Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Religie > Katolicyzm > Jak ubrać dziecko do Pierwszej Komunii?
Jak ubrać dziecko do Pierwszej Komunii?

Jak ubrać dziecko do Pierwszej Komunii?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (177 ocen)
Oceń 
Każda mama z pewnością chce, żeby w tym szczególnym dniu Pierwszej Komunii świętej dziecko prezentowało się naprawdę dobrze. Każdy element stroju musi być dokładnie przemyślany, aby spełniał oczekiwania mamy i dziecka. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, którymi warto kierować się przy doborze stroju komunijnego.
1
Ostatnio plagą wręcz stało się ubieranie dzieci jak do ślubu. Sukienki komunijne dla dziewczynek są coraz bardziej wymyśle i przesadnie - jak na dziesięciolatkę - ozdobione. Garnitury komunijne dla chłopców przypominają fraki od najlepszych projektantów. Strój komunijny powinien być oczywiście elegancki, ale nie może odwracać uwagi dziecka od samego sakramentu.
2
Zanim kupisz jakiś strój postaraj się, aby dziecko przymierzyło wszystkie te, które podobają się jemu a nie tobie. Będzie to akcent, który pokaże mu, że to jego a nie twoje święto. Jeżeli stroje wybrane przez dziecko nie przypadły ci do gustu, nie mów, że ci się nie podobają tylko postaraj się w wskazać ich wady.
3
Niezależnie od tego na jak wystawny strój się zdecydujecie pamiętaj, że Komunia jest stresującym przeżyciem dla dziecka i poza jego eleganckim wyglądem liczy się także wygoda i swoboda poruszania.
4
Nie wszystkim podobają się wprawdzie stroje liturgiczne, ale porozmawiaj z rodzicami innych dzieci z klasy czy nie chcieliby, aby wszystkie dzieci były w nie ubrane. Te stroje to doskonałe rozwiązanie, gdyż jednakowe ubranie sprawia, że żadne z dzieci nie czuje się gorsze. Dzięki temu nawet biedniejsze dzieci mogą czuć się wyjątkowo w dniu swojej Pierwszej Komunii.
5
Dobierając strój pomyśl także o tym, że dziecko ma w nim spędzić nie tylko czas uroczystości kościelnych, ale także późniejsze spotkanie z rodziną. Postaraj się więc by mogło się w miarę swobodnie poruszać.
Jak zrobić tort komunijny w kształcie książki?
Jak powinny wyglądać torty komunijne?
Jak zrobić księgę życzeń?
Jakie mięsa podać na obiad komunijny?
 5/5 (177 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dzień Pierwszej Komunii Świętej jest wyjątkowy dlatego tak samo wyjątkowe powinny być wypieki komunijne. Poniżej...
Jak zrobić babeczki na Komunię?
Dzień Pierwszej Komunii Świętej jest wyjątkowy dlatego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub