Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić makijaż czarownicy na Halloween?
Jak zrobić makijaż czarownicy na Halloween?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (132 ocen)
Oceń 
Żeby wyglądać jak prawdziwa czarownica nie wystarczy spiczasty kapelusz i miotła. Potrzebna jest też właściwa stylizacja, czyli przede wszystkim odpowiedni makijaż. Jak zrobić makijaż naprawdę przerażającej czarownicy, dowiesz się poniżej.
1
makijaż czarownicy - krok 1

Makijaż twarzy

Zacznij od oczyszczonej twarzy, nie nakładaj na nią kremu nawilżającego. Zamiast niego nanieś na twarz bazę pod makijaż (najlepiej silikonową). Wygładzi ona cerę i utrwali makijaż. Teraz czas pomalować twarz na zielonkawy odcień. Najlepiej użyć w tym celu specjalnych farb do malowania twarzy i ciała (zmieszaj kolor żółty z zielonym). Nakładaj je gąbką, zapewni to równomierne krycie. Jeśli nie możesz kupić farb do twarzy, możesz użyć kompletu zielonych cieni do powiek. Nadają się one do malowania twarzy, trzeba się przy tym jednak trochę napracować. Cienie również nakładaj gąbką. Pamiętaj też, że będziesz musiała pomalować na zielono wszystkie widoczne partie twojego ciała, w tym szyję, kark i ręce.

2
makijaż czarownicy - krok 2
Gdy pomalujesz już twarz, rozjaśnij policzki nakładając na najbardziej wystające miejsce kości policzkowych odrobinę jasnożółtego cienia do powiek. Nałóż je pędzlem do różu.
3
makijaż czarownicy - krok 3

Makijaż oczu

Oczy podkreśl czerwonym eyelinerem. Zrób kreskę wzdłuż górnej i dolnej linii rzęs, od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka.

4
makijaż czarownicy - krok 4
Kolejny krok to zrobienie czerwonego lub fioletowego smokey eyes. Czerwony cień do powiek nałóż na górną powiekę, aż do jej załamania. Teraz, za pomocą pędzla do cieni, nałóż cienką warstwę cienia w kolorze ceglastym tuż poniżej eyelinera na dolnej linii rzęs. Nie musi to wyglądać perfekcyjnie, oko ma wyglądać na podkrążone. Rzęsy pociągnij kilkoma warstwami maskary. Najlepiej będzie wyglądać ta w kolorze zielonym. Jeśli chcesz, możesz również doczepić sztuczne rzęsy.
5
makijaż czarownicy - krok 5

Makijaż ust

Usta podkreśl za pomocą czerwonego błyszczyka. Wybierz taki, który utrzyma się na ustach przez długi czas.

Jak zrobić strój czarownicy?
Jak zrobić kły wampira?
Jak zrobić strój świnki?
Jak zrobić metaliczne paznokcie na Halloween w pajęczyny?
 5/5 (132 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (4)

kox - 2014-01-13
Ten makijaż jest super dzięki "3
patkapatusia - 2011-10-30
Na ja też sie z tobą zgadzam Jessie
lala - 2011-10-30
zgadzam się z jessie i łatwiej go później zmyć
Jessie - 2011-10-29
Bardzo fajny pomysł! ;)
Zamiast nakładać cienie gąbeczką można też urzyć pędzelków, efekt bedzie podobny ale łątwiej bedzie mozna wycieniować twarz ;))
Dziecięcy strój czarownicy jest bardziej uroczy, niż przerażający. Nie potrzeba żadnego magicznego zaklęcia, by w...
Jak zrobić strój czarownicy?
Dziecięcy strój czarownicy jest bardziej uroczy, niż przerażający. Nie potrzeba...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub