdrową Każdego ranka robię sobie szejka a'la Piotruś (to ja;): kawa rozpuszczalna (naturalna tez ale bez "żużlu"), kakao naturalne, miód, cynamon, wanilia (cukier waniliowy też obleci), woda i mleko Proporcje według upodobań i smaku Miód dodawać do letniej cieczy!!!!! Pić nie cieplejsze niż +40st Mnie najlepiej wchodzi na zimno z kostkami lodu Od ponad roku nie wiem co to zgaga! A wszystko to przez przypadek
orz - 2014-11-18
Panie i panowie, miód dostępny na sklepowych półkach w stanie ciekłym nie jest miodem prawdziwym. Pora uświadomić to konsumentom. Prawdziwy miód dajmy na to wielokwiatowy zaczyna krystalizowac już po tygodniu. Po miesiącu jest całkowicie skrystalizować czyli jest w stanie stałym. Owszem są miody gatunkowe jak lipowy, grykowy, wrzosowy i one krystalizują od 2-3 miesięcy nawet do 1,5 roku. Miody dostępne na pułkach sklepowych są poddawane w przetwórni mieszaniu z syropem cukrowym, żeby zwiększyć ilość miodu, dlatego taki miód jest płynny i nie krystalizuje. Dodatkowo po całym procesie mieszania z syropem cukrowym jest wtórnie mieszany z tanimi miodami importowanymi, które także zostały wymieszane w przetwórni. Dlatego takie miody nie skrystalizują nigdy. Pamiętajcie, miód prawdziwy jest bardzo gęsty i krystalizuje (chropowate gródki).
Ten produkt w markecie o nazwie miód nie posiada żadnych właściwości leczniczych.
maria - 2014-11-18
ile miodu ile wody???
pszczelarka - 2014-11-18
Drogie Panie. Spróbujcie JEDEN RAZ zamiast kremów do rąk użyć zwykłego miodu (tylko nie tego z marketu, wiecznie płynnego). Tak normalnie miód wetrzeć w dłonie i poczekać aż się wchłonie a jeśli jest nadmiar to wystarczy spłukać. Żaden krem nie da takiego efektu!
slonkooo94 - 2012-12-22
Miód z mlekiem i czosnkiem jest idealnym sposobem na przeziębienie! :)
Dżasta - 2012-11-11
Świetny artykuł (dodaję do ulubionych ;)). Nie przypuszczałam, że miód i cynamon są takie zdrowe. Może nareszcie uda mi się obniżyć mojej upartej rodzince poziom cholesterolu. Dzięki ! ;D
Chcesz utrzymać dietę, ale nie możesz powstrzymać się od jedzenia słodyczy? Ciągle masz ochotę na batonika, czekoladę...
Jak się powstrzymać od jedzenia słodyczy?
Chcesz utrzymać dietę, ale nie możesz powstrzymać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub