Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak ćwiczyć na kanapie?
Jak ćwiczyć na kanapie?

Jak ćwiczyć na kanapie?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (141 ocen)
Oceń 
Gdy zbliżają się zimowe miesiące, dni stają się chłodniejsze, krótsze i już nie takie przyjemne tracimy ochotę na wychodzenie z domów. Chwytamy pilota w dłoń i zasiadamy przed telewizorami. Nie ma się więc co dziwić, że to właśnie zimą przybywa nam najwięcej kilogramów. Spróbujcie więc ćwiczyć w domu, bez utraty kontaktu ze swoją ukochaną kanapą. Ktoś bowiem wpadł na świetny pomysł i opracował kilka ćwiczeń, które bez problemu możesz zrobić pracując właśnie z kanapą. Zima więc nie musi być czasem straconym! Ćwicz i czuj się dobrze.
1
Przysiady na sofie

Przysiady na sofie. Usiądź na brzegu kanapy. Stopy rozchyl na szerokość bioder. Upewnij się, że kolana znajdują się w linii prostej nad kostkami, nie inaczej. Wstań. Połóż dłonie na biodrach. Wykonaj ruch jakbyś chciała usiąść na kanapie, ale zatrzymaj się dosłownie 2-3 centymetry od wygodnego siedziska na kanapie. Policz do 3 i wstań. Powtórz 15 razy. Odczekaj chwilę po czym znów wykonaj 15 powtórzeń. W miarę upływu czasu zwiększaj ilość kanapowych przysiadów.

2
Brzuszki

Brzuszki. Połóż się na kanapie i rozprostuj nogi. Wyprostuj również ręce i wyciąg ja nad głowę, aby łokcie były na wysokości uszu. Unieś wyprostowaną lewą nogę do góry, w tym samym czasie zbliż wyprostowane ręce do nogi, jakbyś chciała ją dosięgnąć. Następnie dotknij palców u stóp. Policz do dwóch i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 15 razy. Potem zrób to samo z drugą nogą. Jeśli nie dostajesz dłońmi do palców nóg, nie przejmuj się. Jeśli będziesz wykonywać to ćwiczenie regularnie, po pewnym czasie zauważysz dużą poprawę.

Jak ćwiczyć z taśmą gumową?
Jak zmobilizować się do ćwiczeń?
Jak ujędrnić ramiona ćwicząc 15 minut dziennie?
Jak mieć szczupłe uda i łydki?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (141 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub