Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak zrobić strój motyla?
Jak zrobić strój motyla?

Jak zrobić strój motyla?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (15 ocen)
Oceń 
Każda dziewczynka chciałaby być na balu przebierańców królewną albo... motylem. O ile pierwszy z tych strojów można by nazwać „oklepanym”, o tyle z drugiego można uczynić prawdziwe dzieło sztuki. Przedstawiony przeze mnie projekt jest prosty w wykonaniu. Możesz stosować się do wszystkich podanych tu instrukcji lub uznać je za inspirację i stworzyć własną wersję kostiumu motyla. Niezależnie od tego, co postanowisz, twoje dziecko na pewno będzie wyglądać w nim uroczo.
Sztywny, ale dający się łatwo wyginać drut, Czarna, żółta i biała krepa, Taśma florystyczna, Klej w sztyfcie (mocny), Opaska, Materiałowa taśma krawiecka (na szelki) i rzepy
1
strój motyla - krok 1
Z drutu zrób szkielet skrzydeł motyla. Skrzydła składają się z czterech pętli: dwóch dużych i dwóch małych. Końce drutu oklej taśmą florystyczną. Wzmocnij nią dobrze miejsce łączenia wszystkich czterech pętli. Oklej taśmą również cały drut tworzący szkielet. Będzie do niego łatwiej mocować pozostałe elementy.
2
strój motyla - krok 2
Dla każdej z czterech części skrzydeł odrysuj na czarnej krepie dwa identyczne elementy, używając drucianego szkieletu jako szablonu. Elementy z krepy powinny być o pół centymetra większe, niż dana część skrzydeł. Brzeg pierwszego kawałka krepy posmaruj klejem i umieść w tym miejscu druciany szkielet. Nałóż klej na drugi kawałek krepy i umieść go na drucianym szkielecie, zamykając drut w środku. To samo zrób dla pozostałych trzech części skrzydeł. Obetnij nadmiar bibuły dookoła krawędzi.
3
Teraz udekoruj skrzydła. Ja użyłam w tym celu żółtej i białej krepy. Wytnij z krepy dowolne kształty i naklejaj je na skrzydłach za pomocą kleju w sztyfcie.
Jak zrobić przebranie dla dziecka na Halloween?
Jak zrobić strój kota?
Jak zrobić strój czarownicy?
Jak zrobić sztuczną ranę na Halloween?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zrobić strój kruka?
 3.1/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak przebrać się za sowę?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub