Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak ćwiczyć na kanapie?
Jak ćwiczyć na kanapie?

Jak ćwiczyć na kanapie?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (141 ocen)
Oceń 
Gdy zbliżają się zimowe miesiące, dni stają się chłodniejsze, krótsze i już nie takie przyjemne tracimy ochotę na wychodzenie z domów. Chwytamy pilota w dłoń i zasiadamy przed telewizorami. Nie ma się więc co dziwić, że to właśnie zimą przybywa nam najwięcej kilogramów. Spróbujcie więc ćwiczyć w domu, bez utraty kontaktu ze swoją ukochaną kanapą. Ktoś bowiem wpadł na świetny pomysł i opracował kilka ćwiczeń, które bez problemu możesz zrobić pracując właśnie z kanapą. Zima więc nie musi być czasem straconym! Ćwicz i czuj się dobrze.
1
Przysiady na sofie

Przysiady na sofie. Usiądź na brzegu kanapy. Stopy rozchyl na szerokość bioder. Upewnij się, że kolana znajdują się w linii prostej nad kostkami, nie inaczej. Wstań. Połóż dłonie na biodrach. Wykonaj ruch jakbyś chciała usiąść na kanapie, ale zatrzymaj się dosłownie 2-3 centymetry od wygodnego siedziska na kanapie. Policz do 3 i wstań. Powtórz 15 razy. Odczekaj chwilę po czym znów wykonaj 15 powtórzeń. W miarę upływu czasu zwiększaj ilość kanapowych przysiadów.

2
Brzuszki

Brzuszki. Połóż się na kanapie i rozprostuj nogi. Wyprostuj również ręce i wyciąg ja nad głowę, aby łokcie były na wysokości uszu. Unieś wyprostowaną lewą nogę do góry, w tym samym czasie zbliż wyprostowane ręce do nogi, jakbyś chciała ją dosięgnąć. Następnie dotknij palców u stóp. Policz do dwóch i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 15 razy. Potem zrób to samo z drugą nogą. Jeśli nie dostajesz dłońmi do palców nóg, nie przejmuj się. Jeśli będziesz wykonywać to ćwiczenie regularnie, po pewnym czasie zauważysz dużą poprawę.

Jak skakać na skakance?
Tygodniowy plan ćwiczeń brzucha.
Jak zmobilizować się do ćwiczeń?
Jak wzmocnić mięśnie pleców?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (141 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak się rozciągać w domu?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub