Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Ginekologiczne > Przyczyny bólu podbrzusza

Przyczyny bólu podbrzusza

, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (42 ocen)
Oceń 
 1 z 21 
Bóle podbrzusza to bóle brzucha występujące w części poniżej pępka. Ból ten może mieć wiele przyczyn. Może być niegroźną oznaką płodności, zaburzeniem trawienia (jak zespół jelita drażliwego) lub czymś znacznie poważniejszym, zagrażającym życiu. Poniżej znajdziesz kilka możliwych przyczyn bólu podbrzusza. Informacje te mają charakter wyłącznie informacyjny zatem konieczna będzie wizyta u lekarza.
 3.8/5 (42 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Leenka - 2013-09-27
uścisk w podbrzuszu - może to być pms albo owulacja (ale jeśli trwa już 2 tygodnie to pewnie odpada), może ciąża (ale być wiedziała że okres ci się spóźnia - chyba że miałaś plamienie i pomyliłaś z okresem), mogą być też różne choroby - zapalenie pęcherza, grzybica, problemy z jajnikami itp. Jeśli boli już 2 tygodnie to koniecznie trzeba iść do lekarza rodzinnego i do ginekologa. Może to być coś poważniejszego co "samo" nie przejdzie i może się tylko rozwinąć na gorsze.
rudzianiunia - 2013-09-27
WWitam . szukam i szukam ale nigdzie nie ma
magda.doradca.abiofem - 2013-03-30
Kobiety odczuwające bóle podbrzusza powinny zostać przebadane przez ginekologa. Bardzo często nawet pozornie błahe choroby, jak infekcje mogą wywoływać przykre dolegliwości.
fanikka - 2012-08-21
ja niedawno miałam bóle podbrzusza, okazało się, ze są to symptomy zapalenia pęcherza - przeszło po no-spie, furaginie i prouro.
zuza - 2012-02-03
Mam pytanie odnośnie moich bóli. Otóż po zjedzeniu pączka zaczął boleć mnie brzuch i tak przez całą noc. Dodam, że miałam trzy miesiące temu usówany woreczek żółciowy. Bolało mnie cała noc i prawie cały dzięń. Jak mi to minęło, teraz cały czas mnie mdli i miewam kłucia podbrzusza z prawej strony. Byłam u gastrologa, a ten stwierdził, że mam rozdęte jelita i uważa, że to zespół jelita drażliwego. Przepisał mi leki, ale jakos poprawy nie czuje. CCzy rzeczywiście takie objawy mogą wskazywac na to schorzenie?
Ból brzucha - co może oznaczać?
Raz na jakiś czas taka przypadłość dopada każdą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub