Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Właściwości lecznicze cynamonu i miodu.
Właściwości lecznicze cynamonu i miodu.

Właściwości lecznicze cynamonu i miodu.

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (260 ocen)
Oceń 
Miód i jego cudowne właściwości są znane od wieków. Po co sięgać po tabletki, skoro można najpierw spróbować pomóc sobie naturalnymi metodami. Miód w połączeniu z cynamonem daje nie tylko świetne walory smakowe, ale przede wszystkim zbawiennie działa na nasz organizm i wpływa na nasze zdrowie. Przeczytaj, na co może Ci pomóc cynamon i miód, jakie choroby zwalczy, jakie bóle uśmierzy.
1

Zapalenie stawów. Zrób pastę z miodu i wody w proporcjach 1:2. Dodaj łyżeczkę cynamonu. Dokładnie wymieszaj. Wmasuj przyrządzoną pastę w swędzące miejsca na ciele. W większości przypadków ból ustępuje do pół godziny.

2

Wypadanie włosów. Zrób pastę z jednej łyżeczki miodu, jednej łyżeczki cynamonu i ciepłej oliwy z oliwek (oliwy na tyle, aby uzyskać konsystencję maseczki). Nałóż maseczkę na skórę głowy i włosy przed myciem. Trzymaj przez 15 minut. Po tym czasie zmyj maseczkę ciepłą wodą.

3

Ból zęba. Zrób pastę z jednej łyżeczki cynamonu i 5 łyżeczek miodu. Przyłóż do bolącego zęba. Ból powinien ustąpić po 15-20 minutach.

4

Redukcja cholesterolu. 2 łyżki miodu, 3 łyżki cynamonu, 470ml herbaty. Wymieszaj. Po wypiciu tej mieszanki wartość cholesterolu w organizmie spada nawet do 10% w ciągu dwóch godzin.

5

Przeziębienie. Ci, którzy łatwo łapią infekcje i chodzą przeziębieni i osłabieni mam lek w postaci miodu i cynamonu. Jedz przez 3 dni łyżkę ciepławego (nie gorącego!) miodu z 1/4 łyżeczki cynamonu. Powinno pomóc na kaszel, katar, odetka zatoki.

Domowe sposoby na spuchnięte stopy
Jak powstrzymać apetyt?
Jak ujędrnić skórę po odchudzaniu?
Jakie witaminy na pamięć i koncentrację?
strona 1 z 2następna >
 4.8/5 (260 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

slonkooo94 - 2012-12-22
Miód z mlekiem i czosnkiem jest idealnym sposobem na przeziębienie! :)
Dżasta - 2012-11-11
Świetny artykuł (dodaję do ulubionych ;)). Nie przypuszczałam, że miód i cynamon są takie zdrowe. Może nareszcie uda mi się obniżyć mojej upartej rodzince poziom cholesterolu. Dzięki ! ;D
Utrata wagi może nie być aż tak trudna i bolesna. Jeśli chcecie szybko zrzucić zbędne kilogramy nie musicie katować się...
Jak nic nie robiąc stracić nadwagę?
Utrata wagi może nie być aż tak trudna i bolesna. Jeśli...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub