Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Religie > Katolicyzm > Jak zorganizować przyjęcie komunijne?
Jak zorganizować przyjęcie komunijne?

Jak zorganizować przyjęcie komunijne?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (6 ocen)
Oceń 
Przyjęcie z okazji Pierwszej Komunii to doskonała forma okazania dziecku jak ważna jest dla całej rodziny jego uroczystość. Organizacja takiego przyjęcia to jednak duże wyzwanie dla rodziców. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak powinno wyglądać takie przyjęcie.
1
Przyjęcie możesz urządzić w lokalu, jeżeli nie masz czasu i miejsca by zrobić je w domu. Trzeba jednak liczyć się z tym, że takie przyjęcie trwające 5-6 h kosztować nas będzie od 100 złotych za 1 zaproszoną osobę wzwyż. Musisz się jednak liczyć z tym, że dziecko będzie bardziej przejęte przyjęciem niż samą Komunią.
2
Jeżeli urządzasz przyjęcie w domu możesz podkreślić znaczenie pierwszej Komunii bez zagłuszania tego przeżycia huczną imprezą.
3
Na przyjęcie komunijne zaproś tylko te osoby, których obecność jest ważna dla twojego dziecka. Nie powinno się zapraszać na taką uroczystość ludzi, których dziecko prawie nie zna lub nie lubi. Zaproszenia należy wysłać co najmniej miesiąc przed Komunią Świętą. Zaproszenia można kupić niemal w każdym sklepie lub zrobić samemu.
4
Dobór potraw jest właściwie dowolny. Przyjął się zwyczaj, że po długim nabożeństwie zaproszonym gościom podajemy ciepły posiłek. Nie jest to jednak żaden obowiązek.
5
Alkohol podczas przyjęcia z okazji Pierwszej Komunii nie jest wskazany. Jeżeli jednak chcemy uczcić to ważne dla całej rodziny wydarzenie można to zrobić szampanem lub lampką wina.
Jak zrobić zaproszenia komunijne?
Jadłospis na pierwszą komunię
Jak posadzić gości na przyjęciu komunijnym?
Jak przyrządzić sos czosnkowy?
 4/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

MAria - 2012-06-27
Jak nie ma czasu na szukanie sali , a mieszkanie jest za małe tak jak moje to polecam wynajęcie namiotu. Ja wynajmowałam poprzez firmę ze Słupska - Kawi Event. Działają wszędzie i mi zrobili fajną komunie, pogoda sprzyjała, nie było duszno i ciasno bo namiot jest otwarty. Z tego co wiem zajmują się takimi rzeczami kompleksowo, i mają dużo sprzętu.
Marta S. - 2009-04-15
Pieniądze są uniwersalnym prezentem, zawsze są mile widziane;) Kwestia tego, czy zostaną dobrze spożytkowane. Dzieciaki przepadają teraz za elektroniką, może powinnaś pomyśleć o jakimś fajnym gadżecie z tej pułki??
KAMA - 2009-04-15
Bardzo dobre wskazówki, ja jednak w tym roku jestem zaproszona na komunię- nie organizuję przyjęcia, mam to już za sobą.... Nie wiem co teraz się wręcza dzieciom z tej okazji. Proszę o radę.
Zauważyć można ostatnio coraz większą tendencję do przesady. Komunia święta nie jest teraz momentem duchowych przeżyć...
Jak uniknąć przesady w dniu Pierwszej Komunii?
Zauważyć można ostatnio coraz większą tendencję...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub