Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Religie > Katolicyzm > Jak ubrać dziecko do Pierwszej Komunii?

Jak ubrać dziecko do Pierwszej Komunii?

, specjalista Tipy.pl
 5/5 (177 ocen)
Oceń 
Każda mama z pewnością chce, żeby w tym szczególnym dniu Pierwszej Komunii świętej dziecko prezentowało się naprawdę dobrze. Każdy element stroju musi być dokładnie przemyślany, aby spełniał oczekiwania mamy i dziecka. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, którymi warto kierować się przy doborze stroju komunijnego.
1
Ostatnio plagą wręcz stało się ubieranie dzieci jak do ślubu. Sukienki komunijne dla dziewczynek są coraz bardziej wymyśle i przesadnie - jak na dziesięciolatkę - ozdobione. Garnitury komunijne dla chłopców przypominają fraki od najlepszych projektantów. Strój komunijny powinien być oczywiście elegancki, ale nie może odwracać uwagi dziecka od samego sakramentu.
2
Zanim kupisz jakiś strój postaraj się, aby dziecko przymierzyło wszystkie te, które podobają się jemu a nie tobie. Będzie to akcent, który pokaże mu, że to jego a nie twoje święto. Jeżeli stroje wybrane przez dziecko nie przypadły ci do gustu, nie mów, że ci się nie podobają tylko postaraj się w wskazać ich wady.
3
Niezależnie od tego na jak wystawny strój się zdecydujecie pamiętaj, że Komunia jest stresującym przeżyciem dla dziecka i poza jego eleganckim wyglądem liczy się także wygoda i swoboda poruszania.
4
Nie wszystkim podobają się wprawdzie stroje liturgiczne, ale porozmawiaj z rodzicami innych dzieci z klasy czy nie chcieliby, aby wszystkie dzieci były w nie ubrane. Te stroje to doskonałe rozwiązanie, gdyż jednakowe ubranie sprawia, że żadne z dzieci nie czuje się gorsze. Dzięki temu nawet biedniejsze dzieci mogą czuć się wyjątkowo w dniu swojej Pierwszej Komunii.
5
Dobierając strój pomyśl także o tym, że dziecko ma w nim spędzić nie tylko czas uroczystości kościelnych, ale także późniejsze spotkanie z rodziną. Postaraj się więc by mogło się w miarę swobodnie poruszać.
Jadłospis na pierwszą komunię
Jak powinny wyglądać torty komunijne?
Jak zrobić tort bezowy?
Jak zrobić zaproszenia komunijne?
 5/5 (177 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Deser jest ważnym elementem każdego przyjęcia. Przygotowane przez nas smakołyki skuszą nie tylko dzieci, ale także i...
Jak dobrać deser na imprezę komunijną?
Deser jest ważnym elementem każdego przyjęcia. Przygotowane...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub