Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Wszystkich Świętych > Przystrajanie Grobów > Jak zrobić wiązankę na cmentarz ze sztucznych kwiatów?

Jak zrobić wiązankę na cmentarz ze sztucznych kwiatów?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (364 ocen)
Oceń 
 1 z 10 
Wiązanka z róż nadaje się zarówno na pogrzeb, jak i do dekoracji grobu na Wszystkich Świętych. Jej wykonanie wymaga odrobiny czasu, ale efekt wart jest świeczki, a w tym przypadku nawet znicza.
gąbka florystyczna do kwiatów żywych, tacka na gąbkę, szeroka taśma, gałązki materiałowych liści (u mnie fikus i liście róży), nożyczki, materiałowe róże – kwiaty i pąki
 3.1/5 (364 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

mada - 2014-10-21
Sztuczne kwiaty na cmentarzu dla wielka pomyłka. Plastik nie jest darem dla kogoś, kogo kochaliśmy i nadal nosimy go w sercu. Jeśli kogoś nie stać na żywe kwiaty, to wystarczy znicz i choćby jedna róża położona na płycie nagrobnej. Zobaczmy jak wyglądają nasze cmentarze, to często wystawa z chińskiego badziewia. Okropne!
mala - 2014-10-21
Widzę, że porad udziela osoba, która się kompletnie nie zna na rzeczy. Jak można używać zielnej gąbki do sztucznych kwiatów? Od tego jest brązowa gąbka. Zielona jest do kwiatów żywych! Że niby jesienne deszcze utrzymają ją na miejscu, bo będzie nasiąkać wodą? Nie zapominajmy że jesienią jest też duży wiatr, który bez problemu zdmuchnie kompozycję. A poza tym gabkam która nieco przeschnie wcale nie chce nasiakać ponownie wodą. Do obciążania kompozycji wystarczy uzyć kilka kamyków, które można wrzucić do pojemnika, w tórym mocujemy gabkę.
denver - 2014-10-20
Sztuczne kwiaty sa okropne. Przy takiej róznorodności żywych pięknych chryzantem nie wiem po co komu takie okropieństwa.
Kompozycje kwiatowe stanowią piękną ozdobę cmentarzy. Szczególnie popularne są oczywiście w święto Wszystkich Świętych,...
Jak zrobić wiązankę na cmentarz?
Kompozycje kwiatowe stanowią piękną ozdobę cmentarzy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub